Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Er sikker på at hun mener LMD=lev med det

(Et uttrykk fra Prebz og Dennis på YouTube. Yngstemann her og kompisene drev å sa det en periode. Og hennes unger er ca. samme alder 😊)

Håper det er det hun mener, også håper jeg hun får med seg hva mange andre tolker det som.

Hadde jeg funnet ut at et ganske uskyldig uttrykk jeg bruker også har en annen veldig mye grovere betydelig, hadde jeg stoppet å bruke det uttrykket ganske kjapt, for å si det sånn. 

 

Jaja. Hvilken lærdom kan man ta med seg av dette? Enten at det er lurt å undersøke litt før man slenger rundt seg med nye utrykk og forkortelser, eller at man rett og slett gir f i å skulle prøve og være ung og hipp når man er over en passende alder. Kanskje helst det siste. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Pæddan skrev:

Selv jeg med mine 80 kg klarer å få tight gap i den stillingen hun poser i. 

Jeg bare måtte prøve.....😂

Nå måtte jeg sjekke, og jeg har faktisk thigh- gap (Wow! Amazing! Dette må jeg gnåle om til alle jeg kjenner, lurer på om jeg skal opprette en blogg? Og samtidig skryte av hvor "stram og glatt hud jeg er velsignet med over hele kroppen"? I tillegg skrive masse personlig om barna mine og ta bilde når de ikke har lyst?)

Ok, jeg får thigh- gap når jeg skyver ræva langt bak og overkroppen frem. Det er altså ikke fordi jeg er spesielt tynn, det er fordi jeg står på en fucka måte og har brede hofter. Det ser ikke bra ut. Stygt, vil jeg si. 

Men sikkert gøy for en 50 (?) år gammel blogger å ha thigh- gap da. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frøken Scott skrev:

Det første som slår meg med denne godt voksne dama er at hun utstråler desperasjon. Den type desperasjon noen kvinner har når de begynner å innse at åra har gått fra dem.

Det er billigere (no pun intended) enn å kjøpe Harley, da. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SjokoLine skrev:

Så utrolig trist det må være å ha et slikt fokus når du er godt inn i 40-årene.

Det lyser med store bokstaver at AB er særdeles usikker på seg selv. Det er bare trist, hele greia.

Med ditt utrettelige stå-på-mot kunne du faktisk ha fått til noe, AB. Istedenfor gjør du dette: selger både navnet ditt og sjelen din for noen usle kroner. Gud bedre, så trist.

Jeg synes at AB er en flink baker og burde satset mye mer på dette.

Så kjære AB..legg bort all eksponering av makronene, all dramatikken og begynn og bake mer. Du kan dette og er flink

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, _Malene skrev:

Nå måtte jeg sjekke, og jeg har faktisk thigh- gap (Wow! Amazing! Dette må jeg gnåle om til alle jeg kjenner, lurer på om jeg skal opprette en blogg?

Navneforslag til bloggen din: http://www.thighgapfrue.com 

Endret av Viernes
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
21 minutter siden, _Malene skrev:

Nå måtte jeg sjekke, og jeg har faktisk thigh- gap (Wow! Amazing! Dette må jeg gnåle om til alle jeg kjenner, lurer på om jeg skal opprette en blogg? Og samtidig skryte av hvor "stram og glatt hud jeg er velsignet med over hele kroppen"? I tillegg skrive masse personlig om barna mine og ta bilde når de ikke har lyst?)

Ok, jeg får thigh- gap når jeg skyver ræva langt bak og overkroppen frem. Det er altså ikke fordi jeg er spesielt tynn, det er fordi jeg står på en fucka måte og har brede hofter. Det ser ikke bra ut. Stygt, vil jeg si. 

Men sikkert gøy for en 50 (?) år gammel blogger å ha thigh- gap da. 

 

Dama er 42. Jeg trodde hun var 53 el noe. Gubben i huset trodde hu var 60 da jeg viste han Snap'en med "no makeup" og "no filter". 

Hadde hu ikke fokusert så mye på kropp og utseende, hadde jeg ikke engang tenkt på alderen hennes. Tenkte over hode ikke på alderen hennes da jeg så henne på Hele Norge baker. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
45 minutter siden, Marimba skrev:

Håper det er det hun mener, også håper jeg hun får med seg hva mange andre tolker det som.

