Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

1 time siden, Lapper skrev:

Hun gjør jo ikke annet enn og kjefte på sine lesere. Dette gjør hun nesten hver dag.

Er det noen andre bloggere som gjør slikt?

Det er jo no' dritt, med alle disse leserne! :nori:

Eller vent...hvordan var det igjen...med blogg og klikk og sånn... :klo:

Endret av SjokoLine
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo både rart og trist at mange av bloggerne har et så anstrengt forhold til leserne sine. 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boxee

Masse hårplukking idag. Reagerte også på grimasene hun lagde med tunga i ene kinnet. Da jeg gikk på ungdomskolen for lenge siden var det tegn på BJ :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Boxee skrev:

Masse hårplukking idag. Reagerte også på grimasene hun lagde med tunga i ene kinnet. Da jeg gikk på ungdomskolen for lenge siden var det tegn på BJ :huh:

Herregud..🙄 På tide å legge ned denne tråden nå eller?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Boxee skrev:

Masse hårplukking idag. Reagerte også på grimasene hun lagde med tunga i ene kinnet. Da jeg gikk på ungdomskolen for lenge siden var det tegn på BJ :huh:

Er vel noe hun har sett ungdommen gjør😉

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å droppe kommenterende om utseende, det er nok å ta av i kategorien oppførsel & væremåte 😉

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest C.Tramell
21 timer siden, pøbelsara skrev:

Det er jo både rart og trist at mange av bloggerne har et så anstrengt forhold til leserne sine. 

 

Lesere er vel det man kaller et nødvendig onde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, C.Tramell skrev:

Lesere er vel det man kaller et nødvendig onde. 

Leserne = produktet som bloggerne selger til annonsørene. Jo flere lesere, jo mer kan bloggerne kreve for å fronte annonsørenes produkter. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før da hun la ut oppskrifter så spesifiserte hun merket til  f.eks sukkeret, da hun ble spurt om dette var reklame så svarte hun nei.

Snodig at de siste oppskriftene er uten denne merkingen🤔🤔🤔

Endret av Juliannaos
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjalp ikke på lesertallene at hun hadde et filmteam med på bakingen heller, opp noen få plasser på blogglisten i går men ned igjen i dag. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Maskopi skrev:

Hjalp ikke på lesertallene at hun hadde et filmteam med på bakingen heller, opp noen få plasser på blogglisten i går men ned igjen i dag. 

De som sier slikt kan ta seg en "bolle"😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Lapper skrev:

De som sier slikt kan ta seg en "bolle"😊

Lurer på om "bolla" er fra ferdigpose.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hjärtat skrev:

Lurer på om "bolla" er fra ferdigpose.

Jeg lurte litt på hva som ble sagt på snap i dag. Hun sier at hun til tider kan jukse med å bruke kakemix fra butikken når hun lager kake. Dette har jeg ikke noe imot.Men hun bruker vel ikke kakemix,legger ut bilder av kaker og sier hun har lagd det fra bunn av?

Håper jeg misforsto henne

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg lurte litt på hva som ble sagt på snap i dag. Hun sier at hun til tider kan jukse med å bruke kakemix fra butikken når hun lager kake. Dette har jeg ikke noe imot.Men hun bruker vel ikke kakemix,legger ut bilder av kaker og sier hun har lagd det fra bunn av?

Håper jeg misforsto henne

Ble usikker jeg og, men kan ikke si jeg bryr meg stort. Etter å ha smakt cupcakesene fra kaféen hennes bruker jeg ikke oppskriftene hennes likevel. Og troverdigheten sin har hun mistet hos meg for lengst, så...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lapper skrev:

Jeg lurte litt på hva som ble sagt på snap i dag. Hun sier at hun til tider kan jukse med å bruke kakemix fra butikken når hun lager kake. Dette har jeg ikke noe imot.Men hun bruker vel ikke kakemix,legger ut bilder av kaker og sier hun har lagd det fra bunn av?

Håper jeg misforsto henne

Jeg vet en annen kjent baker en gang kommenterte at AB skrev om bakeprosessen på et sukkerbrød, men viste frem en kake av ferdigbunn..... så bakebloggen har nok like mye filter på seg som hun bruker på seg selv :rolleyes:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg slettet henne fra snap! Så befriende! Herregud for et videobonanza av sitt eget tryne med filter, mens hun klør seg i hodet og hytter med pekefingeren. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LunaPuna1 skrev:

Nå har jeg slettet henne fra snap! Så befriende! Herregud for et videobonanza av sitt eget tryne med filter, mens hun klør seg i hodet og hytter med pekefingeren. 

Jeg har også slettet henne på snap! Klarte bare ikke mer. 😣

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står hun virkelig bokstaveligtalt å hytter med pekefingeren på snap? 😳 For å kjefte liksom ? På hvem? 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev:

Står hun virkelig bokstaveligtalt å hytter med pekefingeren på snap? 😳 For å kjefte liksom ? På hvem? 

 

På alle de som sier noe hun er uenig i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...