Gå til innhold
Vikinggirl

Anne Brith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Luca_

Masse snap fra sommershow til cheer, masse snap og på nært hold av flere forskjellige lag. Jeg kjenner et par der og kjente de igjen på snap. 

Jeg tror valget med å eksponere barna mindre ikke er frivillig, og defor klarer hun heller ikke å la være. Det har vært antydet flere grunner tidligere i tråden, og et par av de tror jeg er grunnen. Enten samarbeidspartnere som har blitt gjort oppmerksom om hennes grove utlevering av barna og som ikke vil identifiseres med slike holdninger, eller en annen grunn som jeg ikke tror er helt utenkelig mtp hva folk rundt henne vet nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LilleSnupp

Du fikk visst ikke helga fri engang, @Sorbus

😦

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Malum
3 timer siden, Luca_ skrev:

Masse snap fra sommershow til cheer, masse snap og på nært hold av flere forskjellige lag. Jeg kjenner et par der og kjente de igjen på snap. 

Jeg tror valget med å eksponere barna mindre ikke er frivillig, og defor klarer hun heller ikke å la være. Det har vært antydet flere grunner tidligere i tråden, og et par av de tror jeg er grunnen. Enten samarbeidspartnere som har blitt gjort oppmerksom om hennes grove utlevering av barna og som ikke vil identifiseres med slike holdninger, eller en annen grunn som jeg ikke tror er helt utenkelig mtp hva folk rundt henne vet nå.

Jeg så det på snap i dag, og jeg må si jeg mistet litt troen på at hun kan ha tatt inn over seg og, forstått kritikken, dessverre. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
CecilieX

I seneste innlegg, som er postet for 22 timer siden, kan man ved å kommentere vinne en rettetang. Hittil har 14 stk kommentert. 

Stort engasjement der altså. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helado

Jeg ser jo aldri noe til at det annonseres en vinner. Syns det er merkelig, har jo vært en del konkurranser, men aldri noen som vinner? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

orfeus

Full eksponering av barn på snap (minstemann baker, ikledd mammas perler og forkle). Skjønner ikke at hun faktisk har tenkt gjennom hva eksponeringen innebærer - men likevel fortsetter. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Luca_

Som sagt, tror ikke det valget om å ikke eksponere barna(som ikke blir gjennomfør lenger) er frivillig men pålagt fra noen. Fordi hun ser virkelig ikke problemet med det, garantert. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Infinity
30 minutter siden, Luca_ skrev:

Som sagt, tror ikke det valget om å ikke eksponere barna(som ikke blir gjennomfør lenger) er frivillig men pålagt fra noen. Fordi hun ser virkelig ikke problemet med det, garantert. 

De blir jo eksponert.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Luca_
5 minutter siden, Infinity skrev:

De blir jo eksponert.. 

Ja, hvis det ble for mange ikke i teksten min så mener jeg det ja😊 at de fortsatt blir eksponert og ingen ting er forandret. Det stod en artikkel et sted, kan det ha vært VG tro, om at bloggeren AB nå gikk til det skrittet å ikke eksponere barna mer og fikk kred for det. Lurer på om de vil skrive om at det bare var løgn også, at hun førte alle bak lyset?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
orfeus
29 minutter siden, Luca_ skrev:

Ja, hvis det ble for mange ikke i teksten min så mener jeg det ja😊 at de fortsatt blir eksponert og ingen ting er forandret. Det stod en artikkel et sted, kan det ha vært VG tro, om at bloggeren AB nå gikk til det skrittet å ikke eksponere barna mer og fikk kred for det. Lurer på om de vil skrive om at det bare var løgn også, at hun førte alle bak lyset?

De burde definitivt spørre henne hvordan ordet «løgn» skal oppfattes. Det vil garantert bli et interessant svar.

7/6-2018 https://www.tv2.no/a/9900480/  «Anne Brith Davidsen (43), som er kjent fra TV 2-dokuserien «Bloggerne», har tatt et valg om å skjerme sine barn fra hennes blogg og sosiale medier-kontoer.»

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Luca_

Noen burde tipse Marit Grøtte i Tv2 om at det AB uttalte tii avisen var løgn, hun fortsetter i gammel stil. 

Jeg tenker ikke å gjøre det, stoler ikke på noen i hennes nærhet om å ikke utlevere navn på folk som er kritiske til henne. Plutselig er man på bloggen, så hun har skjønt det med å målbinde folk, jeg tør ihvetfall ikke. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sorbus

Som mange forutså så ble "ferien" min kort. Jeg er lei meg på de mindreåriges vegne, men ikke innmari overrasket.

Jeg tok like godt og skrev en mail til journalisten som sto for interviewet av (en ny og bedre) Anne Brith, hvor jeg lurte på om hun ikke burde lage en sak på hvor vanskelig det er for bloggere som baserer seg på utlevering av barn å overleve uten å gjøre nettopp dette. Oppfordrer flere å gjøre det samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her