Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Er jo litt kjipt å oppdage i en alder av 42 at man har et utilfredstilt behov for å eksponere seg selv gjennom alle disse mediene vi ikke hadde for 10-15 år siden. 

For min del tenker jeg bare at det toget har gått og min generasjon gikk heldigvis/desverre glipp av det. Det er utrolig pinlig å se 30-40åringer med filter og annet stæsj spjåke seg ut foran kamera. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ærlig innrømme at jeg ikke visste hvem hun var, da hun dukket opp på bloggerne. Jeg husker at jeg tenkte at det var da sporty av en dame på 50 år å ha så unge barn.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har alltid sett godt voksen ut. Men akkurat det kan hun vel ikke noe for. 

Det hun kan noe for er måten hun poserer på for å tvinge på seg tg, måten hun photoshopper bilder på og alt hun skriver om utseende.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er ufint å ta henne for utseende, det er vel derfor hun hele tiden pynter på det og ønsker å se annerledes ut.
Det er måten hun fremstiller seg selv på med filter og det uendelige behovet for å vise seg frem som en tenåring som gjør hele greia så fullstendig tåpelig. Nå skal hun på tur og må ha med seg selfiestang må vite......

Anne Brith - kos deg på tur du, ta masse bilder og vis oss gjerne, men vi trenger ikke se deg på disse bildene  :) 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Valetta skrev:

Jeg tror nok hun har fått med seg at mange mener hun ser eldre ut enn alder tilsier. Å latterliggjøre utseende hennes ER faktisk mobbing.

Det er jeg helt enig i. Poseringene, mengden klær på bildene og redigeringa/filter er noe helt annet, men å snakke stygt om utseendet hennes er både mobbing, latterliggjøring og brudd på forumregler. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Oz- skrev:

Det er jeg helt enig i. Poseringene, mengden klær på bildene og redigeringa/filter er noe helt annet, men å snakke stygt om utseendet hennes er både mobbing, latterliggjøring og brudd på forumregler. 

Det er vel i grenseland, kanskje. Men ikke direkte mobbing. Det spinner jo videre på hennes egne kommentarer om kroppen sin, om hva som er bra, hva hun vil fikse på osv. Hun snakker  og viser jo MYE(!) kropp. Hennes kropp. ( og et par -tre dater sine kropper ) Om det da diskuteres  videre på hennes kommentarer, selvskryt eller komplekser, så må det også være lov å være uenig i det hun sier. Enten om det er i positiv eller negativ retning.  Sånn satt helt på spissen... ;) 

Hadde hun skrevet en bakeblogg,  en moteblogg  med fokus på mote og ikke kropp eller en hage-bloggfor den saks skyld - om folk DA hadde kommentert utseende hennes kan jeg se at det er direkte mobbing. Men med slike kommentarer  AB selv har, samt fokuset på kropp og utseende, så tenker jeg at det ikke er direkte mobbing.:vetikke:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om hun legger hodet lagelig til for hugg så synes jeg ikke det er noen unnskyldning. Mange av kommentarene her ren latterliggjøring. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Søtefløte skrev:

Det er vel i grenseland, kanskje. Men ikke direkte mobbing. Det spinner jo videre på hennes egne kommentarer om kroppen sin, om hva som er bra, hva hun vil fikse på osv (...)

Nei. Kommentarer om hvor gammel hun ser ut i ansiktet, at man tror hun er 10 år eldre enn hun er, at hun alltid har sett gammel ut er mobbing. 

Diskusjon av poseringene hennes, kroppsfokuset, redigeringa, overdreven bruk av filter, hvilke signaler hun sender til leserne sine er viktige diskusjoner, som mister all tyngde når de unødvendige og ufine kommentarene kommer. Det skader debatten, og undergraver all kritikk som kommer fra KG og Rampelys. 

Endret av Oz-
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Oz- skrev:

Nei. Kommentarer om hvor gammel hun ser ut i ansiktet, at man tror hun er 10 år eldre enn hun er, at hun alltid har sett gammel ut er mobbing. 

