Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke et sekund på at AB eller noen av de andre bloggerne som har reklamert for Meningstorget faktisk "jobber" der. Hvor mye tjener man per undersøkelse? 5 kroner? 😂

Er det i det hele tatt noen som får lyst å kjøpe noe av det som blir reklamert for hos AB og resten av bloggerne? Jeg tror ikke på et ord av det de skriver, og holder meg dermed langt unna alt de reklamerer for. Daniel Wellington-klokke? Ikke f... Slankekaffe? Aldri. Ansiktsmasker? Neh.

Det jeg først og fremst tenker på når jeg hører ordet "toppblogger" er uærlige og falske narsissister. Og fansen sitter der og tror de skriver med en venninne.. vet ikke om jeg skal le eller gråte. Det er rett og slett vanvittig at det er mulig å leve av "selfier" og dagbok på nettet, iblandet diverse tåpelige reklamer for diverse møkkaprodukt. Og selvfølgelig grenseløs utlevering av de mindreårige i huset.

Dagens (usammenhengende) hat fra en sjalu og tjukk KG-sjuske i mammas kjeller ❤️

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pelikanen
Akkurat nå, Pås skrev:

Jaja, så fikk man oppleve å bli kalt sjuske av fansen til AB også, kan man synke dypere...? 😂

Håper de som betaler henne, ser hva hun skriver. Og h a hun svarer fremtidige kunder. 43 år og oppfører seg dom en furten unge. 

Hun leser her inne... Så hun stiller i samme klasse 😉hennes bloggkolegaer er her. Alle disse sluskene. Vi er samlet. Som en stor familie. Koselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
1 time siden, ESFP skrev:

AB i dagens innlegg: "Som noen av dere vet så gir jeg ofte en del av min inntekt til mennesker som har det vanskelig." 

Jeg har ikke fulgt AB siden hun startet å blogge, men jeg kan ikke huske at hun har delt så mye av sin egen inntekt til mennesker som har det vanskelig. Har hun glemt å "flashe" så vikitg informasjon eller har jeg gått glipp av noe? 

Heh! 😎 Sikkert «forspill» til en reklame 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
23 minutter siden, Scoop skrev:

Jeg tror ikke et sekund på at AB eller noen av de andre bloggerne som har reklamert for Meningstorget faktisk "jobber" der. Hvor mye tjener man per undersøkelse? 5 kroner? 😂

Er det i det hele tatt noen som får lyst å kjøpe noe av det som blir reklamert for hos AB og resten av bloggerne? Jeg tror ikke på et ord av det de skriver, og holder meg dermed langt unna alt de reklamerer for. Daniel Wellington-klokke? Ikke f... Slankekaffe? Aldri. Ansiktsmasker? Neh.

Det jeg først og fremst tenker på når jeg hører ordet "toppblogger" er uærlige og falske narsissister. Og fansen sitter der og tror de skriver med en venninne.. vet ikke om jeg skal le eller gråte. Det er rett og slett vanvittig at det er mulig å leve av "selfier" og dagbok på nettet, iblandet diverse tåpelige reklamer for diverse møkkaprodukt. Og selvfølgelig grenseløs utlevering av de mindreårige i huset.

Dagens (usammenhengende) hat fra en sjalu og tjukk KG-sjuske i mammas kjeller ❤️

Jeg ser på firmaer som bruker bloggere, som useriøse. Bloggere er vel de som er minst troverdig. Det blir krampaktig når de skriver om varen. Uansett hvilke merker de reklamerer for. Jeg får ingen gode tanker om firmaene. De mister meg som kunde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, pelikanen skrev:

Jeg ser på firmaer som bruker bloggere, som useriøse. Bloggere er vel de som er minst troverdig. Det blir krampaktig når de skriver om varen. Uansett hvilke merker de reklamerer for. Jeg får ingen gode tanker om firmaene. De mister meg som kunde. 

