Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, neiognei skrev:

Banker flest ser vel på stabil inntekt og egenkapital. Vet noen ser på fastlønn, men de fleste ser på hvor mye som er kommet inn over langen.

Jepp. Men hvor stabil inntekt har man når man driver å flyr opp og ned på blogglisten? Og tjener penger på å provosere? 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
39 minutter siden, Marimba skrev:

Jepp. Men hvor stabil inntekt har man når man driver å flyr opp og ned på blogglisten? Og tjener penger på å provosere? 

 

Tydeligvis stabil nok. VP har kjøpt både hus og bil på til sammen ca. 3 mill. Tror ikke det er noe problem å få lån for AB. Det spørs bare hvor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chloe skrev:

Ja, men nå tenkte jeg mer på bloggen som levebrød. Enn så lenge ruller pengene inn...

Uten en eneste sponsor i ryggen. Jeg flirer. Dette har hun lagt opp til selv! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chloe skrev:

Vet at det er enklere nå enn før i tida. De er ikke lenger så nøye på om man har fast jobb eller ikke, og man må ikke nødvendigvis ha egenkapital. Dessuten er det ikke så nøye på regelen 2,5 ganger inntekt. Hun virker som en tilsynelatende målbevisst dame, så syns egentlig det er rart hun ikke eier eget.

Hvilken bank har du?????? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ricecrispies skrev:

Pass opp,nå kommer det nok snap eller innlegg om huset hun snart skal cashe ut.

🙈

Hun har tjent 1 million... Men er det slik att bankene mener dette er en god nok sikkerhet? Jeg tenker at hun er alene og man kan jo ikke vite hvor lenge hun tjener dette beløpet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hvilken bank har du?????? 

Eller lever du i et parallelt univers??? 😁

Bankene er jo strengere nå en NOEN gang??!!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
1 time siden, Valetta skrev:

Eller lever du i et parallelt univers??? 😁

Bankene er jo strengere nå en NOEN gang??!!

Fant ikke igjen linken. Google så finner dere det ut selv.  Med tanke på at Paprikaen har kjøpt bil og leil til nærmere 3 mill, syns jeg ikke at det virker så strengt. :-)

Uten egenkapital kan man ha kausjonist.

Trenger ikke nødvendigvis ha fast jobb så lenge inntekten er stabil.

Noen banker strekker seg lengre enn 2-3 ganger inntekten.

Anyway. Bloggerne vet å ordne seg!! :-D

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å følge AB på Snap etter å ha lest denne tråden (nekter å gi henne klikk og derved sponse henne via bloggen) bare for å se om det virkelig er så ille, og det er det virkelig! Jeg forstår ikke at det er mulig å være så umoden i en alder av 42, og når det kommer til eksponering av makronene er hun en av de verste blandt bloggerne. 

Jeg holdt på å flire meg ihjel da hun "beviste" thigh gap'et sitt, og senere forklarte LMD-uttrykket. Det er jo nokså åpenbart at hun leser tråden og at hun bryr seg veldig om hva som skrives, selv om hun stadig hevder hardnakket å gi langt faen i kritikk. :ler: 

Nå spurte hun nylig på Snap hva følgerne ønsket mer av, og jeg var på nippet med å svare mer baking og mindre eksponering av makroner! Men da hadde hun antagelig blokkert meg, og da går jeg jo glipp av galskapen. 

Endret av Stinkerbell
skrivefeil
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
2 timer siden, Viking-girl skrev:

Hvilken bank har du?????? 

Hva har det med saken å gjøre? Banker er forskjellige og det er utrolig mange faktorer som bestemmer hvor mye man kan og bør låne. De gjør selvfølgelig individuelle vurderinger. Man kan få "nei" i en bank og "ja" i en annen. Ei venninne fikk lån langt over det hun egentlig skulle fått. Lyste rødt på skjermen, men fikk allikevel lån på det hun ønsket. Skal sies at den dama virkelig har snakketøyet i orden, noe som jeg vet er en fordel. :-) Av det jeg ser rundt meg, er bankene tydeligvis ikke så strenge nå som før, men det er visst delte meninger om det. :-D

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
2 timer siden, Viking-girl skrev:

Uten en eneste sponsor i ryggen. Jeg flirer. Dette har hun lagt opp til selv! 

Selvfølgelig!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Elefantenirommet skrev:

Hun bor ute i Sørum, ikke sant? Og leier der? 

Da er det jo helt tydelig at hun ikke tjener stort på den bloggen sin. 

Jeg vurderte et halvt sekund å flytte ut på landet, og var på visning på et utrolig vakkert hus i Sørum for et par uker siden. Stort nok for hele familien min, stor hage, dobbeltgarasje. Huset var helt nydelig utenfor, trengte litt oppussing inni, men helt overkommelig å få gjort. Huset kostet rundt 2 mill — det er jo INGENTING. Det er mindre enn en toroms i Oslo. 

Var også på visninger andre landlige steder i de områdene rundt Sørum og det koster virkelig ingenting for hus utover der. 

Så den husdrømmen burde jo ikke være langt unna hvis hun har en helt alminnelig lav inntekt. Enten tjener hun ingenting eller så har hun helt elendig økonomi.  

Hun bor på Sørumsand, Sørum er kommunen og den er stor. Hvis du har funnet et hus som du beskriver nær sentrale strøk i Sørum, hadde det vært interessant å høre hvor det var. Jeg kjenner svært godt til kommunen og med mindre du er villig til å bo usentralt og i et oppussingsobjekt, får du ikke noe til den prisen du skisserer. Blaker er for eksempel noe helt annet enn Sørumsand. 

