Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Anne brith sier at innlegg om dating til 35000 kr ikke er sponset.. Men nevner email adressen til hun som er matchmaker i innlegget. Bør det da merkes anonnse?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Theboss skrev:

Anne brith sier at innlegg om dating til 35000 kr ikke er sponset.. Men nevner email adressen til hun som er matchmaker i innlegget. Bør det da merkes anonnse?

Hvis hun betaler for det selv så nei.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvordan traff du og kjæresten hverandre da?"

"Jeg betalte 35 000,- til en dame og så fant hun en annen som var desperat nok etter kjæreste til å betale 35 000,- og nå må vi bare holde ut med hverandre. Det vanlige"

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som husker Nettinettet (tror ikke hun er aktiv lenger i alle fall)? Jeg pleide å avfeie mye av det hun skrev som vrøvl, men kanskje det er noe i det likevel når hun kan ta flere titalls tusen for å matche folk.. :laugh: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Juliannaos skrev:

Dette er selvfølgelig ikke spons, og den utkårede kommer heller ikke å gi blomster i en pappbøtte...

 

Men vi får håpe han betaler for middag og kaffe.. Om hun møter en for date og han ikke betaler for dette må hun da ut med nye 35000 kr?😊 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, mikrobe skrev:

– Jeg synes det er bra at de kritiserer. Det har gjort at jeg har forandret tankegangen min. Ting jeg la ut for to år siden, ville jeg aldri lagt ut i dag.

Lurer på hva hun sier i 2019 angående enkelte snapper fra 2017.  

Ser ett klipp hvor hun snakker med barna om økonomi. "Mamma... Jeg ønsker meg ett headsett😊" svaret er.. Vi har økonomi til og kjøpe det men vi må prioriter pengene. Enten hus og bil eller headsett"

Men det ble heller kjøp av mann til 35000 kr😊

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Theboss skrev:

Men det ble heller kjøp av mann til 35000 kr😊

Med en så dyr modell følger det sikkert med headset. To fluer, osv. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, mikrobe skrev:

Med en så dyr modell følger det sikkert med headset. To fluer, osv. 

😂😂😂😂😂 får jo håpe det.. Tenk hvor mange headsett du kunne fått for 35000 kr Anne Brith😊 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så et klipp fra Bloggerne og ble overrasket over hvor stor forskjell det er på bildene i bloggen og på videobildene, minst femten år ...

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun setter seg høye mål, og hevder at hun alltid når målene sine for det er slik hun er bygget.

Med målet om drømmemannen, så har nok preferansene lagt i  øvre sjiktet.

Han skal være godt utdannet, bra jobb (les:rik), veltrent, pen, morsom, ung osv.

Drømmer er jo bra å ha. Kunne jo tenkt meg en sånn mann jeg også.., men om ingenting annet fikk en mann til å skygge unna AB, så er jeg helt overbevist om at bloggingen hennes som er så spesielt vinklet for at den overhode skal få klikk, får de fleste menn til å løpe den andre veien.

Menn liker ikke navlebeskuende damer. Sorry.

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Infinity skrev:

Hun setter seg høye mål, og hevder at hun alltid når målene sine for det er slik hun er bygget.

Med målet om drømmemannen, så har nok preferansene lagt i  øvre sjiktet.

Han skal være godt utdannet, bra jobb (les:rik), veltrent, pen, morsom, ung osv.

Drømmer er jo bra å ha. Kunne jo tenkt meg en sånn mann jeg også.., men om ingenting annet fikk en mann til å skygge unna AB, så er jeg helt overbevist om at bloggingen hennes som er så spesielt vinklet for at den overhode skal få klikk, får de fleste menn til å løpe den andre veien.

Menn liker ikke navlebeskuende damer. Sorry.

 

Men med en betalingslapp på 35000 kr så burde jo jammen denne matchmaker dama klare og skaffe henne dette.

eller jeg ville krevd penger tilbake (om hun har betalt noe) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, bloggleser123 skrev:

Kjøpt og betalt mann, hvem vil ha det?!?

Som lykkelig selvvalgt singel så forstår ikke jeg dette i det heeele tatt. Man må jo være megadesperat og ikke minst tenke meget høyt om seg selv på alle  mulige måter for å holde på sånt. Hvis AB finner seg en mann på denne måten så lurer jeg virkelig på hvordan den mannen tikker og går...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, bloggleser123 skrev:

Kjøpt og betalt mann, hvem vil ha det?!?

Akkurat her må jeg faktisk tilføre en liten detalj. Det er MANGE som bruker slike tjenester hvor datingtjenester bidrar til å matche en med rett person. https://matchmaker.mykajabi.com/p/ane-hagen-datingradgiver-matchmaker

Men teknisk er hun ikke ref domenet hehe men samme det. Mange ønsker inderlig å finne den rette uten å gå på ufattelig mange dater og det har jeg stor forståelse for. Chatting og timer foran fora og så møter en vedk og det stemmer ikke. Dermed er en slik tjeneste faktisk liv laga. Hilsen singel som har vurdert det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Akkurat her må jeg faktisk tilføre en liten detalj. Det er MANGE som bruker slike tjenester hvor datingtjenester bidrar til å matche en med rett person. https://matchmaker.mykajabi.com/p/ane-hagen-datingradgiver-matchmaker

Men teknisk er hun ikke ref domenet hehe men samme det. Mange ønsker inderlig å finne den rette uten å gå på ufattelig mange dater og det har jeg stor forståelse for. Chatting og timer foran fora og så møter en vedk og det stemmer ikke. Dermed er en slik tjeneste faktisk liv laga. Hilsen singel som har vurdert det

Jeg forstår at hun ønsker en partner og synes det er ok og bruke disse datingsidene. Og hun må gjerne bruke 35000 kr

Men dette høres så rart ut når hun ikke kan kjøpe ett skarva headsett,matbudsjett må ikke overstige nå 1500, kr... Men og kjøpe seg en mann? Ja det må jo alle forstå er helt innafor.  Å at mannfolk er villig til og møte noen som betaler så mye penger... Helt utrolig

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Theboss skrev:

Jeg forstår at hun ønsker en partner og synes det er ok og bruke disse datingsidene. Og hun må gjerne bruke 35000 kr

Men dette høres så rart ut når hun ikke kan kjøpe ett skarva headsett,matbudsjett må ikke overstige nå 1500, kr... Men og kjøpe seg en mann? Ja det må jo alle forstå er helt innafor.  Å at mannfolk er villig til og møte noen som betaler så mye penger... Helt utrolig

Ikke umulig de har en avtale? Jeg aner ikke. Kanskje egen pris? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TøffeSnåkus skrev:

Ikke umulig de har en avtale? Jeg aner ikke. Kanskje egen pris? 

ja hvem vet😊 kanskje hun får betalt ved første møte

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Theboss skrev:

ja hvem vet😊 kanskje hun får betalt ved første møte

Jeg vet flere slike tjenester starter med en oppstart fee og resten kun betales om en matcher med noen. Men aner ikke hvordan denne er, må sies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Jeg vet flere slike tjenester starter med en oppstart fee og resten kun betales om en matcher med noen. Men aner ikke hvordan denne er, må sies

Jeg hadde ikke følt meg vel.. Og følt meg som noe helt annet

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...