Helt enig, jeg kjøper aldri noe en blogger reklamerer for.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge snap skal hun flytte til Høvik med svigers i en generasjonsbolig til 12,4mill. Ser-i-øst? Jeg begynner å skjønne hvorfor hun har solgt sjela si på bloggen for å komme ut av økonomisk og emosjonell ulykke etter feilsteg i livet, men burde hun ikke ha lært til nå?! Hvordan kan man ta slike avgjørelser som et voksent menneske med såpass lang livsvisdom og erfaring, med en kjæreste man knapt kjenner og med barn?! 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anne Brith Davidsen blir garantert boende der hun er.  Jeg tør vedde ei heil matkasse på det. 😁 Folk må slutte å lese tullpraten fra en desperat kvinne.

 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, pelikanen skrev:

Jeg ser på firmaer som bruker bloggere, som useriøse. Bloggere er vel de som er minst troverdig. Det blir krampaktig når de skriver om varen. Uansett hvilke merker de reklamerer for. Jeg får ingen gode tanker om firmaene. De mister meg som kunde. 

Min erfaring fra Meningstorget er bånn i bøtta. Umulig å tjene annet enn lommerusk.  Om du er villig til å sette av en ti, femten minutter på å svare for noen få kr er ikke mulighetene store. Fikk stadig beskjed om at den aktuelle målingen ikke var i min målgruppa.  Så det gikk dager før jeg var aktuell som kandidat igjen. Tror det ble 30,- kr på en mnd.  Og de kr. forsvant til et eller annet så jeg fikk de ikke utbetalt en gang.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Ifølge snap skal hun flytte til Høvik med svigers i en generasjonsbolig til 12,4mill. Ser-i-øst? Jeg begynner å skjønne hvorfor hun har solgt sjela si på bloggen for å komme ut av økonomisk og emosjonell ulykke etter feilsteg i livet, men burde hun ikke ha lært til nå?! Hvordan kan man ta slike avgjørelser som et voksent menneske med såpass lang livsvisdom og erfaring, med en kjæreste man knapt kjenner og med barn?! 

Hun skal jo flytte eller ikke flytte annenhver dag, hun har ikke råd til å få lån i banken til å kunne kjøpe seg inn i noe slikt. Det fables mye på den bloggen, det er ønskedrømmer. Det skiftes jo humør og opp og ned fra desperasjon til lykke hele tiden, er som å lese en overhormonell tenåringsdagbok............

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Scorpion57 skrev:

Min erfaring fra Meningstorget er bånn i bøtta. Umulig å tjene annet enn lommerusk.  Om du er villig til å sette av en ti, femten minutter på å svare for noen få kr er ikke mulighetene store. Fikk stadig beskjed om at den aktuelle målingen ikke var i min målgruppa.  Så det gikk dager før jeg var aktuell som kandidat igjen. Tror det ble 30,- kr på en mnd.  Og de kr. forsvant til et eller annet så jeg fikk de ikke utbetalt en gang.

Det må mange timer over flere måneder til, for å spare opp 200 kroner. Lillesøsteren min var medlem der, og da hun omsider nådde den summen og kunne bestille et gavekort, ble kontoen stengt "for brudd på retningslinjene". De bruke nesten seks måneder på å besvare henvendelsen hennes. Svaret så ut som det kom fra Google translate. De innrømmet at det hadde skjedd en glipp, men hun fikk ikke gavekortet.

Like seriøst og pliktoppfyllende som bloggerne som reklamerer for dem. Med andre ord; ikke noen man burde servere personopplysninger på sølvfat. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mikrobe skrev:

Det må mange timer over flere måneder til, for å spare opp 200 kroner. Lillesøsteren min var medlem der, og da hun omsider nådde den summen og kunne bestille et gavekort, ble kontoen stengt "for brudd på retningslinjene". De bruke nesten seks måneder på å besvare henvendelsen hennes. Svaret så ut som det kom fra Google translate. De innrømmet at det hadde skjedd en glipp, men hun fikk ikke gavekortet.

Like seriøst og pliktoppfyllende som bloggerne som reklamerer for dem. Med andre ord; ikke noen man burde servere personopplysninger på sølvfat. 

Hvis man googler på "Meningstorget erfaringer" eller går inn på facebook-siden deres kan man se at dette har flere opplevd.

Dokumentasjon: https://imgur.com/a/VYOLMa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
10 timer siden, ESFP skrev:

AB i dagens innlegg: "Som noen av dere vet så gir jeg ofte en del av min inntekt til mennesker som har det vanskelig." 