Jeg aner ikke noe om hennes økonomi, men å fnyse av at noen ikke enkelt spytter opp penger til en enebolig på Sørumsand, blir ganske flåsete. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
32 minutter siden, Stinkerbell skrev:

Jeg begynte å følge AB på Snap etter å ha lest denne tråden (nekter å gi henne klikk og derved sponse henne via bloggen) bare for å se om det virkelig er så ille, og det er det virkelig! Jeg forstår ikke at det er mulig å være så umoden i en alder av 42, og når det kommer til eksponering av makronene er hun en av de verste blandt bloggerne. 

Jeg holdt på å flire meg ihjel da hun "beviste" thigh gap'et sitt, og senere forklarte LMD-uttrykket. Det er jo nokså åpenbart at hun leser tråden og at hun bryr seg veldig om hva som skrives, selv om hun stadig hevder hardnakket å gi langt faen i kritikk. :ler: 

Nå spurte hun nylig på Snap hva følgerne ønsket mer av, og jeg var på nippet med å svare mer baking og mindre eksponering av makroner! Men da hadde hun antagelig blokkert meg, og da går jeg jo glipp av galskapen. 

Haha. Måtte le av det siste du skrev. Ja, dumt å legge igjen kommentarer som ikke hyller henne. Galskapen (bloggerulykkene) vil man selvfølgelig ikke gå glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Stinkerbell skrev:

Jeg begynte å følge AB på Snap etter å ha lest denne tråden (nekter å gi henne klikk og derved sponse henne via bloggen) bare for å se om det virkelig er så ille, og det er det virkelig! Jeg forstår ikke at det er mulig å være så umoden i en alder av 42, og når det kommer til eksponering av makronene er hun en av de verste blandt bloggerne. 

Jeg holdt på å flire meg ihjel da hun "beviste" thigh gap'et sitt, og senere forklarte LMD-uttrykket. Det er jo nokså åpenbart at hun leser tråden og at hun bryr seg veldig om hva som skrives, selv om hun stadig hevder hardnakket å gi langt faen i kritikk. :ler: 

Nå spurte hun nylig på Snap hva følgerne ønsket mer av, og jeg var på nippet med å svare mer baking og mindre eksponering av makroner! Men da hadde hun antagelig blokkert meg, og da går jeg jo glipp av galskapen. 

Bare til info, antall følgere på alle sosiale medier har markedsføringsverdi. Jo flere følgere, dess mer får man betalt pga økt eksponering. Jeg vil anta at reklame i sosiale medier er mer verdt enn den tradisjonelle bloggen, for man når til sine følgere på en helt annen måte enn et innlegg med tekst.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, bun9 skrev:

Bare til info, antall følgere på alle sosiale medier har markedsføringsverdi. Jo flere følgere, dess mer får man betalt pga økt eksponering. Jeg vil anta at reklame i sosiale medier er mer verdt enn den tradisjonelle bloggen, for man når til sine følgere på en helt annen måte enn et innlegg med tekst.

Oj! Da må jeg virkelig revurdere!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, bun9 skrev:

Bare til info, antall følgere på alle sosiale medier har markedsføringsverdi. Jo flere følgere, dess mer får man betalt pga økt eksponering. Jeg vil anta at reklame i sosiale medier er mer verdt enn den tradisjonelle bloggen, for man når til sine følgere på en helt annen måte enn et innlegg med tekst.

Hun har jo ingen som sponser henne lenger likevel, så det skader nok ikke å følge annebrith.no på Snap... Jeg for min del har fått henne helt i vrangstrupen, så følger henne ingen steder! syns hun er totalt usmakelig. Til info er vi på samme alder og syns det hun holder på med er en vandrende skandale. Og for å finne ut og lese om det finner jeg her, linker til imgur og på bloggomtoppbloggere. Så tusen takk til dere som deler imgurbilder og tekst. <3 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Viking-girl skrev:

Hun har jo ingen som sponser henne lenger likevel, så det skader nok ikke å følge annebrith.no på Snap... Jeg for min del har fått henne helt i vrangstrupen, så følger henne ingen steder! syns hun er totalt usmakelig. Til info er vi på samme alder og syns det hun holder på med er en vandrende skandale. Og for å finne ut og lese om det finner jeg her, linker til imgur og på bloggomtoppbloggere. Så tusen takk til dere som deler imgurbilder og tekst. <3 

Det er vel ikke bare sponsorer som betaler lønna hennes? Hun et vel under en plattform og får betalt per klikk/følger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bun9 skrev:

Bare til info, antall følgere på alle sosiale medier har markedsføringsverdi. Jo flere følgere, dess mer får man betalt pga økt eksponering. Jeg vil anta at reklame i sosiale medier er mer verdt enn den tradisjonelle bloggen, for man når til sine følgere på en helt annen måte enn et innlegg med tekst.

Mener å huske hun nevnte for en tid tilbake på some-gruppen på FB at hun tjente 50 000 på en Snap ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, xinnia skrev:

Mener å huske hun nevnte for en tid tilbake på some-gruppen på FB at hun tjente 50 000 på en Snap ...

50 K på en snap? Djez..... ikke rart dama snapper ørten om dagen. Men om det er sant, er vel noe annet. Høres villt ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...