Hadde jeg funnet ut at et ganske uskyldig uttrykk jeg bruker også har en annen veldig mye grovere betydelig, hadde jeg stoppet å bruke det uttrykket ganske kjapt, for å si det sånn. 

 

Jaja. Hvilken lærdom kan man ta med seg av dette? Enten at det er lurt å undersøke litt før man slenger rundt seg med nye utrykk og forkortelser, eller at man rett og slett gir f i å skulle prøve og være ung og hipp når man er over en passende alder. Kanskje helst det siste. 

Alle forkortelser stammer fra engelsk. Så om noen velger finne på forkortelser på norsk, så er det kun noen få vet hva disse betyr. Alle andre følger orginalen, og de vi forholder oss til. AB har ikke peiling når hun bruker LMD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkortelser eller ei - å ta opp tema thigh-gap på Snapchat og en blogg som ligger på topplisten, og som hun vet sees/leses av mange unge mennesker...det vitner ikke om noe annet enn høy grad av egoisme/dumhet/ubetenksomhet. Det er virkelig trist at hun vil fronte et slikt fokus.

For all del, Anne Brit, du er slank og fin i kroppen selv etter fødsler og bursdag nr 42, og du hadde kanskje fått skryt og bekreftelsen du higer etter om du hadde fremstilt deg selv på en litt mer ydmyk måte. Ingen liker skrytepaver. 

Ja, du får klikk og penger og "spåns", men du ødelehger også merkevaren din. Den blir skadd, og det skal jævlig mange og gode bakeinnlegg til for å rette opp en brøkdel av skaden.

Det verste er, allikevel, at du fronter et kroppsfokus som kan få alvorlige følger for unge. Er du ikke bekymret for hva dine små plukker opp av dette? Kanskje spesielt en av de? 

Fra en mamma til en annen: Tenk deg nøye om før du poster noe lignende igjen. Vær så snill!

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, visningsnamn skrev:

Hvis det stemmer at Prebz og Dennis bruker LMD som i "lev med det" så synes jeg ikke det er rart at fansen/følgerne deres, som det er mange av, også har tatt det i bruk, selv om det betyr noe annet på engelsk. Er ikke det helt vanlig da, at nye ord og uttrykk oppstår og blir tatt i bruk sånn, enten det er i større eller mindre grupper? Så hvis det er der hun har det fra, gjennom sønnen, så vil jeg ikke si "hun ikke har peiling når hun bruker LMD." At hun bruker det i et blogginnlegg eller på snapchat og ellers skriver som hun gjør, det blir noe annet igjen, synes jeg, da.

Tja. Prebz og Dennis har vel sannsynligvis et yngre klientell som følgere. Når AB tar ibruk utrykk slik fra den yngre garde og slenger rundt seg med på blog og snap rettet mot en målgruppe på 40+, kan det jo fort bli misforståelser. Kjenner man ikke utrykket googler man gjerne, og i dette tilfellet kommer det da opp et noe mer vulgært alternativ... 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Hun har lagt ut "forklaring" til LMD på snap😉

Få se🙏🙏🙏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Hun har lagt ut "forklaring" til LMD på snap😉

 

Det sier jo litt om hvor ofte hun følger med her inne 👍🏼👍🏼👍🏼

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Hun har lagt ut "forklaring" til LMD på snap😉

Hva er forklaringa hennes?😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Skuffende nok, det mindre vulgære "Lev med det"😉

Selvsagt mente hun det, men det betyr jo ikke at det ikke er komisk at hun misforsto betydningen så fatalt 😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er MANGE som spør...... ------> Les, jeg (AB )leser inne på KG, men søren om jeg innrømmer det:mynona:. Kan aldri tenke meg at det er mange som spør om om tight gap, kjole eller hva nå hun vræler i fra seg§!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg...

har ikke fulgt med på annebrith,  hverken her inne eller på blogg i det siste. Men det skal jeg jommen meg starte med. For hun har tatt av de siste månedene. Herregud, kan noen gi meg puta? Dette er flaut å se på:fnise:.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...