Gå til innhold
Vikinggirl

Anne Brith

Anbefalte innlegg

Chrisssi

Ganske spesielt når mor sjøl som vel er rundt 45 skaffer seg en ung loverboy på 31 og legger ut snapper med to hender tett i tett med hver sin drink. 

Minner meg veldig om forholdet til surfeduden denne siste store flammmen 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hotellet
4 minutter siden, Chrisssi skrev:

Ganske spesielt når mor sjøl som vel er rundt 45 skaffer seg en ung loverboy på 31 og legger ut snapper med to hender tett i tett med hver sin drink. 

43

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernekikkeren
3 minutter siden, Chrisssi skrev:

Har de datet lenge, han vet at hun har noen unger og er klar over at det medfører ekstra ansvar, og alt sånn eller..? Går dette litt fort frem, kanskje? 

Jeg synes det var litt spesielt at hun hadde sagt ja til å gifte seg med en fyr, satt dato og kjøpt brudekjole, og hele greia, for så å finne ut at ungene ikke ville flytte til der han fyren bodde, og hun fikk det til å virke litt sånn "ungene mine sa nei, og jeg gjør alt for dem". Jeg tenkte at det var merkelig at hum og brudgommen IKKE hadde diskutert sånne problemstillinger som flytting FØR de hadde satt dato og alt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse
1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev:

Har de datet lenge, han vet at hun har noen unger og er klar over at det medfører ekstra ansvar, og alt sånn eller..? Går dette litt fort frem, kanskje? 

Jeg synes det var litt spesielt at hun hadde sagt ja til å gifte seg med en fyr, satt dato og kjøpt brudekjole, og hele greia, for så å finne ut at ungene ikke ville flytte til der han fyren bodde, og hun fikk det til å virke litt sånn "ungene mine sa nei, og jeg gjør alt for dem". Jeg tenkte at det var merkelig at hum og brudgommen IKKE hadde diskutert sånne problemstillinger som flytting FØR de hadde satt dato og alt...

Alt det du skriver her burde jo være  avklart før de eventuelt planla alt dette.

Var de lenge sammen før det ble bestemt bryllup?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Malum
9 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

6 minutter siden, princesse skrev:

Alt det du skriver her burde jo være  avklart før de eventuelt planla alt dette.

Jeg tenker det er nokså åpenbart at mye av det som skrives på den bloggen ikke nødvendigvis samsvarer i særliig grad med hva som foregår i hennes virkelige liv. Det er fiksjon. Det lages drama og konstrueres situasjoner som genererer mest mulig klikk og cash.

Endret av Malum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernekikkeren
4 minutter siden, princesse skrev:

Det anrer jeg ikke, så det på den bloggerserien. Det var en episode hvor han ville ha tilbake forlovelsesringen, den hadde kosta 25.000 kr. AB og venninnene ble enige om at den fortjente han ikke, hun ville heller selge den og gi pengene til veldedighet eller noe. Så tok hun på seg brudekjolen som de skamklipte om til en sommerkjole eller noe mens de drakk vin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Stjernekikkeren
12 minutter siden, Malum skrev:

Jeg tenker det er nokså åpenbart at mye av det som skrives på den bloggen ikke nødvendigvis samsvarer i særliig grad med hva som foregår i hennes virkelige liv. Det er fiksjon. Det lages drama og konstrueres situasjoner som genererer mest mulig klikk og cash.

Leser ikke bloggen, så det på tv. Kan jo være pyntet og diktet til fordel for seertall, men hvem vet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stupine
5 timer siden, princesse skrev:

Enig. http://annebrith.blogg.no/1451466689_tilbakeblikk_p_2015__.html

Google er min venn.

Endret av Stupine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
skyflakes
9 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

(..)

Hva slags hus er det hun ønsker seg egentlig, skal hun bygge selv, eller hva? Kanskje på tide å innse at om en har lyst å eie noe så bør en kanskje starte med en fot inn på eiemarkedet og så kanskje pusse litt opp, selge og kjøpe osv. Kanskje det ikke går når en har barn, eller det ikke er en god ide, hva vet jeg.. Å eksponere unger på bloggen og lyve på på bloggen er vel ikke kjempegode ideer det heller

Jeg skjønner at hus ikke er gratis i Sørumsand heller, men det er merkelig at ei dame som hevder hun tjener 100 000 kr i mnd og drømmer om hus, at hun ikke får forvaltet de pengene inn i eiendom på en måte. Det er jo bedre lønn enn mange par tjener sammenlagt🤔

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernekikkeren
3 minutter siden, skyflakes skrev:

Jeg skjønner at hus ikke er gratis i Sørumsand heller, men det er merkelig at ei dame som hevder hun tjener 100 000 kr i mnd og drømmer om hus, at hun ikke får forvaltet de pengene inn i eiendom på en måte. Det er jo bedre lønn enn mange par tjener sammenlagt🤔

Tjener hun 100.000kr i måneden?!?! Nå fikk jeg såpass hakeslepp at jeg kan smake gulvet, hva i i alle dager er problemet da, jva slags utgifter har hun egentlig i måneden, kan jo fort spare til et hus og betale det cash kontant i løpet av et par år om hun vil. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
skyflakes
Akkurat nå, Stjernekikkeren skrev:

Tjener hun 100.000kr i måneden?!?! Nå fikk jeg såpass hakeslepp at jeg kan smake gulvet, hva i i alle dager er problemet da, jva slags utgifter har hun egentlig i måneden, kan jo fort spare til et hus og betale det cash kontant i løpet av et par år om hun vil. 

