Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

3 timer siden, neiognei skrev:

Altså, det er tre-fire dager siden hun viet ett helt innlegg til å kommentere hvor teit Anna oppførte seg.

Helt enig i at Anna fortjener både skryt og kritikk, men om man ikke stiller spørsmål ved AB sine intensjoner så må man være rimelig naiv.

Jeg tror Anne Brith (i likhet med flere her inne) har sett at Anna ikke har det bra nå, og at hun virkelig trenger noen som kan heie litt på henne. Flott gjort synes jeg, Anna har tydeligvis ikke noe stort støtteapparat rundt seg.  Jeg scrolla meg forresten et par uker bakover i bloggen til AB, og hun har da ikke skrevet noe annet innlegg om Anna?

Endret av Jenki
Manglet et ord i en setning.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Jenki skrev:

Jeg tror Anne Brith (i likhet med flere her inne) har sett at Anna ikke har det bra nå, og at hun virkelig trenger noen som kan heie litt på henne. Flott gjort synes jeg, Anna har tydeligvis ikke noe stort støtteapparat rundt seg.  Jeg scrolla meg forresten et par uker bakover i bloggen til AB, og hun har da ikke skrevet noe annet innlegg om Anna?

Jeg har heller ikke sett det tidligere omtalte innlegget for noen dager siden. Fint hvis noen kan linke det evt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det er hyggelig å være litt grei med en som åpenbart trenger det, så ligger det nok greit med motivasjon i klikk også, ellers hadde hun vel ikke valgt den tittelen heller...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt delt angående AB for tiden. Supert at hun har reflektert over sin oppførsel på nett, og at det er ikke verd pengene å drive klikk horeri, spesielt når hun nå skriver at hun ikke kan stå inne for mye av det. 

Så er det denne plutselige støtten til Anna... Jeg tror at hun forpliktet seg for lenge siden å bake cupcakes til boklanseringen, og derfor måtte hun møte. Fint å kunne vri det til et innlegg om at det var av hennes hjertes godhet..

Jeg syns at det har vært mindre snap av barna i det siste, og det er supert. La det gjerne bli enda mindre.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jeante skrev:

Jeg ble skikkelig flau når jeg så det 😂

Jeg og!😂

PS. Selv om jeg må innrømme at jeg er enig i at kun én = kun én. DS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Kollontaj skrev:

AB vet hva som gir klikk.

Og da var 1.plassen på blogglisten i boks. Artig når slikt skjer de gangene man skriver noe helt uselvisk. :kvalm: 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har hun blogget om noen (sponset) piller som skal gi fantastisk glød og hjelpe mot rynker. Virkelig troverdig etter at vi for noen dager siden fikk se at hun tok botox på bloggerene? Skrev en kommentar og spurte om det ikke er botox som har fjernet rynkene. Blir spennende å se om den kommentaren blir godkjent.

Detta blir for dumt. Er samme greia som når hun skrev om den kaffen som stoppa søtsuget, og som hun drakk HVER dag. I ettertid har hun skrevet at hun drikler oboy hver dag, og spiser litt kaker daglig også.. så enten så funker ikke den kaffen så godt som hun påstår, eller så har hun aldri drukket den til vanlig. 

Må være vanskelig å holde styr på hva man har anbefalt til leserene sine, og hvilken fantastisk effekt det gir. For tydeligvis så er det ikke langvarig, iallefall. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint innlegg om Anna! Var på tide at noen sto litt opp for henne:) Fortjener førsteplass med slike rause ord:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nettroll skrev:

Når har hun blogget om noen (sponset) piller som skal gi fantastisk glød og hjelpe mot rynker. Virkelig troverdig etter at vi for noen dager siden fikk se at hun tok botox på bloggerene? Skrev en kommentar og spurte om det ikke er botox som har fjernet rynkene. Blir spennende å se om den kommentaren blir godkjent.

Detta blir for dumt. Er samme greia som når hun skrev om den kaffen som stoppa søtsuget, og som hun drakk HVER dag. I ettertid har hun skrevet at hun drikler oboy hver dag, og spiser litt kaker daglig også.. så enten så funker ikke den kaffen så godt som hun påstår, eller så har hun aldri drukket den til vanlig. 

Må være vanskelig å holde styr på hva man har anbefalt til leserene sine, og hvilken fantastisk effekt det gir. For tydeligvis så er det ikke langvarig, iallefall. 

Bloggerne juger glatt om hva det måtte være, bare de får betalt. Er de så enkelt møblert at de ikke forstår at de bryter markedsføringsloven? Er de ikke redde for reaksjoner? Sånt kan man jo lure på ...

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, orfeus skrev:

Bloggerne juger glatt om hva det måtte være, bare de får betalt. Er de så enkelt møblert at de ikke forstår at de bryter markedsføringsloven? Er de ikke redde for reaksjoner? Sånt kan man jo lure på ...

Reaksjoner har det jo vært lite av hittil, så jeg skjønner på en måte at de ikke bryr seg om å gjøre det riktig hele tiden. Tror det må noen skikkelige reaksjoner til for at de skal skjerpe seg. Jeg er absolutt for at det skal gjøres riktig med merking, og skulle ønske det skjedde noe ang det snart.

Endret av Viernes
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, orfeus skrev:

Bloggerne juger glatt om hva det måtte være, bare de får betalt. Er de så enkelt møblert at de ikke forstår at de bryter markedsføringsloven? Er de ikke redde for reaksjoner? Sånt kan man jo lure på ...

Så lenge de får holde på uforstyrret så er  det jo bare å kjøre på, tenker jeg. Hvorfor følge et ullent regelverk når det er så mye mer lukrativt å vri litt på sannheten for penger?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Nettroll skrev:

Når har hun blogget om noen (sponset) piller som skal gi fantastisk glød og hjelpe mot rynker. Virkelig troverdig etter at vi for noen dager siden fikk se at hun tok botox på bloggerene? Skrev en kommentar og spurte om det ikke er botox som har fjernet rynkene. Blir spennende å se om den kommentaren blir godkjent.

Detta blir for dumt. Er samme greia som når hun skrev om den kaffen som stoppa søtsuget, og som hun drakk HVER dag. I ettertid har hun skrevet at hun drikler oboy hver dag, og spiser litt kaker daglig også.. så enten så funker ikke den kaffen så godt som hun påstår, eller så har hun aldri drukket den til vanlig. 

Må være vanskelig å holde styr på hva man har anbefalt til leserene sine, og hvilken fantastisk effekt det gir. For tydeligvis så er det ikke langvarig, iallefall. 

Ikke særlig troverdig nei. Bloggere må jo gå i surr, så mange fantastiske produkter de hele tiden anbefaler 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker det som om hun er på Jodel og kommenterer poster om seg selv :fnise: Hun har ikke akkurat fått så mye cred der før,men plutselig er det blitt veldig "Halleluja Anne Brith", så mistenker at den faste heiagjengen fra bloggen har inntatt jodel også 🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke hun er så gale ! Men de extensionsvippene hennes må hun jo se selv ikke er noe pent😕. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...