Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Ingrid555 skrev:

Det er ikke den opplevelsen jeg har dessverre!

Da kan du jo lese det noen av oss du diskuterer med må har skrevet, da. Målet mitt ned å skrive i denne (og noen få andre) tråder om bloggere, er å sette fokus på hva disse bloggerne skriver om for å tjene til livets opphold. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Ingrid555 skrev:

Det er ikke den opplevelsen jeg har dessverre!

Det er like fullt det som er tilfellet.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, pøbelsara skrev:

Da kan du jo lese det noen av oss du diskuterer med må har skrevet, da. Målet mitt ned å skrive i denne (og noen få andre) tråder om bloggere, er å sette fokus på hva disse bloggerne skriver om for å tjene til livets opphold. 

Men drukner ikke det budskapet i alle usaklighetene her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FruJohansen skrev:

Nei. Selv om noen av innleggene her tidvis har ironisk eller sarkastisk undertone, (mine egne inkludert) som antageligvis oppleves støtende for den som er omtalt, er budskapet ganske tydelig. Publikum liker ikke utlevering av barn, de liker ikke folk som har en lemfeldig omgang med sannheten, de liker ikke å bli tvunget til taushet av et nordkoreansk sensurregime. 

Amen! I mitt lange liv i jobb med mennesker, har jeg aldri vært borte i et mer uredelig menneske enn bloggeren AB! For meg sier det alt! 

 

 

 

 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Ingrid555. Jeg bare lurer på om du finner noe kritikkverdig på måten AB driver bloggen på. 

Da tenker jeg på f. Eks. foreldre på Sørumsand og andre som har blitt hengt ut. Det gjør nemlig jeg, men det er jo ikke snakk om at jeg kommer gjennom med min kritikk på AB sin blogg. Der blir jeg sensurert vekk. Stemmer som er enig med AB, får lov til å være både frekk og ekkel. Jeg må inn på KG for å få meningen min frem. 

Er det ikke greit at når hun har så mye kontroversielt å si og mene, så bør vi også kunne debattere det ?

Er det ikke AB som må moderere hva hun deler, hvis hun bare vil ha kosemose tilbake?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Amen! I mitt lange liv i jobb med mennesker, har jeg aldri vært borte i et mer uredelig menneske enn bloggeren AB! For meg sier det alt! 

 

 

 

 

Hvor mange ganger har du truffet henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ingrid555 skrev:

Hvor mange ganger har du truffet henne?

Jeg gjentar; bloggeren AB! Det er hun vi diskuterer her! 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Infinity skrev:

@Ingrid555. Jeg bare lurer på om du finner noe kritikkverdig på måten AB driver bloggen på. 

Da tenker jeg på f. Eks. foreldre på Sørumsand og andre som har blitt hengt ut. Det gjør nemlig jeg, men det er jo ikke snakk om at jeg kommer gjennom med min kritikk på AB sin blogg. Der blir jeg sensurert vekk. Stemmer som er enig med AB, får lov til å være både frekk og ekkel. Jeg må inn på KG for å få meningen min frem. 

Er det ikke greit at når hun har så mye kontroversielt å si og mene, så bør vi også kunne debattere det ?

Er det ikke AB som må moderere hva hun deler, hvis hun bare vil ha kosemose tilbake?

Jeg mener at ALLE som skriver usakligheter, ALLE som opptrer krenkende er med å skape et samfunn som er lite vennlig, lite raust og skaper større avstand mellom mennesker. Hvis vi lyttet mer enn vi var dømmende og moraliserende ville vi kunne lært mer av hverandre. Dette går selvsagt begge veier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg gjentar; bloggeren AB! Det er hun vi diskuterer her! 

Men uredelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Infinity skrev:

@Ingrid555. Jeg bare lurer på om du finner noe kritikkverdig på måten AB driver bloggen på. 