En ting er hva hun gjør, og en annen ting er hva hun hevder.. Det fins bloggere som tjener mer enn 100 000 i mnd, men disse har jo gjerne andre prosjekter ved siden av bloggen, feks fotballfrue og Sophie Elise. Aner ikke hva AB tar for annonseinnlegg da hun ikke har så altfor mange lesere. Kanskje Bloggerne ga henne et skikkelig lønnshopp? :laugh:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernekikkeren
Akkurat nå, skyflakes skrev:

En ting er hva hun gjør, og en annen ting er hva hun hevder.. Det fins bloggere som tjener mer enn 100 000 i mnd, men disse har jo gjerne andre prosjekter ved siden av bloggen, feks fotballfrue og Sophie Elise. Aner ikke hva AB tar for annonseinnlegg da hun ikke har så altfor mange lesere. Kanskje Bloggerne ga henne et skikkelig lønnshopp? :laugh:

Ja, trodde liksom det var grense for hvor snadder og inntektsgivende det er å blogge om kaker og glasur! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stupine
2 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Skattelistene for 2016. http://www.tv2.no/a/9448859/

Endret av Stupine
Skrivfeil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Stjernekikkeren
9 minutter siden, Stupine skrev:

Skattelistene for 2016: 899 832,- http://www.tv2.no/a/9448859/

Burde være 0 problem å sitte med drømmehuset neste år. :-)

Makroner og drama selger!

Det er fader meg nesten synd at jeg ikke har et sinnsykt eksponeringsbehov og noen unger liggende.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stupine
Akkurat nå, Stjernekikkeren skrev:

Det er fader meg nesten synd at jeg ikke har et sinnsykt eksponeringsbehov og noen unger liggende.....

:hoho: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stupine

Jaja..  Forhåpentligvis er de fleste foreldre såpass oppegående, kunnskapsrike og reflekterte at de lar være å eksponere sine arvinger på SO. 😊  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Senil
21 minutter siden, Stupine skrev:

Jaja..  Forhåpentligvis er de fleste foreldre såpass oppegående, kunnskapsrike og reflekterte at de lar være å eksponere sine arvinger på SO. 😊  

Barn i tennårene setter pris på at mor ikke eksponerer seg mye også. 15 åringen ba meg pent om å slutte å ha morsomme juleprofilbilder på fb for 2 år siden. Så lenge barnas venner legger til meg på some, hører jeg faktisk på hva de vil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Max Potente

Hun hevder jo at at hun drar inn rundt 100 000 i mnd. ("Til slutt var jeg drittlei, og da han spurte: Tjener du noe på den blogginga di da? Da spurte jeg han bare tilbake: Hva tjener du i jobben din da? Han smilte bredt og svarte meg: Jo jeg tjener kanskje 50.000 i måneden. Å sa jeg.... da kan du gange din månedslønn med 2 da, så får du min månedslønn.").

(http://annebrith.blogg.no/bak_fasaden.html)

Med så lave utgifter til mat (4 x 1000) pr. måned så virker det rart at hun fremdeles må leie. En leilighet i Sørumsand koster ikke allverden heller, så hva går pengene til da? 35 000 til matchmaker og dyre, impulsive gaver til menn på min alder? :vetikke:

("Da vi skulle på joggetur og han ikke hadde pulsklokke, kjøpte jeg en til han, til rundt 4000.-")

http://annebrith.blogg.no/1504445410_norske_menn_gr_bananas_i_kommentarfeltet.html

Endret av Max Potente

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjernekikkeren
3 minutter siden, Max Potente skrev:

Hun hevder jo at at hun drar inn rundt 100 000 i mnd. ("Til slutt var jeg drittlei, og da han spurte: Tjener du noe på den blogginga di da? Da spurte jeg han bare tilbake: Hva tjener du i jobben din da? Han smilte bredt og svarte meg: Jo jeg tjener kanskje 50.000 i måneden. Å sa jeg.... da kan du gange din månedslønn med 2 da, så får du min månedslønn.").

(http://annebrith.blogg.no/bak_fasaden.html)

Med så lave utgifter til mat (4 x 1000) pr. måned så virker det rart at hun fremdeles må leie. En leilighet i Sørumsand koster ikke allverden heller, så hva går pengene til da? 35 000 til matchmaker og dyre, impulsive gaver til unge menn på min alder? :vetikke:

("Da vi skulle på joggetur og han ikke hadde pulsklokke, kjøpte jeg en til han, til rundt 4000.-")

http://annebrith.blogg.no/1504445410_norske_menn_gr_bananas_i_kommentarfeltet.html

Fatter ikke hvorfor de skal sulte seg og kun bruke 4000kr der, som du sier, hvor fanken er resten? Burde vel kanskje maks ha et forbruk på 20-25.000 i mnd? Uansett burde hun kunne spare en 60-80.000 kr i mnd og likevel leve godt..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stupine

@Max Potente Haha. Spot on! Penga går til å digge seg sjæl: Frisør flere ganger i året, negler, spa, venninneturer, restaurant- og kafé besøk, (dyre) klær, reiser til tigerstaden, spandere på unge loverboys, dating and you name it. Hjemme får makronene graut og bær.  😊

Glemte botox, sminke og hudpleieprodukter. 

Endret av Stupine
Lagt til siste linje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her