Diskusjon av poseringene hennes, kroppsfokuset, redigeringa, overdreven bruk av filter, hvilke signaler hun sender til leserne sine er viktige diskusjoner, som mister all tyngde når de unødvendige og ufine kommentarene kommer. Det skader debatten, og undergraver all kritikk som kommer fra KG og Rampelys. 

enig i at det med alder ikke trenger å nevnes. :fred: Alt det andre derimot... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Søtefløte skrev:

Det er vel i grenseland, kanskje. Men ikke direkte mobbing. Det spinner jo videre på hennes egne kommentarer om kroppen sin, om hva som er bra, hva hun vil fikse på osv. Hun snakker  og viser jo MYE(!) kropp. Hennes kropp. ( og et par -tre dater sine kropper ) Om det da diskuteres  videre på hennes kommentarer, selvskryt eller komplekser, så må det også være lov å være uenig i det hun sier. Enten om det er i positiv eller negativ retning.  Sånn satt helt på spissen... ;) 

Hadde hun skrevet en bakeblogg,  en moteblogg  med fokus på mote og ikke kropp eller en hage-bloggfor den saks skyld - om folk DA hadde kommentert utseende hennes kan jeg se at det er direkte mobbing. Men med slike kommentarer  AB selv har, samt fokuset på kropp og utseende, så tenker jeg at det ikke er direkte mobbing.:vetikke:

I stedet for å si at det ikke er direkte mobbing og bruke mange ord på å forsvare det, er det vel bedre å bare ta seg sammen og kutte ut slikt snakk. Det er mange stygge og unødvendige innlegg i denne tråden. Selv om noen har et "se meg"-behov, behøver ikke andre føle et så sterkt behov for å jekke noen ned.

Jeg føler dette både ubehagelig, unødvendig og som dårlig oppførsel iallfall. Kan man ikke fremstå som en som heller hever seg over behovet for å kommentere negativt om andres utseende? Uansett bakgrunn eller årsakssammenheng.

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gia_
1 time siden, Chrisssi skrev:

Anne Brith - kos deg på tur du, ta masse bilder og vis oss gjerne, men vi trenger ikke se deg på disse bildene  :) 

Heller AB enn de unevnelige... de har blitt eksponert nok.

Endret av Gia_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at man får et feil inntrykk av seg selv når man tar mye selfie av seg selv å bestandig bruker filter, man begynner liksom å tenke at det er slik man ser ut.  Tror mange lider av nettopp det å at det faktisk gjør AB mere usikker på seg selv å at hun fortsetter å legge ut selfier for bekreftelse!? Eller noe sånt kanskje..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Elefantenirommet skrev:

Hun skryter jo igjen og igjen av eget utseende, og snapper bilder av seg hvor hun skriver ting som "Tenk å se sånn ut som 40-åring", osv. Tydelig at hun tror hun ser yngre ut enn hun er. Hun kan ikke legge ut masse sånt og forvente at alle leserne holder tankene sine for seg selv. 

Jeg ble oppriktig overrasket over alderen hennes. Jeg har flere venninner på hennes alder, og de ser minst 10 år yngre ut. Jeg trodde helt ærlig AB var litt over 50. Synes ikke det er stygt å si — hun BER om kommentarer på eget utseende. 

Forøvrig kjenner jeg ingen på den alderen som oppfører seg så patetisk. Trist at hun lærer opp andre familiemedlemmer til å gå i hennes fotspor. 

Jeg hadde ikke hørt om henne før jeg leste om henne her inne, nå følger jeg henne på snap, og det kan jeg sammenligne med å se katastroffilmsnutter på YouTube o.l. Pute-TV! 🙈

 

Jeg er faktisk enig,  så lenge hennes eget utseende er et tema på bloggen og snap,  så må det da gå an å kommentere? Hvis hun ikke vil ha kommentarer på det er det da bare å slutte å lage  innlegg om tighgap osv? For min del er det denne fiskinga etter skryt som provoserer. Spesielt når det da legges ut bilder med filter,  som er relativt langt unna sannheten. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Altså, prøver hun å lure oss på Snap med at hun spiser sjokolade? 🙈

Skulle det ikke spises mindre søtsaker dette året? Gjelder det ikke sponset godis kanskje? (Ser ikke for meg at sunnere varianter er bedre om mengdene økes istedet ^^) Eller er kanskje avholdsår kortere enn vanlige år.... Det hvite året varte vel bare et par-tre uker eller så, det og.

Endret av Illusen
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith har tydeligvis bachelor i markedsføring 101: "mange som spør...". Synes dette går igjen i annenhver snap. (Er det virkelig MANGE som spør hva søsteren heter og hvor hun ferierer?)

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...