Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Angrep er vel det beste forsvar? Lettere å angripe journalisten enn å forsvare det som kom frem i intervjuet 🙈

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, FruJohansen skrev:

Det er ikke barnas ære hun (brått) forsvarer med sitt ønske om å endre ordlyden artikkelen; det er framstillingen av hennes rolle som mor hun vil ha justert - fordi hun ser at hun kommer dårlig ut av det.

:Nikke:

Det sitter kanskje litt lenger inne for henne å beskylde journalisten for å være misunnelig og feit? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artikkelen er jo slett ikke ille, den. Den er grei mot ungene i veldig stor grad. Men kanskje ikke riktig så grei mot ab. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneBrith har lagt artikkelen i bloggen sin. Alternativt kan du kjøpe Aftenposten Junior - det er en veldig bra avis. :jepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brit raser over at fokuset i artikkelen er på hennes aggressive overeksponering av barna. Men hva trodde hun egentlig, når det var nettopp de mindreårige som ble intervjuet?
 
Anne Brith raser videre og påstår at hun har gjort bloggkarriere på grunn av bakingen. Vel. Dette stemmer sikkert i utgangspunktet. Men firmaet Villa Perlesukker ble slått konkurs i fjor, og det AB har dratt blogglesere på de siste par årene er svært provoserende utsagn, eksponering av mindreårige samt lettkledde bilder av seg selv. 
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ultiva skrev:
Anne Brit raser over at fokuset i artikkelen er på hennes aggressive overeksponering av barna. Men hva trodde hun egentlig, når det var nettopp de mindreårige som ble intervjuet?
 
Anne Brith raser videre og påstår at hun har gjort bloggkarriere på grunn av bakingen. Vel. Dette stemmer sikkert i utgangspunktet. Men firmaet Villa Perlesukker ble slått konkurs i fjor, og det AB har dratt blogglesere på de siste par årene er svært provoserende utsagn, eksponering av mindreårige samt lettkledde bilder av seg selv. 

Nemlig.

helt enig med deg.

jeg synes artikkelen er veldig bra - barnas kommentarer er jo gjengitt. At Anne Brith mener at det ikke kommer frem at det var spøk, får stå for hennes regning - jeg synes det er en lys og god stemning over det hele - og at ungene fremstilles veødig sympatisk i artikkelen.

Og hun må jo vite at det ikke er sant det hun skriver om at bloggen handler om henne og baking? Det første superoppslaget hennes som ble lest av mange, handlet jo om minstebarnet. Hun skriver kontroversielt om tapere om unger, om karakterer og betaling og om forventninger og at HUN ikke oppdrar tapere. Hun må da for søren kunne stå for hva hun gjør?

Endret av pøbelsara
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i kommentarfeltet er det selvsagt kun folk som er enige med henne. Så deilig å ha sitt eget ekkokammer. Det hadde selvsagt vært lurt å lytte litt til hva andre sier også - det at hun møter så kraftig motbør og kritikk på ting, kan jo komme av at det hun driver med ikke alltid er greit - og ikke bare at alle som ikke er helt enig i alt hun gjør hele tiden, er dumme og slemme. Jeg har lest artikkelen en gang til. Den gir jo barna en stemme. Hun BRUKER jo ungene hemningsløst  både i bloggen og i "bloggerne".

 

Det er virkelig ikke greit, Selv om det gir smør på brødskiva og sponset yttertøy.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Flott at du @FruJohansen ikke lar deg kneble, men forlanger å kunne komme med motsvar til hissig blogger.

Den evinnelige  diktaturstyringen som råder i mange blogger er sykt irriterende.

Det er en av grunnene til at jeg ikke leser bloggen hennes.  Hun skal selv kunne skrive kontroversielt og tråkke folk på tærne, men det skal for all del ikke komme kritiske røster, da klikker hun i vinkel, henger dem ut og nå høres det ut som hun også spiller falskt/feigt, og tar det på private meldinger. 

Hva hun gjør mot arvingene har jeg nesten ikke ord for, men hadde jeg møtt prinsesse Ingrid på gaten så hadde jeg nok ikke kjent henne igjen. Hennes barn derimot....

 

 

 

 

Endret av Infinity
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Puffin skrev:

Jeg har sett alle sesongene av bloggerne, og en av de mest ubehagelige scenene er mobbesamtalen AB hadde med datteren. Jenta ligger i sengen og skal sove, hun er ung og hele settingen føles bare privat og ubehagelig. Videre syns jeg holdningen om at "jeg kan ikke gjøre noe med mobbingen" er helt sjokkerende. Selvfølgelig kan man gjøre noe! Å være ekstremt kritisk til hva som deles offentlig om barnet er første steg.

Jeg ser ikke bloggerne, men forstår jeg deg rett at hun har skrudd på kameraet for å filme en samtale med datteren som omhandler mobbing av henne? Da kjenner jeg at jeg får vondt i mammahjertet mitt. Sånt gjør man bare ikke :/ 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Asti skrev:

Jeg forstod ikke helt den "pause-greia" til AB. Har hun ikke selv sagt/skrevet nesten det samme som Aftenposten Junior nå må beklage?  Legger ved ulike skjermbilder med kildehenvisning/lenker.  https://imgur.com/a/I9SIS 

.

Dette sier jo det meste! Du er rå, @Asti👍👏👍

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...