Gå til innhold
Vikinggirl

Anne Brith

Anbefalte innlegg

Vipser
7 minutter siden, eksiltronder skrev:

Jeg kan faktisk skjønne hvorfor det blir stengt for diskusjon under nye innlegg. De som har interesse av saken følger nok opp på egenhånd tenker jeg, uten at hvert eneste innlegg fra BOTB trenger å deles. Det blir litt lynsjestemning til tider (coming from en som selv har diskutert under flere av de siste postene). Ingen grunn til å bygge opp under KGs dårlige rykte tenker jeg.

Jada, men også den forrige er stengt. Det første innlegget er laaaaangt ned på siden, men fortsatt åpent. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

nicecar
55 minutter siden, Vipser skrev:

Jada, men også den forrige er stengt. Det første innlegget er laaaaangt ned på siden, men fortsatt åpent. 

Admin har sikkert bare glemt å stenge den - men siden du nevner den her nå, så skal du ikke se bort ifra at de straks stenger den også🤣 Her følges det med til enhver tid virker det ut som👀

Ser at mange reagerer på at trådene har blitt stengt inne på SoMe-gruppa. Godt å vite at folk enda ikke har blitt redde for å bli kneblet av hackermamsen.

Endret av nicecar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snaskesnusken

Hvilke tanker har Davidsen og ML angående truslene som er kommet fra dem begge mot bloggomtoppbloggere nå i etterkant? Jeg trodde ikke det var mulig for Davidsen å avkle seg mer enn det som allerede er gjort men der tok jeg feil gitt.. 🤔 

Hva tenker ML om omdømmet sitt nå i etterkant av utspillene på FB? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snaskesnusken
22 minutter siden, nicecar skrev:

Admin har sikkert bare glemt å stenge den - men siden du nevner den her nå, så skal du ikke se bort ifra at de straks stenger den også🤣 Her følges det med til enhver tid virker det ut som👀

Ser at mange reagerer på at trådene har blitt stengt inne på SoMe-gruppa. Godt å vite at folk enda ikke har blitt redde for å bli kneblet av hackermamsen.

Davidsen har virkelig satt seg selv i en gjørme.. Mine tanker går til hennes familie som også blir påvirket av dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trollmora
19 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Davidsen har virkelig satt seg selv i en gjørme.. Mine tanker går til hennes familie som også blir påvirket av dette.

Hun? Hun er jo uskyldigheten selv oppi dette....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snaskesnusken
2 minutter siden, Trollmora skrev:

Hun? Hun er jo uskyldigheten selv oppi dette....

Ja, ja.. alle andre hetser.. 😏

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

lizziea

Har hu sluttet helt og blogge? Eller har hun flyttet aktiviteten til andre SOME?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Annihilator
12 timer siden, norovirus skrev:

Hehehe, nå må ikke paranoian ta helt over her😂 Saken er en blogger, som har skrevet seg litt for langt utpå glattisen. Hun er et helt vanlig menneske. Tipper at hun ikke ønsker at dette skal få større dimensjoner ved å hacke enhver negativ røst.

Vi snakker ikke om Kim Jong-Un , Anne Brith Davidsen er en 4-barns mor fra Sørumsand. Og ja, jeg tipper også at hun er forbannet over at ting ikke går hennes vei om dagen... , men kvinneguiden drar det liiiitt langt kanskje?😜   

Jeg nevnte dette for å si at det ikke er greit å bruke slike skremme-taktikker mot andre. Man innrømmer jo at det handler om et øyeblikks paranoia så ser det ikke på den måten at man drar det langt. Det er jo bare lufting av tanker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Annihilator
11 timer siden, Puffin skrev:

Hvis feilmeldingen dere snakker om er 504 error så er det bare at serveren er overbelastet og at man ikke får "kontakt" med nettsiden. (Edit: jeg fikk denne flere ganger på KG selv nettopp) :)

Jeg forsto det selv før jeg skreiv innlegget om paranoia men det jeg blir forbanna for er at dette er jo det de ønsker. Godhjerta my ass. Beklager språkbruken 😅 (det er fint du skriver dette altså!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nettroll

Er det noen som har hatt kontakt med United Influencers, og hørt hva de mener om eksponering av barn? De bidrar jo i stor grad til dette, da det er de som gir bloggerne lønn, og gjør det mulig for de å leve av å utlevere barnas liv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernekikkeren
1 time siden, UnniB skrev:

Hva har utseendet hennes med ferdighetene hennes å gjøre? Snakk om å dra en tråd ned til lavmål!

Snakker ikke om utseende hennes, men hennes fokus og prioriteringer. Hun velger selv hvordan hun vil fremstå.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

HanneMari Egmont

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep, omtale av tredjepart og svar til dette.

Vi har også moderert bort kallenavn på barn. Heretter vil vi ikke tillate dette, da det kan være belastende. Man kan imidlertid omtale barn som "sønn", "datter", "yngste", "eldste" osv. Denne ryddingen vil ikke ha tilbakevirkende kraft i samlinger av regelbrudd på brukere.

Etter gjentatte ryddinger stenges tråden. 

Hanne Mari, forumansvarlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her