Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest formula
8 minutter siden, Max Potente skrev:

Jeg lurer på hva pizza-influenceren tenker om dama si nå som de har vært sammen i et par måneder. 

Mindre å høre om ham om dagen i alle fall....AB minner meg litt om jentene fra ungdomsskolen. Snart bestevenn med den ene, så den andre. Mener å huske henne i boblebad med Espen Hilton for en god stund siden, så var det Konatil og andre,yngre bloggere. Og plutselig blir det stille, og de er ute av bildet. Og nå er det altså Ørjan Burøe som er hennes gode venn, og som skal passe barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Varma
31 minutter siden, formula skrev:

Nå synes jeg du pronker med fjærene dine.... ;) 

Har AB vært på bloggerkurs  hos Villapaprika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, formula said:

Mindre å høre om ham om dagen i alle fall....AB minner meg litt om jentene fra ungdomsskolen. Snart bestevenn med den ene, så den andre. Mener å huske henne i boblebad med Espen Hilton for en god stund siden, så var det Konatil og andre,yngre bloggere. Og plutselig blir det stille, og de er ute av bildet. Og nå er det altså Ørjan Burøe som er hennes gode venn, og som skal passe barna.

Noen som husker bestevenninna Lene Alexandra da?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
3 timer siden, pøbelsara skrev:

Hjelpe meg. :roll: 

Noe så tvers igjennom usympatisk. 

La andre jobbe for seg og sette seg på høy hest når noen kommer med legitim kritikk for at hun utnytter andre ved å ikke stille opp og å komme for sent?

 

:daane:  :roll: 

 

Komme 5 min forsent.. Vel misbruk av andres tid. Hun hadde andre ting, enn å stille opp på dugnad. Da gir du beskjed i god tid. Tror hun virkelig verden,eller Sørumsand dreier seg om henne? Da tar hun feil. 

Full i seg selv, den kjerringa der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv stått 6 timer på kioskvakt fordi «noen» ikke anså det som viktig nok, og det var heller ikke viktig å si fra eller bytte vakt. Misliker slike egoister fælt :raven:

Det handler om å ikke respektere hverken fellesskapet eller andres tid. Dusteegoist!!

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Hvilke "venner" som vises frem på bloggen handler utelukkende om hvem hun til enhver tid deler plattform med. Nå er det kolleger fra UI som vises frem. ØB tilhører stallen til UI. Så "vennskap" er også en kynisk greie.

Forøvrig litt rart at hun som bare bruker de tekniske løsningene til UI, kommer opp på lista over UI-bloggere:

http://unitedbloggers.no/toppliste/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula

Fascinerende hvordan Anne Brith klarer å skryte av seg selv, ved å putte skrytet inn i andre sammenhenger. Som i beskrivelsen av datteren:

 "er arbeidsom og gjør masse gode gjerninger i hverdagen. Hun er også supertøff og tør å si sine meninger. Hun er egentlig meg i en miniversjon." 

Hvorfor kunne hun ikke latt datteren disse ordene, når hun absolutt skal blogge om henne? Neida, hun MÅ understreke at sånn er hun selv også. Arbeidsom, gjør masse gode gjerninger i hverdagen, supertøff og tør å si sine meninger. Det er Anne Brith.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun oppnår det hun tydeligvis vil: Å lage så mye støy at folk går inn og leser. Dette er en utrolig usammenhengende blogg. Hun hopper fra det ene til det andre uten noen synlig «tråd». Må vel innrømme at jeg har en slags morbid glede av å lese noe så dårlig, både innholdsmessig og mvh å følge opp ting hun lover å komme tilbake til. Det siste skjer jo aldri. 

Og hva dette dugnadsinnlegget angår: Hun skriver det som om det skulle være til forsvar av de som evnt har sosial angst eller andre alvorlige grunner til ikke å komme. Men alt handler jo egentlig om henne og egne mer og mindre interessante prioriteringer.

Jaja. Jeg blir nesten ikke (bare nesten!) provosert lenger. Det er for dumt. Likevel leser jeg....Skjønn menneskelig svakhet den som kan!:fnise:

Endret av Sakurablomsten
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rosalie skrev:

Men - hva betyr pronke?