Jeg har ikke fulgt AB siden hun startet å blogge, men jeg kan ikke huske at hun har delt så mye av sin egen inntekt til mennesker som har det vanskelig. Har hun glemt å "flashe" så vikitg informasjon eller har jeg gått glipp av noe? 

Lurer også på hvem disse "noen" er, som vet at hun gir bort en del av pengene sine? Har også fulgt henne lenge, har aldri sett noe sånt. Har heller ikke fått det inntrykket, at hun skulle være et menneske som ofte tenker på de som har det vanskelig.

Sett i et litt større perspektiv kunne det da være en idé å slutte å bruke hairextensions, der fattige kvinner har solgt håret sitt for å brødfø familien, og med bloggeres store forbruk av klær - være bevisst på etisk handel. Det kan jo være hun er det, men uten å fronte det. Ikke vet jeg.

Har imidlertid ikke inntrykk av at hverken AB eller andre bloggere driver veldedighet, eller gjør seg slike tanker, uten å blogge om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At AB opptrer som hun gjør er en ting. Men stiller et spørsmålstegn ved hennes følgere, de som forsvarer hennes væremåte. Hva er det med denne dama å like, å se opp til?  Krake søker make? Bare lurer på  hva de ser i henne som ikke jeg ser. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, mikrobe skrev:

Like seriøst og pliktoppfyllende som bloggerne som reklamerer for dem. Med andre ord; ikke noen man burde servere personopplysninger på sølvfat. 

Jeg måtte "minne" AB engang I kommentarfeltet at hun faktisk reklamerte for et abbonement (husker ikke om det var disse høvlene eller om det var betakaroten den gangen) og at hun burde lese seg opp på produktene/abbonementene før hun lovpriste de.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ESFP skrev:

AB i dagens innlegg: "Som noen av dere vet så gir jeg ofte en del av min inntekt til mennesker som har det vanskelig." 

Jeg har ikke fulgt AB siden hun startet å blogge, men jeg kan ikke huske at hun har delt så mye av sin egen inntekt til mennesker som har det vanskelig. Har hun glemt å "flashe" så vikitg informasjon eller har jeg gått glipp av noe? 

ga hun ikke bort 5 esker med matkasser til noen som trengte det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Scoop skrev:

Jeg tror ikke et sekund på at AB eller noen av de andre bloggerne som har reklamert for Meningstorget faktisk "jobber" der. Hvor mye tjener man per undersøkelse? 5 kroner? 😂

Er det i det hele tatt noen som får lyst å kjøpe noe av det som blir reklamert for hos AB og resten av bloggerne? Jeg tror ikke på et ord av det de skriver, og holder meg dermed langt unna alt de reklamerer for. Daniel Wellington-klokke? Ikke f... Slankekaffe? Aldri. Ansiktsmasker? Neh.

Det jeg først og fremst tenker på når jeg hører ordet "toppblogger" er uærlige og falske narsissister. Og fansen sitter der og tror de skriver med en venninne.. vet ikke om jeg skal le eller gråte. Det er rett og slett vanvittig at det er mulig å leve av "selfier" og dagbok på nettet, iblandet diverse tåpelige reklamer for diverse møkkaprodukt. Og selvfølgelig grenseløs utlevering av de mindreårige i huset.

Dagens (usammenhengende) hat fra en sjalu og tjukk KG-sjuske i mammas kjeller ❤️

jeg prøver så langt jeg kan å unngå alle bedrifter som AB reklamerer for.. Jeg ser hun går med en del tøy fra BikBok men dette er heldigvis ikke noe som er sponnset fra de. Dette har hun vel kun kjøpt privat. 

Men jeg kan ikke nekte min barn og handle i sin favorittbutikk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun plutselig fjernet disse kommentarene om alle sjuskene på forum?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, terteskjell skrev:

Har hun plutselig fjernet disse kommentarene om alle sjuskene på forum?

Forundrer meg ikke :sinnatagg: Hun har vel fått med seg at vi har fått det med oss .....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Trollmora skrev:

Forundrer meg ikke :sinnatagg: Hun har vel fått med seg at vi har fått det med oss .....

Jøss....er hun litt feig? Trodde ikke hun brydde seg, jeg....:sprettoy:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...