Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Boxee
43 minutter siden, strawberryjaw skrev:

Ser hun har svart på kommentar om bilsikring av minste. Det er krøll på beltet på snap, og det ligger ikke skikkelig. 

Hun svarer altså at hun alltid fikser det før hun kjører (og ja, jeg håper jo det). Men hvorfor fester hun ungen, setter seg i førersetet for å filme, for så å gå ut igjen for å fikse selen? HVER gang? 

Kan hun inne bare innrømme at hun kanskje ikke var klar over det, takke for tipset og legge seg flat. Neida! Hun KAN jo ikke innrømme feil... dét irriterer meg med flere bloggere!

Måtte sende henne en kommentar på den tidligere da jeg så det, er ikke første gang heller makronen har hatt beltet slik. Skjønner ikke at såpass voksne mennesker ikke forstår at det ikke skal være krøll på beltet og at det skal være plassert riktig over skuldra.

Endret av Boxee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomineB
5 timer siden, Eplekjekk skrev:

Herregud, dere digger åpenbart dama. 91 (nittién!!) sider der dere gasser dere i 'konstruktiv kritikk' og annet dritsnakk dere har til felles. Hvorfor bry seg hvis man ikke liker det? (Retorisk, jeg driter i evt svar)

Det som irriterer meg er når damer bekrefter myten om at kvinner er kvinner verst.

Jaja, fortsett å digge dama, dere, eller i det minste digge å snakke drit om henne på kvinneguiden. Høres givende ut.

Det som forundrer meg er at du tar deg tid til å sjekke hvor mange sider som er skrevet, hva som er skrevet og du tar deg også bryet med å kommenterer her. Da digger du oss da?!

Endret av TomineB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Eplekjekk skrev:

Herregud, dere digger åpenbart dama. 91 (nittién!!) sider der dere gasser dere i 'konstruktiv kritikk' og annet dritsnakk dere har til felles. Hvorfor bry seg hvis man ikke liker det? (Retorisk, jeg driter i evt svar)

Det som irriterer meg er når damer bekrefter myten om at kvinner er kvinner verst.

Jaja, fortsett å digge dama, dere, eller i det minste digge å snakke drit om henne på kvinneguiden. Høres givende ut.

92(nittito!!!) sider😊

Å du!!! Det er bare å hoppe over til neste tråd om den har noen mindre sider😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
1 time siden, Eplekjekk skrev:

Herregud, dere digger åpenbart dama. 91 (nittién!!) sider der dere gasser dere i 'konstruktiv kritikk' og annet dritsnakk dere har til felles. Hvorfor bry seg hvis man ikke liker det? (Retorisk, jeg driter i evt svar)

Det som irriterer meg er når damer bekrefter myten om at kvinner er kvinner verst.

Jaja, fortsett å digge dama, dere, eller i det minste digge å snakke drit om henne på kvinneguiden. Høres givende ut.

Velkommen! Gratulerer med første kommentar på KG. Ha en strålende dag! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
2 minutter siden, Hattifnatten skrev:

Det er mye snakk om Trump også, og det er ikke nødvendigvis fordi folk digger han ;).

👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Eplekjekk skrev:

Herregud, dere digger åpenbart dama. 91 (nittién!!) sider der dere gasser dere i 'konstruktiv kritikk' og annet dritsnakk dere har til felles. Hvorfor bry seg hvis man ikke liker det? (Retorisk, jeg driter i evt svar)

Det som irriterer meg er når damer bekrefter myten om at kvinner er kvinner verst.

Jaja, fortsett å digge dama, dere, eller i det minste digge å snakke drit om henne på kvinneguiden. Høres givende ut.

Åh, du var litt eplekjekk ass!😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rubella skrev:

Sprangrytter? :P

Haha, den så jeg ikke komme faktisk. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
13 timer siden, strawberryjaw skrev:

Ser hun har svart på kommentar om bilsikring av minste. Det er krøll på beltet på snap, og det ligger ikke skikkelig. 

Hun svarer altså at hun alltid fikser det før hun kjører (og ja, jeg håper jo det). Men hvorfor fester hun ungen, setter seg i førersetet for å filme, for så å gå ut igjen for å fikse selen? HVER gang? 

Kan hun inne bare innrømme at hun kanskje ikke var klar over det, takke for tipset og legge seg flat. Neida! Hun KAN jo ikke innrømme feil... dét irriterer meg med flere bloggere!

Narsissister innrømmer aldri feil, og de juger så de tror det sjøl. La hu nå kjøre med ungen usikra. Smeller det, så har a kanskje lært til en annen gang. Og skulle det gå skikkelig gæli, ja, så kan a skylde seg sjæl.  Ingenting av hva folk kommer med av kritikk/gode råd går inn hos noen disse mammabloggerne. De VET jo best hva som er BEST for sine barn! De får seile sin egen sjø.  0 medlidenhet fra meg om det går til helvete for disse egosentriske, ekshibisjonistiske, selvsentrerte og ekstremt høye-på-seg-selv mammabloggerne!

