Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Søtefløte skrev:

Jeg vet en annen kjent baker en gang kommenterte at AB skrev om bakeprosessen på et sukkerbrød, men viste frem en kake av ferdigbunn..... så bakebloggen har nok like mye filter på seg som hun bruker på seg selv :rolleyes:

Fy f... så skuffende😈 jeg trodde faktisk at det hun viser frem på bloggen er hennes eget.

Men jeg burde kanskje ikke være sjokkert?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Lapper skrev:

Fy f... så skuffende😈 jeg trodde faktisk at det hun viser frem på bloggen er hennes eget.

Men jeg burde kanskje ikke være sjokkert?

Ja.... dette er ikke noe nytt. Hun ba selveste Pascall å "ta seg en bolle" !! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viking-girl skrev:

Ja.... dette er ikke noe nytt. Hun ba selveste Pascall å "ta seg en bolle" !! 

Gjorde hun det? På bloggen eller snap?

Men er det vanlig at bloggere gjør slike ting? 

Endret av Lapper
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lapper skrev:

Gjorde hun det? På bloggen eller snap?

Men er det vanlig at bloggere gjør slike ting? 

Antagelig da hun var deltaker og han dommer på "Hele Norge baker".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikket meg inn for første gang på måneder... og er mildt sagt sjokkert! Hva faen feiler den dama??? Jeg kan ikke skrive hva jeg egentlig mener om reklamen for vortemiddelet... for det bryter mot de fleste regler. Har lyst til å kjøre til Sørumsand å riste henne! Håper hun "glemmer" en tannlegetime snart hun også. Er tydeligvis det som må til for å få en slutt på grenseløs utlevering! 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Please, si at hun ikke bruker familiemedlemmer i vortereklame. 😳

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kollontaj skrev:

Please, si at hun ikke bruker familiemedlemmer i vortereklame. 😳

Joda, navngitt og med masse bilder 😭

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hummingbird2 skrev:

Joda, navngitt og med masse bilder 😭

Stakkars. Det er virkelig ikke bra. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett skritt nærmere drømmehuset idag ifølge snapchat. Lønner seg å bruke tredjeparter i reklame?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å selge sjelen sin for penger på denne måten som legger opp til at en makron blir mobbet i lang tid fremover er helt hårreisende!! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke klikket meg inn, men ser at hun prøver å klatre på listen. Fire innlegg i dag.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å bruke makronen i et reklameinnlegg for et vorteprodukt, med bilder av vortene og tommelen opp, er ..

"har ikke ord".

Vorter er, ja normalt, men tabubelagt, og ofte noe som barn (og voksne) vil skjule at de har. Om noen voksne vil være med på å bryte dette tabuet, flott, men da bruker man for søren meg ikke barna sine for dette.

Dette er LANGT over grensen til hva som er greit!

 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 1 produkt jeg ALDRI kommer til å kjøpe, er det nå dette! Å bruke barn i markedsføringen av dette produktet er alvorlig og UETISK! 

Selv å ha brukt bare en barnehånd, uten bilde av ansikt , hadde vært over grensen hvis barnet med stor sannsynlighet var gjenkjenbart.

Håper virkelig det er noen lærere som tar ansvar idag, og kaller inn mor for en alvorlig samtale om mobbing. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ellam skrev:

Er det 1 produkt jeg ALDRI kommer til å kjøpe, er det nå dette! Å bruke barn i markedsføringen av dette produktet er alvorlig og UETISK! 

Selv å ha brukt bare en barnehånd, uten bilde av ansikt , hadde vært over grensen hvis barnet med stor sannsynlighet var gjenkjenbart.

Håper virkelig det er noen lærere som tar ansvar idag, og kaller inn mor for en alvorlig samtale om mobbing. 

Tenkte akkurat det samme. Er det noe vortemiddel som ikke skal brukes ved evt vorter er det dette.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke la dere lure ved siste clickbait. Hun har ikke lagt inn bud eller tenker på det - bare masse svada. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ellam skrev:

[email protected]

Mail sendt med sterk kritikk av å bruke gjenkjenbart barn i markedsføring av et produkt som man VET det er mye skam rundt!

Jeg har tre barn selv, og de gangene de har hatt vorter, har de opplevd dette som skamfullt ovenfor venner. Det burde selvfølgelig ikke være det, men den kampen skal ikke et barn måtte ta.

 

Tror neppe hovedpersonen i reklamen skjønte rekkevidden av dette reklameinnlegget da (dersom) h*n ble spurt om å stille opp, her bør både foresatt og bedrift skamme seg.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh HERREGUD! Nå er det vel tide å flytte filteret fra snap over til seg selv. Bruke sitt EGET barn i vortereklame! HAR DET KLIKKA FULLSTENDIG, AB???? Kjenner jeg blir så ettellerannet, ikke helt sikker på hva enda. Finnes det ingen grenser for hva man skal tjene penger på? Hadde faen meg vært bedre om dama solgte seksuelle tjenester!  Aaaaaaargh! :sinna:

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...