Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sprettballen

Men er det grisefett i Bremykt?

http://www.bremykt.no/

http://www.tine.no/merkevarer/tine-matlagingsprodukter/produkter/tine-ekte-meierism%C3%B8r

Bremykt inneholder den smarte blandingen av meierismør og rapsolje – ingenting annet.

 

 

TINE Smør er et rent naturprodukt kjernet av fersk fløte

 

 

Så nei, det inneholder ikke grisefett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, grisefett - altså smult - er suverent å bruke i en del bakverk. At en person som livnærer seg av å bake ikke er klar over det, tja ... hva skal man si.  :murvegg:

Hehe, ja det var veldig mye pussig med det innlegget.

For det første er det ikke grisefett i Bremykt

For det andre kan man fint bake med grisefett om man skulle ha det for hånden

For det tredje kan man absolutt bake med en blanding av meierismør og raps (som Bremykt faktisk er). Ofte er det også bedre å bake med enn rent meierismør.

For det fjerde er det tydelig at det som har fått smøret til å sprute over at fyren har brukt en altfor liten kjele til altfor mye smør + for høy varme

For det femte er det normalt å innrømme når man skriver noe så feil om noe som så lett kan sjekkes ut og motbevises. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Dama tåler jo ikke kritikk av noe som helst! I et av innleggene har hun skrevet at Bremykt er fullt av grisefett (?) og ikke inneholder ekte smør, og når en person kommenterer at Bremykt er en blanding av smør og raps (som det jo er...) svarer hun bare at der har de ulik mening. Øøh, det går ikke an å mene noe om hva Bremykt inneholder, og er det virkelig så vanskelig å innrømme at hun selv tar feil?

Jeg leste det innlegget nå, og hun protesterte ikke på informasjonen om innholdet, men sa at de hadde ulik mening om det var greit å bake med.

Endret av Sprettballen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste det innlegget nå, og hun protesterte ikke på informasjonen om innholdet, men sa at de hadde ulik mening om det var greit å bake med.

Jeg er enig i at det kan tolkes som at hun vedkjenner seg innholdet men ikke er enig at det kan bakes med, men uansett synes jeg det er pussig å kommentere på den måten i stedet for å beklage at hele innlegget hennes er uriktig. Hun kunne fint ha skrevet "åja, det visste jeg ikke. Men jeg er uansett ikke enig i at det produktet faktisk inneholder er bra å bake med". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste det innlegget nå, og hun protesterte ikke på informasjonen om innholdet, men sa at de hadde ulik mening om det var greit å bake med.

 

Skjermbilde av kommentaren og svaret: http://i.imgur.com/01fmQuM.png

AnneBrith korrigerer som nevnt over ikke feilinformasjonen. Hva vil produsenten tenke om blogginnlegget, når hun ikke retter opp feilinformasjonen ved første sjanse? Det er ikke en liten privat blogg hun driver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Jeg er enig i at det kan tolkes som at hun vedkjenner seg innholdet men ikke er enig at det kan bakes med, men uansett synes jeg det er pussig å kommentere på den måten i stedet for å beklage at hele innlegget hennes er uriktig. Hun kunne fint ha skrevet "åja, det visste jeg ikke. Men jeg er uansett ikke enig i at det produktet faktisk inneholder er bra å bake med". 

Jeg ser helt klart den.

Hun ville ikke innrømme at hun hadde tatt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun annebrith i det hele tatt kommentert innlegget til mamsi? Enten med et "det er så synd på meg. Alle er ute etter å ta meg" innlegg. Eller et der hun faktisk tar selvkritikk for å benytte seg av sønnens uhell for klickbait. Ikke at jeg kan tenke meg det da. Hun var jo ganske så lykkelig over å være på 1 plass på blogg listen til UB.

Det er jo ganske så harde anklager mamsi kommer med. Kan egentlig ikke se for meg at hun greier å se at bruken av barn og deres uhell og sykehusinleggelse fremstår som moralsk forkastelig for 95% av Norges befolkning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Skjermbilde av kommentaren og svaret: http://i.imgur.com/01fmQuM.png

AnneBrith korrigerer som nevnt over ikke feilinformasjonen. Hva vil produsenten tenke om blogginnlegget, når hun ikke retter opp feilinformasjonen ved første sjanse? Det er ikke en liten privat blogg hun driver.

Det tror jeg ikke hun tenker på!

I hennes øyne er det kun meierismør som er "bakverdig", og hun fremstiller dette som en fasit.

 

Og bare så det er sagt, jeg er ikke enig med henne, og synes hennes evne til selvkritikk i dette innlegget er ikke-eksisterende.

Men hun har ikke sagt at hun er uenig i at det ikke er grisefett i Bremykt.

Endret av Sprettballen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke hun tenker på!

I hennes øyne er det kun meierismør som er "bakverdig", og hun fremstiller dette som en fasit.

 

Og bare så det er sagt, jeg er ikke enig med henne, og synes hennes evne til selvkritikk i dette innlegget er ikke-eksisterende.

Men hun har ikke sagt at hun er uenig i at det ikke er grisefett i Bremykt.

 

Poenget mitt er at hun sprer feilinformasjon ved å skrive at hun tror det er grisefett i Bremykt. Da hun hadde sjansen til å rette opp feilen, valgte hun å la være. 

Jeg vet at produsenten har brukt mye tid og penger på reklame rundt produktet sitt, så det er jo svært uheldig at en profilert blogger (som har vært med i "Hele Norge Baker" legger ut slik feilinformasjon om innholdet i produktet deres. Hun har et ansvar for å rette det opp, spesielt når hun blir gjort oppmerksom på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Poenget mitt er at hun sprer feilinformasjon ved å skrive at hun tror det er grisefett i Bremykt. Da hun hadde sjansen til å rette opp feilen, valgte hun å la være. 

Jeg vet at produsenten har brukt mye tid og penger på reklame rundt produktet sitt, så det er jo svært uheldig at en profilert blogger (som har vært med i "Hele Norge Baker" legger ut slik feilinformasjon om innholdet i produktet deres. Hun har et ansvar for å rette det opp, spesielt når hun blir gjort oppmerksom på det. 

Jeg er helt enig i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lite skjult frieri til bilbransjen i det innlegget om bilkjøring. 😳 Blir flau, jeg!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ligger hun ikke veldig langt oppe på blogglisten? Da burde hun vel og ha økt inntekten sin og? Hun har sikkert råd til bil, men håper å få den "gratis". Jeg synest denne tiggingen hennes etter bil er flaut. Mye av det andre hun skriver også gjør meg flau!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir enkelte ganger flau på hennes vegne....... Som i sommer, da datteren ville begynne på cheerleading, og endelig var tatt opp i laget....... Da hadde de ikke råd til at hun kunne begynne.......mens mor akkurat hadde vært to uker på Maldivene og kost seg!!!!!

Og ved skolestart, da mor ber barna være ekstra hyggelige mot de som har "slitte klær" på seg...... Og de da akkurat har sittet å ledd over "husker du da vi hadde så dårlig råd at vi måtte ha slitte klær på oss første skoledag?!?"

Herregud!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...