Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, pøbelsara said:

Nå hevder hun at det ble postet bilder av døde barn og fostre i FB-feeden hennes i går. Noen som fikk det med seg?

Nei, jeg fikk med meg ei dame på 29 som hadde spontanabortert 32 ganger. Og mange som la ut det bilde jeg delte her i går om at graviditet er ingen aprilspøk. 

Ingen døde barn og fostre som jeg så..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest formula
2 minutter siden, Varma skrev:

Kan vi la denne tråden bare dø ut?? Slik tråden om MTM sakt men sikkert har ligget død over lengre perioder? Denne bloggeren er så drøy (som MTM) at dette kommer til å ende stygt, uten hjelp fra KG. Jeg stemmer for total ignorering av denne bloggeren. 

Jeg er i grunnen enig med deg. Samtidig vet vi at ikke alle "greier å holde kjeft". Og de som ikke greier det, fortsetter uten at noen her inne bremser dem, og da kan ting ta overhånd, det har vi sett før. Da kan tråden bli stående i mange timer før den blir moderert, og vil da framstå som akkurat den sladre/ryktetråden Anne Brith så gjerne vil at den skal være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ellatin skrev:

Nå drev vel MTM også på slik med krampaktig krangling i kommentar felt og de villeste overskrifter og tommeste innleggene før det gikk rett nedover for henne. MTM er jo knapt en blipp på radaren lengre etter det jeg har forstått. Og det ser jo veldig ut som at AB er på vei mot samme stupet, med foten på gasspedalen for bremsen er bare sjalu, så den gidder vi ikke bruke.

Hvem er MtM? Litt urutinert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, toer`n skrev:

Hvem er MtM? Litt urutinert.

Mamma til Michelle. Anna Rasmussen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin så mye dritt dere klarer lire av dere. SERIØST! Dere sitter her gjemt bak en tlf eller dataskjerm og skriver en haug med dritt dere KUN kjenner via en blogg, TV og andre sosiale medier. Håper for all del dere IKKE har barn. For med DERE som forbilder må de bli noen av de verste mobberne rundt forbi. Jeg har sett flere bloggere skrive om Kvinneguiden, men trudde seriøst ikke det var så jævlig mye hets som de skulle ha det til. Etter det jeg har lest i dag er det faktisk 100 ganger verre enn de beskriver. Dere burde seriøst bruke all tiden dere skriver skit her inne ta dere en løpetur, bruke kvalitetstid på evt barn eller ta dere en bolle istedet. Det vil gi dere ganske mye mer lykke i livet enn det forumet her gjør. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, formula skrev:

Håper alle kan ignorere og ikke la seg provosere av slike kommentarer som vi ser her :)

Tror det er flere som burde ta seg en løpetur og klarne hjernen:link:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, formula skrev:

Håper alle kan ignorere og ikke la seg provosere av slike kommentarer som vi ser her :)

Nei, Gud forby! 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hjemme har vi noe vi sier når ungene kommer med skrøner...»har du bilde av det» sier vi..nei det har de jo ikke...»nei da har det ikke skjedd» sier vi 😊. Tenker konemor får poste bildebevis på det hun påstår har skjedd i kommentarfeltet sitt ellers har det rett og slett ikke skjedd. Hun er ikke sann. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, formula skrev:

Håper alle kan ignorere og ikke la seg provosere av slike kommentarer som vi ser her :)

Enig i dette. Håper alle kan ignorere. Innlegget står fint for seg selv, det blir ikke god diskusjon av å svare :) 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus

Jeg er egentlig ingen fan av konspirasjonsteorier, men tanken har slått meg at alle disse supporterne til Fru Davidsen lager seg brukere for å legge inn provoserende innlegg i tråden, i håp om at vi biter på. Blir diskusjonen usaklig nok blir tråden stengt. Akkurat som mor sjøl ønsker.

