Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Nettopp! I tilegg er det vanlig at det gjerne blir delt bilde av de heldige vinnerne med bilder fra hotellet. 

Ja, det ser jeg på som en selvfølgelighet. De vil jo gjennomføre reklamestuntet sitt og vise hvor flott disse vinnerne hadde det hos dem. Det er jo der reklamen ligger.

Jeg tror folk må ta litt ansvar og ikke bli med på konkurranser der det ikke står oppgitt en sponsor.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Ja, det ser jeg på som en selvfølgelighet. De vil jo gjennomføre reklamestuntet sitt og vise hvor flott disse vinnerne hadde det hos dem. Det er jo der reklamen ligger.

Jeg tror folk må ta litt ansvar og ikke bli med på konkurranser der det ikke står oppgitt en sponsor.

Enkelte er alt for naive når det kommer til slike ting og tang.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er definitiv ikke noen matblogger. Hun baker endel, men det er kanskje mest dekor. Ser ikke alltid spesielt delikat eller godt ut.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille på bloggen til AB , kanskje hun er ute å kjøper premier haha . Kommer vel snart et innlegg om hvor travelt hun har . Tror aldri jeg har hørt så mas angående en konfirmasjon før , hun sier jo selv de blir bare noen få stykker. Hun blir stressa i hverdagen av ting vi andre gjør i tillegg til fulldagsjobb , i  tillegg vasker vi klær , handler i matbutikk , hjelper barna våre med lekser , stiller opp på foreldremøter og dugnader , å gjøre dette er normalt AB !! 

 

 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lopploella skrev:

Hun er definitiv ikke noen matblogger. Hun baker endel, men det er kanskje mest dekor. Ser ikke alltid spesielt delikat eller godt ut.

Om det er godt kan jeg ikke uttale meg om, men det ser ofte lekkert ut, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lkk skrev:

Stille på bloggen til AB , kanskje hun er ute å kjøper premier haha . Kommer vel snart et innlegg om hvor travelt hun har . Tror aldri jeg har hørt så mas angående en konfirmasjon før , hun sier jo selv de blir bare noen få stykker. Hun blir stressa i hverdagen av ting vi andre gjør i tillegg til fulldagsjobb , i  tillegg vasker vi klær , handler i matbutikk , hjelper barna våre med lekser , stiller opp på foreldremøter og dugnader , å gjøre dette er normalt AB !! 

 

 

 

:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Truka skrev:

Om det er godt kan jeg ikke uttale meg om, men det ser ofte lekkert ut, synes jeg. 

Store mengder smørkrem og melis er sjelden godt. 

Hun er god på å pynte og ta flotte bilder. Men avansert bakst blir hun nok aldri spesiellt god til. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flettfrid skrev:

Store mengder smørkrem og melis er sjelden godt. 

Hun er god på å pynte og ta flotte bilder. Men avansert bakst blir hun nok aldri spesiellt god til. 

 

Som jeg sa så kan jeg ikke uttale meg i om det er godt eller ikke, men siden jeg suger på å pynte kaker så synes jeg hun er veldig flink. Fargene er lekre, og det er dandert fint.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, og vi kan diskutere det faktum ar vi aldri hørte noe. Hvorfor vi ikke hørte noe derimot er spekulasjoner, dessverre😅.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt noe pga konfirmasjon betyr vel bare at konfirmasjonen ikke er gjennomsponsa. Eller kommer det et ras av innlegg til uka? 

Jeg tenker at stille dager fra en blogger som uteverer barna og ellers alle som måtte komme i hennes vei er fine dager. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MissCortado skrev:

Ikke hørt noe pga konfirmasjon betyr vel bare at konfirmasjonen ikke er gjennomsponsa. Eller kommer det et ras av innlegg til uka? 

Jeg tenker at stille dager fra en blogger som uteverer barna og ellers alle som måtte komme i hennes vei er fine dager. 

Nuvel...det ble snappet ivrig fra både kirke og gjester.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, MissCortado skrev:

Ikke hørt noe pga konfirmasjon betyr vel bare at konfirmasjonen ikke er gjennomsponsa. Eller kommer det et ras av innlegg til uka? 

Jeg tenker at stille dager fra en blogger som uteverer barna og ellers alle som måtte komme i hennes vei er fine dager. 

Det er nok bare stille før stormen. Hun har allerede varslet at det vil komme både bilderas og innlegg om konfirmasjonen senere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
34 minutter siden, Malum skrev:

Nuvel...det ble snappet ivrig fra både kirke og gjester.

Dama er ikke sann!

Jeg skjønner ikke beveggrunnen til at dama ikke legger bort mobilen på barnets store dag. Hvilke foreldre prioriterer jobb på en slik dag? Hvem gjør hun det for? Og hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ullvott skrev:

Dette blir litt smålig, synes jeg. Familien hadde konfirmasjonsselskap. Forventer du at hun blogger flere ganger om dagen da?

Det hender seg noen gjør det slik, og det er av helt praktiske årsaker. Jeg har vært med på det selv i et tilfelle der veldig mange av gjestene var tilreisende fra ganske langt unna. Da var «det store selskapet» på lørdag, for da kunne de bruke mer tid. På søndag var det en kortere lunsj etter seremonien i kirken, før gjestene måtte reise til flyplassen for å reise hjem. Veldig hyggelig og fin løsning! Siden AB kommer fra Nord-Norge, og faren til konfirmanten vel er nederlandsk, er det sikkert mange tilreisende i dette selskapet også. 

Noen som har nevnt at de savner AB blogger flere ganger om dagen på konfirmasjonsdagen ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg tenar gode pengar på ein ordentleg (og til dels krevande) jobb, kan ikkje sjå føre meg kva som får ein til å selga heile familien for litt spons samstundes som dei emjar om den travle kvardagen dei har. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2018 den 8.05, Lopploella skrev:

Hun er definitiv ikke noen matblogger. Hun baker endel, men det er kanskje mest dekor. Ser ikke alltid spesielt delikat eller godt ut.

Enig! "Matbloggingen" til Anne Brith har (som jeg har fått med meg) dreid seg om "vi-bruker-1000-kroner-i-uka-på-mat" greia hennes og hun har fått kritikk både i kommentarfeltet og her for det. Det gikk mye i farsemat og lite rent kjøtt, frukt og grønt, samt at mengden mat hun hevdet familien spiste ikke henger på greip, det er veldig lite mat til tre voksne (jeg regner de to eldste barna som voksne, de er tenåringer som i følge AB driver med idrett på toppnivå) og to barn. At alle spiste seg mette med rester til overs av de mengdene AB påstod ble servert var det mange som tvilte på.

I tillegg var folk kritiske til at hun valgte å knipe inn på matbudsjettet når de ikke måtte (påståtte millioninntekter og godt dokumentert luksusforbruk (hår, negler, utemiddager med venner, hotellopphold osv.) henger jo dårlig sammen med å ikke unne familien skikkelig mat). 

PS! Mitt indre bunadpoliti reagerte på bildene av AB i bunad med store perler i ørene på Snap. Sorry, men til bunad har man ikke store perleøredobber.:bond:

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...