Gå til innhold

*sukk*


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest min tur?

I natt fikk et vennepar ei lite jente - KJEMPE KOSELIG - men.... hva med meg da? Hvor for kan ikke mannen min og jeg få det til? *sukk*

Går ikke så mye og tenker på det til daglig, men innimellom blir dagene tunge når jeg ser småbarn rundt omkring.

På søndag skal jeg være fadder for nevøen min på 3 mnd, i natt kom da den lille prinsessa til venninna mi, 2 andre venninner er godt på vei, og i går fikk vi vite at kameraten til mannen min skal bli pappa.

*snufs* .. har prøvd i 2 år vi - blir antageligvis satt på venteliste for prøverør (jeg har endometeriose og PCS) i januar - blir det vår tur snart da tro??

Bare et lite hjertesukk fra en prøver som synes denne dagen er litt tung. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg en STOR klem!

Vet akkurat hvordan du har det. Har slitt selv i 20 mnd.

Gå å spis sushi. Det er noe ikke de gravide eller ammende kan gjøre :-) Det pleier jeg å gjøre...hhihi..... føles som en liten sak som er forebeholdt meg, og meg alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ville bare gi deg en stor :klem:

Jeg har "bare" prøvd i 1 år og har vært gjennom samme bølgedal for en stund siden.

Syntes imidlertid at Snuppelures forslag var veldig godt, hi hi, tror jeg kommer til å ta henne på ordet der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

gjør d samme jeg, bare at jeg spiser taco og slikt. Liker ikke shusi noe særlig.

Vi har også "bare" jobbet med babyen i 1 år, men den kommer når det er meningen at den skal komme...håper jeg da.

Ønsker dere lykke til videre med prøvingen.

kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Vet jo ikke hvordan du har det, men kan tenke meg at det ikke er noe særlig ja... Er til tider svært frustrert selv - og vi har ikke prøvd lenger enn 5 mnd (men har ikke EL, så da er det liksom ikke noe håp)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vet veldig godt åssen du føler det, har hatt sånne følelser mange ganger. Også blir jeg så flau over meg selv siden jeg blir sjalu på venninner og andre, men det er forferdelig vanskelig å ikke bli det... :( Vi venter på resultatet av vårt første prøverør i disse dager, så hvis dette ikke fungerer blir det ihvertfall ikke lettere... Det er skikkelig urettferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...