Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Ser at denne bloggeren, når hun er litt krass i svarene sine i kommentarfeltet, avslutter med "LMD!"

Ooooog, da lurer jeg.

Betyr det "LevMedDet"?

eller er hun litt urban og mener "LickMyDick" som den engelske forkortelsen står for? 🤷‍♀️

#jajegkjedermeg 🙃

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomineB
3 minutter siden, Karmaisabitch skrev:

Ser at denne bloggeren, når hun er litt krass i svarene sine i kommentarfeltet, avslutter med "LMD!"

Ooooog, da lurer jeg.

Betyr det "LevMedDet"?

eller er hun litt urban og mener "LickMyDick" som den engelske forkortelsen står for? 🤷‍♀️

#jajegkjedermeg 🙃

Går for det siste:nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Karmaisabitch skrev:

Ser at denne bloggeren, når hun er litt krass i svarene sine i kommentarfeltet, avslutter med "LMD!"

Ooooog, da lurer jeg.

Betyr det "LevMedDet"?

eller er hun litt urban og mener "LickMyDick" som den engelske forkortelsen står for? 🤷‍♀️

#jajegkjedermeg 🙃

Jeg så dette og lurte også, google svarte at det kan bety "Let Me Die". Håper det er denne og ikke den siste hun mener 🤗

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Karmaisabitch skrev:

Ser at denne bloggeren, når hun er litt krass i svarene sine i kommentarfeltet, avslutter med "LMD!"

Ooooog, da lurer jeg.

Betyr det "LevMedDet"?

eller er hun litt urban og mener "LickMyDick" som den engelske forkortelsen står for? 🤷‍♀️

#jajegkjedermeg 🙃

Håper det er Landbruks- og matdepartementet :)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, maipai skrev:

Håper det er Landbruks- og matdepartementet :)

😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

http://annebrith.blogg.no/1492780976_skjnnhet_kan_kjpes.html

Heh?

"Jeg er ikke jålete" skriver AnneBrith i dette innlegget, som handler om bryn, vipper, klær, kropp og posering. Sammen med beskrivelsene av henne på Snap så tenker jeg at jålete er et ord som passer godt.

Dette er AnneBrith i et nøtteskall, hun skriver side opp og side ned om sine gode fantastiske egenskaper og så er det motsatt inntrykk man får når man leser bloggen. Hvis jeg skal prøve å være diplomatisk så kan det være at hun engang var både sparsom og ujålete men hun har definitivt nå pådratt seg en ekstrem variant av bloggersyken.

 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i natt drømt at jeg møtte Anne Brith og forsøkte å konfrontere henne med overeksponering av tredjepart, dobbeltmoral og kroppsfokuset hun fronter. Det var nøyaktig like vanskelig som på bloggen; himling med øynene, en finger i hvert øre og idiotisk argumentering.

Huff, for ei slitsom natt.😂

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som AB er en av de som følger dennne tråden. (Se snap):fnise:

Jeg synes det er så pinlig at ei i førtiårene synes det er så stas å ha thigh gap! Feire heller dine kvinnelige former AB! (Da mener jeg ikke flere avkledde snaps, gjør det med klærne på!) 

Håper aldri jeg får et så stort behov for offentlig bekreftelse av min kropp, å absolutt ikke når jeg blir så gammel!:sjokkbla:

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, arnoyb skrev:

Ser ut som AB er en av de som følger dennne tråden. (Se snap):fnise:

Jeg synes det er så pinlig at ei i førtiårene synes det er så stas å ha thigh gap! Feire heller dine kvinnelige former AB! (Da mener jeg ikke flere avkledde snaps, gjør det med klærne på!) 

Håper aldri jeg får et så stort behov for offentlig bekreftelse av min kropp, å absolutt ikke når jeg blir så gammel!:sjokkbla:

Forsovet enig,men.. må man ha tykke lår for å ha "kvinnelige former"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, J.. skrev:

Forsovet enig,men.. må man ha tykke lår for å ha "kvinnelige former"?

Det står ikke noe om det i innlegget du siterer. Hvem har sagt noe om tykke lår? Tight gap er pro ana inspo nr 1. Google it.

Endret av neiognei
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knærne er vridd mot hverandre på en merkelig måte, rumpa skyves bakover. Det der er jo ikke en naturlig stilling. Selv jeg, som ikke har antydning til thigh gap, hadde fått det om jeg hadde presset kroppen inn i en sånn forvridd stilling. Men heldigvis er ikke det noe jeg hadde hatt et stort behov for å "bevise". Hva slags signaler sender det til unge jenter når det er SÅ viktig å vise at "jo, jeg har thigh gap, alle haters!! Se hvor heldig JEG er da!".

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TomineB
5 minutter siden, Fiorella skrev:

når jeg var i tenårene ante jeg ikke hva thigh gap var for å si det sånn, men det er jo fint at AB skriver om det på bloggen sin så alle ungjenter får det med seg nå da :P altså.. er det mulig..  

Noen slektninger av meg bor like ved henne, og de himler bare med øynene når jeg nevner henne og vil ikke snakke om "det" :P

Tror bloggombloggere også leser tråden :) Har skrevet om AB og thigh gap:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Hahahaahaha, herregud!😂

Alle bloggere ser jo ut som de forsøker å holde inne en fjert når de står sånn!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
2 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Hahahaahaha, herregud!😂

Alle bloggere ser jo ut som de forsøker å holde inne en fjert når de står sånn!

 

🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg dere rett når denne dama tar bilde av seg selv på snap for å bevise at hun har mellomrom mellom lårene😂😂😂 det er jo nesten så man får lyst å sjekke selv. Men bare nesten, jeg nekter å legge henne til. 

Men om noen har screenshot hadde det vært gøy å se. Det er nesten så man ikke tror det før man ser det. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...