:hjerte::hjerte::hjerte:

(Don't feed the troll)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sorbus skrev:

Jeg er egentlig ingen fan av konspirasjonsteorier, men tanken har slått meg at alle disse supporterne til Fru Davidsen lager seg brukere for å legge inn provoserende innlegg i tråden, i håp om at vi biter på. Blir diskusjonen usaklig nok blir tråden stengt. Akkurat som mor sjøl ønsker.

:hjerte::hjerte::hjerte:

(Don't feed the troll)

Ja. I tillegg til at det skaper oppmerksomhet rundt bloggen. Og for enkelte bloggere er all oppmerksomhet god oppmerksomhet. 

La slike innlegg stå ubesvart. Det er så tydelig hva hensikten er. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sorbus skrev:

Jeg er egentlig ingen fan av konspirasjonsteorier, men tanken har slått meg at alle disse supporterne til Fru Davidsen lager seg brukere for å legge inn provoserende innlegg i tråden, i håp om at vi biter på. Blir diskusjonen usaklig nok blir tråden stengt. Akkurat som mor sjøl ønsker.

:hjerte::hjerte::hjerte:

(Don't feed the troll)

Jeg er ingen supporter av noen spesiell. Jeg synes bare at dette her går altfor langt. Ikke bare når det gjelder AB, men mange av de andre bloggerne og. Hva er greia? Hva får dere ut av dette? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB ser på hus i Sørumstrand via Finn.no, men det er ikke noe til salgs på Sørumstrand så langt jeg kan se. Kanskje til leie. Det har jeg ikke sjekket

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Skogspike skrev:

Ja. I tillegg til at det skaper oppmerksomhet rundt bloggen. Og for enkelte bloggere er all oppmerksomhet god oppmerksomhet. 

La slike innlegg stå ubesvart. Det er så tydelig hva hensikten er. 

Jeg har ikke behov for å skrive noe mer enn det jeg har skrevet. Jeg kjenner verken dere eller AB og jeg tenker at mesteparten av dere kjenner henne like lite som meg. Om dere er så forferdelig bekymret for barna hennes synes jeg virkelig dere burde gjøre noe annet enn å sitte her å taste. Hjelper så VELDIG lite. Så ha en fortsatt fin kveld. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Megga71 skrev:

Herremin så mye dritt dere klarer lire av dere. SERIØST! Dere sitter her gjemt bak en tlf eller dataskjerm og skriver en haug med dritt dere KUN kjenner via en blogg, TV og andre sosiale medier. Håper for all del dere IKKE har barn. For med DERE som forbilder må de bli noen av de verste mobberne rundt forbi. Jeg har sett flere bloggere skrive om Kvinneguiden, men trudde seriøst ikke det var så jævlig mye hets som de skulle ha det til. Etter det jeg har lest i dag er det faktisk 100 ganger verre enn de beskriver. Dere burde seriøst bruke all tiden dere skriver skit her inne ta dere en løpetur, bruke kvalitetstid på evt barn eller ta dere en bolle istedet. Det vil gi dere ganske mye mer lykke i livet enn det forumet her gjør. 

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har aldri vært i nærheten av å ligge på dette nivået du gjør på 1.innlegget på alle mine innlegg her på KG. Du ser ikke ironien med ditt eget innlegg? 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
36 minutter siden, Sorbus skrev:

Jeg er egentlig ingen fan av konspirasjonsteorier, men tanken har slått meg at alle disse supporterne til Fru Davidsen lager seg brukere for å legge inn provoserende innlegg i tråden, i håp om at vi biter på. Blir diskusjonen usaklig nok blir tråden stengt. Akkurat som mor sjøl ønsker.

:hjerte::hjerte::hjerte:

(Don't feed the troll)

Jeg har min egen teori om hvem som dukker opp som ferske brukere, lirer av seg merkelige påstander, for så å forsvinne uten å delta i noen andre rom eller tråder 🙄

Det ble ingen forrykende debatt i går, som sikkert var veldig skuffende, så da må det vel provoseres direkte ...

 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å ikke gå inn i diskusjon med brukere som kun har laget seg profil for å krangle. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...