Gå til innhold

Rigid og komplisert telletråd! (på en lørdag)


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2462+150-103=2509

Sorry, jeg gjorde mye feil, men har rettet opp regnestykket nå @Zenobia

Dette er en fin og koselig telle-og regnetråd @Zenobia og @Testosteron og dere andre som er med :jepp:

Det er trivelig å være her med dere i en av de fineste telletrådene :blomst:

Jeg er fremdeles ukonsentrert, og kommer tilbake senere når hodet virker bedre.

Ha en fortsatt fin dag :hjerte:

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Zenobia skrev:

2315+150-100=2365

:nordvesta:

Tar du ikke utgangspunkt i feil tall her? Jeg hadde 2315. @AnonymBruker skulle hatt ett høyere enn mitt siden hennes innlegg er nr 99, altså 2316. Det er dette tallet du skulle tatt utgangspunkt i, tror jeg. I så fall er ditt tall 2366, og dermed tar også @AnonymBruker utgangspunkt i feil tall. Det samme gjør du. Vi ligger en bak, tror jeg.

2510 + 46 = 2556
 

Endret av Testosteron
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Zenobia skrev:

2286

 

34 minutter siden, Testosteron skrev:

2294

 

2 minutter siden, Testosteron skrev:

Tar du ikke utgangspunkt i feil tall her? Jeg hadde 2315. @AnonymBruker skulle hatt ett høyere enn mitt siden hennes innlegg er nr 99, altså 2316. Det er dette tallet du skulle tatt utgangspunkt i, tror jeg. I så fall er ditt tall 2366, og dermed tar også @AnonymBruker utgangspunkt i feil tall. Det samme gjør du. Vi ligger en bak, tror jeg.

2510 + 46 = 2556
 

Jeg lot det hele skure, siden jeg ikke har lyst til å være zlem :lur: i dag.  For om rett skal være rett, la du til 8 der du skulle lagt til 7 (post 93). An0 rettet til 'feil' (tekstinnlegg), og jeg tenkte at hun ikke kom til å legge inn et nytt tall. Det betyr vel egentlig at én for mye og én for lite går i null. Uansett: jeg liker engasjementet :blomst:

Er redd for om jeg retter for mye på folk, forsvinner de :blush:  Helt i starten ble det endel utforkjøring i summene, så hvor vi er hen rent matematisk, er noe usikkert :fnise: 

Jeg fortsetter uansett fra

2556+45 (ble litt enklere sånn) =2601

Er dette post 105 da :klo:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2601+150-106=2645

(Jeg må bruke formelen for å greie å tenke riktig)

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Zenobia skrev:

 

 

Jeg lot det hele skure, siden jeg ikke har lyst til å være zlem :lur: i dag.  For om rett skal være rett, la du til 8 der du skulle lagt til 7 (post 93). An0 rettet til 'feil' (tekstinnlegg), og jeg tenkte at hun ikke kom til å legge inn et nytt tall. Det betyr vel egentlig at én for mye og én for lite går i null. Uansett: jeg liker engasjementet :blomst:

Er redd for om jeg retter for mye på folk, forsvinner de :blush:  Helt i starten ble det endel utforkjøring i summene, så hvor vi er hen rent matematisk, er noe usikkert :fnise: 

Jeg fortsetter uansett fra

2556+45 (ble litt enklere sånn) =2601

Er dette post 105 da :klo:

 

Ja, vi forsvinner. Tråden har for rigide og kompliserte regler. 

Anonymkode: c77d0...922

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi forsvinner. Tråden har for rigide og kompliserte regler. 

Anonymkode: c77d0...922

Jeg finner ingen tilfredsstillelse av andre telletråder, med et enklere oppsett. Jeg antok at denne tråden ikke kom til å bli en stor suksess. Men jeg tar tilbakemeldingen din til etterretning, og endrer nå overskriften. (Det er jo ikke lørdag nå lenger uansett)

For post #119:
3063+150-119=3094

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...