Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Sikkert kult for Erik 32 at den relativt ferske dama hans går ut i some og deler at hun trenger hjelpemidler🙈

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser reklame for denne uken av Bloggerne. Har ikke Anne Brith ordnet bryn hos Solvår Hegge/SolPMU? Trodde Solvår var blant de få som fikk til naturlige, troverdige bryn som så ut som om det utfylte inn dine egne. Jeg ser nå at jeg har tatt feil. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nyher skrev:

Sikkert kult for Erik 32 at den relativt ferske dama hans går ut i some og deler at hun trenger hjelpemidler🙈

Litt av en mann :P Ha ha. Uff. Nei stakkars.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nyher skrev:

Sikkert kult for Erik 32 at den relativt ferske dama hans går ut i some og deler at hun trenger hjelpemidler🙈

Det er kanskje 1% menn i verden som klarer å tilfredsstille en kvinne uten ekstra hjelpemidler :klaske:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Vipser skrev:

Det er kanskje 1% menn i verden som klarer å tilfredsstille en kvinne uten ekstra hjelpemidler :klaske:

Men deler de det med tusenvis av andre? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Vipser skrev:

Det er kanskje 1% menn i verden som klarer å tilfredsstille en kvinne uten ekstra hjelpemidler :klaske:

Eeeeh, hæ?:p

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jentekvinne
20 timer siden, Skrueløs skrev:

Er ikke 599 kr for en person i uken sabla dyrt, eller er jeg helt på bærtur som ikke klarer å kjenne meg igjen? Jeg er student og handler mat for rundt 1000-1500 i måneden. Skulle jeg ha kjøpt en kasse for hver uke, ville det jo blitt ca 2 396 etter endt måned. Jeg handler 1-2 ganger i uken, og da blir det vel rundt 200-300 kr per handletur. Handler for det meste på tilbud.

 

Jeg bruker 3500 - 4000 i mnd på mat. 599,-  i uken høres nesten ut som et eventyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jentekvinne skrev:

Jeg bruker 3500 - 4000 i mnd på mat. 599,-  i uken høres nesten ut som et eventyr. 

Om du tar en titt på hva du får i de kassene, så forstår du hvorfor det bare koster 600. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jentekvinne skrev:

Jeg bruker 3500 - 4000 i mnd på mat. 599,-  i uken høres nesten ut som et eventyr. 

4000 på en person? Vi bruker 6000 på to voksne og ett åtte år gammelt barn. 

Må jobbe for det hele tiden, men. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
37 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Spesielt å blande bilder av barn og orgasme hjelpemidler om hverandre. 

Enig! Du vet liksom aldri hva du får når du klikker deg inn på den bloggen. Et sammensurium av barn, hus, kjærlighet - innimellom dukker det opp en kake - og nå altså orgasmekrem:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
3 minutter siden, mikrobe skrev:

Om du tar en titt på hva du får i de kassene, så forstår du hvorfor det bare koster 600. 

Jeg har ikke sett kassene så jeg må sjekke det ut. 

3 minutter siden, neiognei skrev:

4000 på en person? Vi bruker 6000 på to voksne og ett åtte år gammelt barn. 

Må jobbe for det hele tiden, men. 

Jeg hadde nok klart meg for mindre jeg også, men har hatt nok perioder i livet der jeg har snudd på hver krone på matbudsjettet så unner meg å kjøpe den maten jeg har lyst på nå når jeg har økonomi til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, mikrobe said:

Om du tar en titt på hva du får i de kassene, så forstår du hvorfor det bare koster 600. 

Kassa har faktisk fått en skikkelig makeover og innholdet fremover er helt greit. Tydelig at de har lest tilbakemeldingene de har fått i alle fall! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Superblomst skrev:

Kassa har faktisk fått en skikkelig makeover og innholdet fremover er helt greit. Tydelig at de har lest tilbakemeldingene de har fått i alle fall! 

Eneste endingen jeg har sett er tittelen på type AB blogg, ikke mer varer. Litt, men bare pittelitt  mindre toro produkter.

Ellers ikke noe økning i varer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, jentekvinne skrev:

Jeg bruker 3500 - 4000 i mnd på mat. 599,-  i uken høres nesten ut som et eventyr. 

Jeg tror du kan gjøre gode endringer helt på egenhånd uten den kassa. Den inneholder ikke kjempemye bra matretter, vet ikke om de har endra det, men sist gikk det mye i halvabrikata og ganske stort saltinnhold på en uke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, elien said:

Eneste endingen jeg har sett er tittelen på type AB blogg, ikke mer varer. Litt, men bare pittelitt  mindre toro produkter.

Ellers ikke noe økning i varer

Der er jeg uenig, og jeg var en av de hardeste kritikerne til kassen tidligere. 700 kr for 7 middager for 2 personer, pluss litt brødmat og pålegg er faktisk ikke en dårlig deal nå som de har kutta merkbart ned på Torogryterettene.  Fremdeles umulig å se mengden man får av hvert produkt, men men.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenblanding av mindreåriges privatliv og fritid med morens sexliv og nakne kropp på en og samme nettside. Classy indeed. Vi så jo alle hvor strålende denne kombinasjonen fungerte for bloggen til Anna Rasmussen... :filer:

 

... Forskjellen er dog at Rasmussen er 20 år yngre. At tenåringer går på trynet er mer eller mindre forventet. Davidsen er faktisk en middelaldrende dame med bachelor som burde vite mye bedre!

Endret av Ultiva
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Superblomst skrev:

 Fremdeles umulig å se mengden man får av hvert produkt, men men.

Det er på grensen til lureri når en ikke vet hva en får.......

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superblomst skrev:

Der er jeg uenig, og jeg var en av de hardeste kritikerne til kassen tidligere. 700 kr for 7 middager for 2 personer, pluss litt brødmat og pålegg er faktisk ikke en dårlig deal nå som de har kutta merkbart ned på Torogryterettene.  Fremdeles umulig å se mengden man får av hvert produkt, men men.

Her er et eksempel på standard pakkeliste for Proviant: https://proviant.no/hva-far-du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Asti skrev:

Her er et eksempel på standard pakkeliste for Proviant: https://proviant.no/hva-far-du

Den listen er vel verdt et studie, og det er bare et eksempel på hva som kan være med i kassen. Vil en vite mer nøyaktig liste så må en sende en mail og høre.

Jeg mener fremdeles at det er villedene hele pakken

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vipser skrev:

Det er kanskje 1% menn i verden som klarer å tilfredsstille en kvinne uten ekstra hjelpemidler :klaske:

Tull og tøys.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...