Endret av Chloe
Moderert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40. plass på blogglisten i dag. Blir ikke mye inntekt av sånt. Kommer vel et "stakkars meg"- eller et "jeg vet aller best"-innlegg igjen om 3 - 2 - 1... Ellers så virker det også som om disse dramainnleggene genererer lavere og lavere spikes i lesertall. Tegn på at folk går lei?

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Chloe skrev:

Narsissister innrømmer aldri feil, og de juger så de tror det sjøl. La hu nå kjøre med ungen usikra. Smeller det, så har a kanskje lært til en annen gang. Og skulle det gå skikkelig gæli, ja, så kan a skylde seg sjæl.  Ingenting av hva folk kommer med av kritikk/gode råd går inn hos noen disse mammabloggerne. De VET jo best hva som er BEST for sine barn! La de holde på til krampa tar dem! Gir opp.....!!  De får seile sin egen sjø..!  0 medlidenhet fra meg om det går til helvete for disse egosentriske, ekshibisjonistiske, selvsentrerte og ekstremt høye-på-seg-selv mammabloggerne!

Jeg er nå en gang sånn at jeg føler for å si ifra de gangene jeg ser at foreldre gjør noe som KAN være livsfarlig for ungene 🙈 synes det er så viktig! Tenk om de ikke er klar over det, feks? 

Men hu der skal ikke ha råd fra andre... da kan jeg ikke gjøre mer med den saken. Annet enn å håpe at hun aldri krasjer 🙄

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Malassezia Furfur skrev:

40. plass på blogglisten i dag. Blir ikke mye inntekt av sånt. Kommer vel et "stakkars meg"- eller et "jeg vet aller best"-innlegg igjen om 3 - 2 - 1... Ellers så virker det også som om disse dramainnleggene genererer lavere og lavere spikes i lesertall. Tegn på at folk går lei?

 

Men... hun beviste jo at hun hadde thigh gap. Det burde jo hjulpet helt vanvittig på lesetallene?? Det er tross alt viktig info. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Hallepalle skrev:

Noen som kan si hva hun heter på snap😘

Annebrith.no heter hun på snap

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
2 timer siden, strawberryjaw skrev:

Jeg er nå en gang sånn at jeg føler for å si ifra de gangene jeg ser at foreldre gjør noe som KAN være livsfarlig for ungene 🙈 synes det er så viktig! Tenk om de ikke er klar over det, feks? 

Men hu der skal ikke ha råd fra andre... da kan jeg ikke gjøre mer med den saken. Annet enn å håpe at hun aldri krasjer 🙄

Ja, klart det er viktig at noen sier fra, men de narsissistiske bloggermødrene tror bare at man er ute etter dem og vil dem vondt når folk sier fra. Virkelig paranoid tankegang.

Ja, får håpe at hu ikke krasjer noen gang, samtidig som jeg tenker at noen bør få seg en skikkelig lærepenge så de begynner å tenke! Og da tenker jeg generelt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Lambigirl skrev:

Jeg synes hun er tøff jeg :) Og jeg har sansen for henne.

Do tell...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hattifnatten skrev:

Det er mye snakk om Trump også, og det er ikke nødvendigvis fordi folk digger han ;).

Gud bedre, dere skjønner at det er en viss forskjell på å diskutere Trump - SIDEN HAN HAR POLITISK MAKT! - og ... en blogger? Som man ikke liker engang! Nei?

Og hvem var det som ikke tålte konstruktiv kritikk, nå igjen..?

La denne tråden dø hen og diskuter noe dere liker, heller.

FFS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggere har også makt. Nå har nok AB dummet seg såpass mye ut at det ikke er så mange hun appellerer til lenger, men generelt sett så kan bloggere ha STOR påvirkningskraft. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Eplekjekk skrev:

Gud bedre, dere skjønner at det er en viss forskjell på å diskutere Trump - SIDEN HAN HAR POLITISK MAKT! - og ... en blogger? Som man ikke liker engang! Nei?

Og hvem var det som ikke tålte konstruktiv kritikk, nå igjen..?

La denne tråden dø hen og diskuter noe dere liker, heller.

FFS!

Snakk om å misse poenget da :fnise: . La meg omformulere sånn at du forstår: bare fordi folk blir kritisert og diskutert (særlig mennesker med påvirkningskraft), så betyr ikke det at de blir "digget", som du så fint kaller det. Trump var bare et eksempel for å sette det på spissen ;)

Endret av Hattifnatten
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...