Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Synes ikke den orgasmekremen var noe å rope hurra for, jeg. Men smak og behag! Den er sikkert bedre om man får betalt for å bruke den. :P

 

(For the record: testa den flere år før AB reklamerte for den)

 

edit: pikkautocorrect

Endret av Rubella
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, elien skrev:

Den listen er vel verdt et studie, og det er bare et eksempel på hva som kan være med i kassen. Vil en vite mer nøyaktig liste så må en sende en mail og høre.

Jeg mener fremdeles at det er villedene hele pakken

Når jeg krevde å få vite en nøyaktig liste over innholdet så ble jeg bedt om å gi de navnet og telefonnummeret mitt sånn at "den som er ansvarlig for proviant" kunne ringe meg selv....

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Når jeg krevde å få vite en nøyaktig liste over innholdet så ble jeg bedt om å gi de navnet og telefonnummeret mitt sånn at "den som er ansvarlig for proviant" kunne ringe meg selv....

Det var nok heller slik at de kunne overbringe opplysningene dine til AB slik at hun kunne blokkere deg i alle SoMe kanaler hun kunne finne deg, samt legge deg til på hatlisten sin, og kanskje vie deg et eget blogginnlegg 😉

Neida..

 

Joda..

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Når jeg krevde å få vite en nøyaktig liste over innholdet så ble jeg bedt om å gi de navnet og telefonnummeret mitt sånn at "den som er ansvarlig for proviant" kunne ringe meg selv....

Å se på når det er telefontid, linjen er åpent torsdager 1600-2230 og kun då

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elien skrev:

Å se på når det er telefontid, linjen er åpent torsdager 1600-2230 og kun då

Ganske begrenset tid de kan nås på chat også. Mandag, tirsdag, onsdag og fredag er det 9 til 15:30 - en tid der mange er på jobb og ikke har mulighet til å chatte med en matkasseleverandør. Torsdager er det 9 til 22:30, lørdager er chatten stengt og søndag er den åpen fra 16:30 til 22:30. De gjør det ikke akkurat enkelt å få tak i dem...🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rubella skrev:

Synes ikke den orgasmekremen var noe å rope hurra for, jeg. Men smak og behag! Den er sikkert bedre om man får betalt for å bruke den. :P

 

(For the record: testa den flere år før AB reklamerte for den)

 

edit: pikkautocorrect

Jeg tipper iallfall halvparten av dere har allerede bestilt den kremen:)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Nadiahagen skrev:

Jeg tipper iallfall halvparten av dere har allerede bestilt den kremen:)  

Trengs ikke. Har aldri trengt det i de 3 lange forholdene jeg har hatt heller. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode: Ulrik fyller i leppene (helt unødvendig), og Anne Brith skal på date med en vilt fremmed mann pga «Matchmakeren»... den hun betalte over 30 tusen for og som vi nå vet at var bortkastede penger på. Erik (32) Bærum dukket jo opp på Tinder, der hun har «bare møtt gærninger» tidligere, ifølge henne selv. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nadiahagen skrev:

Jeg tipper iallfall halvparten av dere har allerede bestilt den kremen:)  

Som sagt, jeg testa den bare for moro skyld for sånn 4 år siden. Impulskjøp på Kondomeriet. Hadde ingen kjennskap til AB da;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kledde utrolig godt den svarte toppen hun hadde på daten...

 

Men betalte hun virkelig 30 tusen for denne matchmakeren, når det var matchmakeren som oppsøkte henne?!!

I've got an offer for you, that you cant refuse?!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at hun ikke betalte, nei. Hun blir oppsøkt av matchmakeren - hun skriver om det på bloggen - og så skal hun attpåtil betale for det?  Tror ikke det, nei. Et sted kommer millioninntektene til bloggerne fra - og det er fra slike ting som dette.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
9 timer siden, Nadiahagen skrev:

Jeg tipper iallfall halvparten av dere har allerede bestilt den kremen:)  

Hvorfor i allverden tror du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøff Eløff
17 minutter siden, formula skrev:

Hvorfor i allverden tror du det? 

Fordi vi er så misunnelige på AB vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
1 minutt siden, Bøff Eløff skrev:

Fordi vi er så misunnelige på AB vel!

Hun bør jo heller være misunnelig på oss som klarer oss uten orgasmekrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså......jeg må være unik, siden jeg nærmer meg 50 med stormskritt ( noen år igjen) og klarer å få orgasme hver bidige gang jeg har sex, UTEN slikt tullball.  Dette ble altfor mye deling av meg privat, men bare måtte :) 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, fjær skrev:

Hun kledde utrolig godt den svarte toppen hun hadde på daten...

 

Men betalte hun virkelig 30 tusen for denne matchmakeren, når det var matchmakeren som oppsøkte henne?!!

I've got an offer for you, that you cant refuse?!

Det er bare vilt. Greit nok om de ikke jobber gratis, men 30 000?? :hakeslepp:

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt for , og snakker ofte med barna om sex og kropp, når de spør. Ikke sjenert eller ubekvem med det.

Vi har et bra forhold hvor ting ikke er tabubelagt. Men, og her kommer MEN....må jeg etterhvert være av den typen som snakker om sexleketøy med barna ? Har liksom ikke på sikt lyst til å være den moren som snakker med barna om hvilken vibrator som er best, hvilken krem de bør bruke og beste stilling å ha sex i. Nei, selv ikke når de er voksne!

Er ikke dette visse ting de bør og garantert vil finne ut av selv?

Så lenge vi lærer de det primære, å ta hensyn til andre, respektere andres kropp, ikke la noen bestemme over din kropp, sex er fint når to voksne mennesker er enige og glad i hverandre osv osv, så bør man vel kunne slippe leketøydelen av samtalen?

 

https://imgur.com/gallery/sydqBHY

Endret av Helado
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, formula skrev:

Hvorfor i allverden tror du det? 

Det var liksom forsøk på en spøk da ;) Prøver den gjerne jeg, og da ikke pga av Anne Brith:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, formula skrev:

Hun bør jo heller være misunnelig på oss som klarer oss uten orgasmekrem.

Gjør nu alle det? ikke ment som spøk.. Mange kvinner har problemer med å få orgasme, og da er det et bra hjelpe middel, og får man lett orgasme så kan denne Vistnok gi enda mer sterk opplevelse. You never know :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...