Det er et nederlandsk verb, pronken, og betyr å vise seg fram, posere, skryte. "Show off".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo virkelig helt på trynet å mene at de som alltid stiller på dugnader gjør det for å skryte av det - at det er for show-off. Veldig mye frivillig arbeid utføres i Norge, alt fra å klargjøre skolegårder (vi har både høst -og vårdugnad, samme var det i barnehagen) til gratisarbeid som trenere og på ulike aktiviteter på dager som 17.mai. Nødvendig arbeid som selvsagt kan glemmes, men derfra å konkludere med at de som faktisk stiller opp gjør det for å vise seg frem? Frekt. Noen av oss må faktisk legge ganske innfløkte planer for å få til slike ting og gir ofte avkall på andre viktige aktiviteter. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Er AB svømmetrener som frivillig eller det lønnet? Hvis hun skulle være det frivillig er det da show-off fra hennes side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at hun mener at om hun kuttet ut dugnad 16 mai så var da ikke det verdens undergang. Men hva om alle foreldre tenkte det samme? Hva om alle foreldre ga blaffen i dugnaden som laget til makronene har 1 gang i året?

Jeg jobbet selv 30 timer dugnad en helg for idretteslaget til mitt barn. Jeg ville aldri vært det foruten. Å hva om alle foreldre ga blaffen i å komme? Da blir det jo ikke noe arrangement. Ja jeg skjønner at de som er syke ikke kan stille men dette gjelder jo bare noen få. Jeg blir så provosert når hun mener at dette ikke var så nøye.

Jeg skrev jo i går at det var mindre eksponering av makronene om dagen men det varte jo ikke lenge

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, CecilieX skrev:

Hvilke "venner" som vises frem på bloggen handler utelukkende om hvem hun til enhver tid deler plattform med. Nå er det kolleger fra UI som vises frem. ØB tilhører stallen til UI. Så "vennskap" er også en kynisk greie.

Forøvrig litt rart at hun som bare bruker de tekniske løsningene til UI, kommer opp på lista over UI-bloggere:

http://unitedbloggers.no/toppliste/

Hun tjener vist nok 0 kroner på dette selv om hun er på denne og blogglisten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Varma skrev:

Er AB svømmetrener som frivillig eller det lønnet? Hvis hun skulle være det frivillig er det da show-off fra hennes side?

Er vel en hel evighet siden hun faktisk var svømmetrener, selv om hun gjerne drar fram det kortet i visse sammenhenger.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Trollmora skrev:

Er vel en hel evighet siden hun faktisk var svømmetrener, selv om hun gjerne drar fram det kortet i visse sammenhenger.

Stemmer. For å være godkjent svømmetrener må man årlig ta livredningskurs, noe hun bekreftet hun ikke hadde da hun tidligere ble konfrontert med dette.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 13.19, formula skrev:

Og NULL selvkritikk. Ei heller forståelse av dugnadsprinsippet, og viktigheten av dette for å kunne arrangere 17 mai rundt om i det ganske land.

Fra kommentarfeltet, Anne Brith:

"Ikke alle som er enige da dugnad virker å være helling og alle de perfekte menneskene nå får mulighet til å pronke med fjærene sine ved å si hvor viktig dugnad er..."

Dersom Anne Brith ønsker å "drepe sine kritikere med snillhet" ("kill them with kindness") så hadde første bud vært å faktisk stille opp på dugnadene fremfor å klage, og å komme i tide til sine 17. mai-plikter fremfor å slenge dritt om alle de som møtte opp og jobbet på. Hvorfor hun ønsker å fremstille seg selv som så egoistisk og trangsynt er for meg en gåte. Men det er jo langt i fra første gang. Dama lever av å provosere. Gud så glad jeg er for at jeg ikke er i hennes sko. Sørumsand er ingen stor plass og hun har fire barn som må forholde seg til mors merkelige utspill.

Endret av Ultiva
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ultiva skrev:

Dersom Anne Brith Davidsen ønsker å "drepe sine kritikere med snillhet" ("kill them with kindness") så hadde første bud vært å faktisk stille opp på dugnadene fremfor å klage, og å komme i tide til sine 17. mai-plikter fremfor å slenge dritt om alle de som møtte opp og jobbet på. Hvorfor hun ønsker å fremstille seg selv så egoistisk og trangsynt er for meg en gåte. Men det er jo langt i fra første gang. Dama lever av å provosere.

Kunne hun ikke spurt pizzaboy pent om han kunne reise til porsgrunn eller hvor det var for å kjøpe denne bunaden. Han er da så voksen at han hadde klart dette

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...