Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sirkustjukk

Men det er tragisk at en dame på over førti år kaller folk som påpeker at hun jukser seg til lårgap for "hatere". Det er jo bare å se på bildet fra april som ligger litt bak i tråden!

Om jeg er en hater, så er du en juksepave AB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har henne ikke på snap, men skulle hun virkelig vise at hun hadde tight gap? 😳

For det første; er det ikke hun som ikke bryr seg hva andre mener? 

For det andre, faller ikke hele poenget hennes med innlegget bort da? Var det ikke det samme hvordan vi så ut, du er du og jeg er meg?

Sjelden jeg har opplevd et mer uredelig menneske enn AB, og jeg møter mange mennesker...Det er umulig å stole på henne rett og slett! 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Forsovet enig,men.. må man ha tykke lår for å ha "kvinnelige former"?

Nei absolutt ikke! 

Men uansett fasong så er det da mer sexy for ei dame å fokusere på det som gjør henne kvinnelig å feminin, ikke et ønske om å se ut som en gutt som ikke er kommet i puberteten ennå! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at AB får kritikk i kommentarfeltet på det siste innlegget sitt. Og spør hva en blogger på hennes alder egentlig skal skrive om? 

Hvorfor ikke bare se hva andre bloggere på hennes alder skriver om? Både Vanessa Rudjord og Vibeke Klemetsen er på ABs alder og hva skriver de om? Jo de skriver om det de er god på, i dette tilfellet mote/livsstil og trening/kosthold. De holder seg til tema og holder privatlivet omtrent helt unna bloggen så lenge det ikke har sammenheng med bloggens opprinnelige tema. 

For meg er det viktig med en rød tråd uansett bedrift. Når f.eks en kinarestaurant begynner og servere pizza har restauranten mistet troverdigheten for min del. 

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Fiorella skrev:

når jeg var i tenårene ante jeg ikke hva thigh gap var for å si det sånn, men det er jo fint at AB skriver om det på bloggen sin så alle ungjenter får det med seg nå da :P altså.. er det mulig..  

Noen slektninger av meg bor like ved henne, og de himler bare med øynene når jeg nevner henne og vil ikke snakke om "det" :P

Trøster meg med at jeg tviler veldig sterkt på at unge har noen som helst interesse sv å følge det neket!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, miagunda skrev:

Ha ha hun bøyer seg fremover.

Å la teksten strategisk så vi ikke ser at den ene foten er mer vridd enn den andre :fnise:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traisk at en familiemor på førti-og-noe bryr seg om at hun har thigh gap 😂 "Hvem bryr seg?" skriver hun...tydeligvis AB siden hun må påpeke at hun faktisk har thigh gap og gi haterene/leserene bildebevis? Hvorfor har ikke familie og venner konfiskert internett tilgangen hennes? Hun fremstår som utrolig dårlig rollemodel for barna sine med slike holdninger. Hadde min mor drevet slik når jeg var yngre så hadde jeg fått hørt det 😅

Endret av gjestgitt
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Jeg er 79 kg og har ikke antydning til TG. MEN klarer lett jukse meg til det i samme stillingen. Rumpa ut og vri knærne litt inn, så kan alle og enhver få TG. 

Og til deg lenger oppe: TG er ikke noe man får pga tynne/tykke lår. Det har med beinbygning å gjøre. Det finnes tynne som ikke har TG, og store folk som har TG. Trist at enkelte tror det er noe man kan trene seg til

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
1 minutt siden, RompeRusk skrev:

Altså... Jeg er 79 kg og har ikke antydning til TG. MEN klarer lett jukse meg til det i samme stillingen. Rumpa ut og vri knærne litt inn, så kan alle og enhver få TG. 

Og til deg lenger oppe: TG er ikke noe man får pga tynne/tykke lår. Det har med beinbygning å gjøre. Det finnes tynne som ikke har TG, og store folk som har TG. Trist at enkelte tror det er noe man kan trene seg til

Men man kan slanke seg til det, det er derfor det har vært skriverier om farlig kroppspress ang dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, AB. JEG er ikke sint på deg fordi du har/ikke hatt TG. To be honest, hvordan kroppen din ser ut driter jeg i.. Men jeg blir sint og trist når du er nødt til å lyve på deg det som er ansett som "idealkroppen" når du ikke har det, bare for å fremstille deg selv bedre  Patetisk much? Det er greit nok når en er 18 år og usikker på seg selv, men en 4 barns mor på 42? Skjerpings. Du er et forbilde for f.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloe

Fant nettopp ut at jeg hadde TG. Hadde aldri hørt om det før. Man lærer noe nytt hver dag!  :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, TomineB skrev:

Men man kan slanke seg til det, det er derfor det har vært skriverier om farlig kroppspress ang dette

En kan lett jukse seg til illusjonen, men jeg tror ikke at man kan få det med mindre forholdene ligger til rette for det. 

20170507_131557.png

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Chloe skrev:

Fant nettopp ut at jeg hadde TG. Hadde aldri hørt om det før. Man lærer noe nytt hver dag!  :fnise: 

Gratulerer, jeg hyller deg!! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor oppfører hun seg som en tenåring?! Flaut. Tror ikke folk snakker dritt om/til henne fordi "hun er så tynn", "har TG" eller "har så flott kropp" Mer fordi hun prøver å være en alder hun ikke er og driter seg loddrett ut....

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, missblogg skrev:

Hvorfor oppfører hun seg som en tenåring?! Flaut. Tror ikke folk snakker dritt om/til henne fordi "hun er så tynn", "har TG" eller "har så flott kropp" Mer fordi hun prøver å være en alder hun ikke er og driter seg loddrett ut....

Managementet og annonsørene hennes må være skikkelig stolte.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
12 minutter siden, RompeRusk skrev:

En kan lett jukse seg til illusjonen, men jeg tror ikke at man kan få det med mindre forholdene ligger til rette for det. 

20170507_131557.png

Stemmer. Jeg har aldri gjort en dritt for å få TG. (Er ikke ironisk.) Til stadig å skrive at folk skal være fornøyd som de er, så er AB sykt opptatt av kropp og har en elendig selvtillit.

Endret av Chloe
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
10 minutter siden, RompeRusk skrev:

Gratulerer, jeg hyller deg!! 

Takk!! :-)

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...