Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Femilie skrev:

Anne Brith har tydeligvis bachelor i markedsføring 101: "mange som spør...". Synes dette går igjen i annenhver snap. (Er det virkelig MANGE som spør hva søsteren heter og hvor hun ferierer?)

Neppe.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilunich

Hun er singel, blakk, bor i et lite og falleferdig hus/leilighet og har ikke helt nådd til topp med hverken bakingen eller under TV opptredener. Nå har hun fler og fler sniktittere på snap som bare må få med seg det UTROLIG pinlige showet hennes, og det gjør at hun endelig kjenner seg som en kjendis. I tillegg har hun fått seg øyebryn endelig.. og slanka seg. Så Hey ! Ikke rart hun fortsetter egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå deilig at hun kan stå opp sent og ta en rolig morgen da.. Eller hvordan var nå det igjen? "Hver dag står jeg opp 05.00, eller så får jeg aldri gjort noe!" 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du siterer Trine Grung, da understreker du bare det folk sier om deg :)

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom det forventede innlegg i dag om hvor ille leserene er. 

Vi kan si mye rart om CBE men det er sjelden jeg ser hun sier så mye negativt om sine lesere. Men lurer på en ting.. Jeg ser AB har på seg en jakke på innlegget i dag som hun hadde reklameinnlegg på forrige uke(tror jeg),skal innlegget merkes i dag da?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at de fleste store bloggere ikke leser kommentarene selv men har noen til å lese de først? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lapper skrev:

Da kom det forventede innlegg i dag om hvor ille leserene er. 

Vi kan si mye rart om CBE men det er sjelden jeg ser hun sier så mye negativt om sine lesere. Men lurer på en ting.. Jeg ser AB har på seg en jakke på innlegget i dag som hun hadde reklameinnlegg på forrige uke(tror jeg),skal innlegget merkes i dag da?

Hun hadde det som en annonselenke. Det er stor forskjell på annonselenker og reklame/annonseinnlegg. Når hun i dette innlegget ikke linker inn til affiliate skal ikke innlegg merkes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Lapper skrev:

Stemmer det at de fleste store bloggere ikke leser kommentarene selv men har noen til å lese de først? 

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
34 minutter siden, Lapper skrev:

Stemmer det at de fleste store bloggere ikke leser kommentarene selv men har noen til å lese de først? 

Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Lapper skrev:

Stemmer det at de fleste store bloggere ikke leser kommentarene selv men har noen til å lese de først? 

Det kan de jo sikkert velge å gjøre. Det dukker nok opp både en del ufine meldinger, - og berettiget kritikk - som ikke er så morsomt å lese selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chloe skrev:

Nei. 

Her ble vist svaret til meg både nei og ja😊😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe

Lurer på om jeg går glipp av noe når jeg kun ser på snappene til AB uten lyd.. Ser bare at hun vifter febrilsk med finger'n, og det ser ut som hun har 10 lag sminke og 10 lag filter. Tror jeg hadde følt meg hundre ganger dårligere om det måtte det til for å føle at jeg så bra ut!

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hang noen sider etter her. Men er i mål nå. Jeg har ledd høyt flere ganger!:fnise:

lick my dick :fnise:  haha dere er ikke riktig klok. :popcorn:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Vilunich skrev:

Tror AB fremdeles vi er 22stk? Selv med over 1700 svar på kort tid?... 

1700 svar,delt på 22 stk =?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Galaxy X

Gir seg en god F i "haterne", men har likevel behov for å skrive innlegg tilegnet "oss" én gang i uken. 

Å gi seg F i noe betyr at man ikke bryr seg, altså at man ikke bruker tid eller energi på tingen. Det er så trist at fanskaren hennes heier henne opp og ikke ser dette. :dany:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich
34 minutter siden, Lapper skrev:

1700 svar,delt på 22 stk =?

På de første 30' sidene fant jeg 151 unike brukere. Oooorker ikke telle fler/ men over 23 ja DET er vi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bor ute i Sørum, ikke sant? Og leier der? 

Da er det jo helt tydelig at hun ikke tjener stort på den bloggen sin. 

Jeg vurderte et halvt sekund å flytte ut på landet, og var på visning på et utrolig vakkert hus i Sørum for et par uker siden. Stort nok for hele familien min, stor hage, dobbeltgarasje. Huset var helt nydelig utenfor, trengte litt oppussing inni, men helt overkommelig å få gjort. Huset kostet rundt 2 mill — det er jo INGENTING. Det er mindre enn en toroms i Oslo. 

Var også på visninger andre landlige steder i de områdene rundt Sørum og det koster virkelig ingenting for hus utover der. 

Så den husdrømmen burde jo ikke være langt unna hvis hun har en helt alminnelig lav inntekt. Enten tjener hun ingenting eller så har hun helt elendig økonomi. 

Og en ting til. Har hun noen som liker bloggen i det hele tatt eller er det kun "flykræsk-kikkere"? For jeg kan ikke helt tro hun har fans som virkelig liker at hun konstant snakker ned til leserne, juger til dem og i det hele tatt framstår slik hun gjør. "Mange ber meg om å legge ut video av meg selv som hopper i bikini" Altså. Nei. Det kan jeg bare ikke tro. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp, latterliggjøring, spekulasjoner og svar til disse.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...