Da tenker jeg på f. Eks. foreldre på Sørumsand og andre som har blitt hengt ut. Det gjør nemlig jeg, men det er jo ikke snakk om at jeg kommer gjennom med min kritikk på AB sin blogg. Der blir jeg sensurert vekk. Stemmer som er enig med AB, får lov til å være både frekk og ekkel. Jeg må inn på KG for å få meningen min frem. 

Er det ikke greit at når hun har så mye kontroversielt å si og mene, så bør vi også kunne debattere det ?

Er det ikke AB som må moderere hva hun deler, hvis hun bare vil ha kosemose tilbake?

Og det er så uendelig mye mer å ta av... hva med de ungdommene som hadde 'snoket' i skattelistene og ble hengt ut på bloggen lett identifiserbare? Hva med diverse premier som skulle deles ut, var det ikke en iphone på bursdagen? Hva med de stakkars alenemødrene som skulle få hjelp?  Bankdamen som ble hengt ut? Eksmannen? Synes det er vanskelig å finne spor etter toleranse og forsoning på den bloggen...

Endret av Pås
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ingrid555 skrev:

Hvor mange ganger har du truffet henne?

I denne tråden diskuteres tekst (inkl skamløse clickbaits om kreft, om barn, om tidligere partnere som inkrimineres osv), bilder og flimsnutter.

Ikke en privatpersons personlighet.

Anne Brith er selv redaktør og enehersker for bloggen sin, særlig nå når hun ikke lenger er en del av en plattform. Hun har mer mulighet enn de aller fleste som ytrer seg i media til å kontrollere hva hun publiserer, og hvilke virkemidler hun tar i bruk. Disse valgene diskuteres uten omsvøp i denne tråden. Det er hennes valg.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, FruJohansen skrev:

Nei. Selv om noen av innleggene her tidvis har ironisk eller sarkastisk undertone, (mine egne inkludert) som antageligvis oppleves støtende for den som er omtalt, er budskapet ganske tydelig. Publikum liker ikke utlevering av barn, de liker ikke folk som har en lemfeldig omgang med sannheten, de liker ikke å bli tvunget til taushet av et nordkoreansk sensurregime. 

Men en ting er jo hvordan den som blir omtalt opplever det, en helt annen ting er jo hvordan barna hennes opplever det om de leser mye av det som er skrevet her. Publikum liker ikke utlevering av barn- forståelig nok. Men å skrive det man fjør om barna- det er ok? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aricia skrev:

I denne tråden diskuteres tekst (inkl skamløse clickbaits om kreft, om barn, om tidligere partnere som inkrimineres osv), bilder og flimsnutter.

Ikke en privatpersons personlighet.

Anne Brith er selv redaktør og enehersker for bloggen sin, særlig nå når hun ikke lenger er en del av en plattform. Hun har mer mulighet enn de aller fleste som ytrer seg i media til å kontrollere hva hun publiserer, og hvilke virkemidler hun tar i bruk. Disse valgene diskuteres uten omsvøp i denne tråden. Det er hennes valg.

Diskuteres utelukkende teksten? Ikke at klærne, vekten til kjæresten, hvor dårlig mor hun er, at hun er en tragedie som person, at hun har en stygg klesstil etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Ingrid555 skrev:

Men en ting er jo hvordan den som blir omtalt opplever det, en helt annen ting er jo hvordan barna hennes opplever det om de leser mye av det som er skrevet her. Publikum liker ikke utlevering av barn- forståelig nok. Men å skrive det man fjør om barna- det er ok? 

Tror aldri jeg har lest noe stygt OM barna hennes her. Er det bedre for dem å  lese om AB sine  «selvmordstanker» på broa og reklame for orgasme kremer? 

Endret av Christina73
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aricia skrev:

INGEN her skriver om barna. Ingen.

Det skrives kritisk om Anne Brith sin utlevering av barna, og selv det ryddes ofte vekk. Ingen her er interesserte i barna - alle vil bare at de skal få ha privatlivet sitt i fred. Anne Brith har makten over det valget.

Poenget er at når man skriver det man skriver her- hvordan tror du barna ville reagere om de leste det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...