Shai Skrevet 10. mai 2017 #501 Del Skrevet 10. mai 2017 34 minutter siden, Alethia skrev: Er det bare noe jeg føler, eller har det vært syyyykt få nye deltagere inn i år? Det har det! Og de som har kommet inn har jo røket så tidlig også! Både Sunny og Isabelle røyk jo samme uke som de kom inn. Henote er den eneste nye jeg synes det virker som har fått godt innpass i gruppa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #502 Del Skrevet 10. mai 2017 Herregud så sur jeg blir om Sofie og Andrea klarer å få Teele til å ombestemme seg. Krysser fingrene for at en av de to ryker i morgen. Slik Andrea snakket om Ida i dag syns jeg ikke noe om, så håper vell mest at hun ryker. Anonymkode: f325a...77f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #503 Del Skrevet 10. mai 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud så sur jeg blir om Sofie og Andrea klarer å få Teele til å ombestemme seg. Krysser fingrene for at en av de to ryker i morgen. Slik Andrea snakket om Ida i dag syns jeg ikke noe om, så håper vell mest at hun ryker. Anonymkode: f325a...77f Jeg håper sykt på at Tele velger noen andre. Heia Sofie og Andrea 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Tele skulle valgt seg selv Anonymkode: 14a43...a3a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 10. mai 2017 #504 Del Skrevet 10. mai 2017 Syns heller Andrea kan ryke enn Sofie! Andrea er så fæl! Måten hun snakka om Ida på! Er vel Andrea som er bitchy 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #505 Del Skrevet 10. mai 2017 Har heiet sykt mye på kevin frem til i dag. Men fy så slu han er. Spy.... .Glad Sofie kommer inn igjen hvis det er ho som ryker (men tviler på at det er ho). Vet ho er med i finaleuken . Anonymkode: 14a43...a3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #506 Del Skrevet 10. mai 2017 Håper Kevin vinner, og gjerne sammen med Henote. Ellers synes jeg at Grunde er litt artig, og for så vidt Aleks også, men han gjør jo ikke så mye ut av seg, så jeg synes ikke han fortjener det like mye som andre. Likte Sofie og Andrea godt i starten. Nå har de blitt for selvsikre/selvgode og sjefete. Samme gjelder egentlig for Morten. I hvert fall i mine øyne. Håper egentlig planen blir gjennomført, for nå har de endelig begynt å spille og gå litt mot hverandre. Har vært litt for lite spill og drama denne sesongen synes jeg. Og aaaaaaltfor mange "gamle kjenninger" som har sjekket inn. Når er finalen? Anonymkode: 39876...307 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #507 Del Skrevet 10. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper Kevin vinner, og gjerne sammen med Henote. Ellers synes jeg at Grunde er litt artig, og for så vidt Aleks også, men han gjør jo ikke så mye ut av seg, så jeg synes ikke han fortjener det like mye som andre. Likte Sofie og Andrea godt i starten. Nå har de blitt for selvsikre/selvgode og sjefete. Samme gjelder egentlig for Morten. I hvert fall i mine øyne. Håper egentlig planen blir gjennomført, for nå har de endelig begynt å spille og gå litt mot hverandre. Har vært litt for lite spill og drama denne sesongen synes jeg. Og aaaaaaltfor mange "gamle kjenninger" som har sjekket inn. Når er finalen? Anonymkode: 39876...307 Grunde har sjekket inn 3 ganger. Ellers er det vel ikke så mange som har kommet inn igjen ? Ho soph. Har vært mye mer av det tidligere om årene. At gamle får sjanse på sjanse. Kevin likte jeg også godt men han er en drittsekk. Og bruker nå bare Tele. Han vil ikke stå med henne. Hvis Tele skipper ut Sofie så er ho den neste og forhåpentligvis forstår ho det før ho tar valget. Anonymkode: 14a43...a3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #508 Del Skrevet 10. mai 2017 AHHH nå håper jeg virkelig at Teele ikke backer ut! Altså, ærlig talt... jeg blir sjokkert faktisk hvis Teele lar seg blir manipulert av Sofie og Andrea. Nå skal de pushe henne (som de har pushet alle andre gjennom hele oppholdet) til å følge deres pipe. HA MOT, TEELE! Hvis Sofie ryker, så er det bare Morten, Andrea og Petter som kommer til å reagere negativt (altså, bli sure da, de andre vet jo om det og blir sikkert triste pga personlig forhold, men ikke triste pga konkurransen). De må søren meg våkne opp altså, det er faktisk en konkurranse og da MÅ man få ut konkurrentene sine. Anonymkode: 5e704...d9f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #509 Del Skrevet 10. mai 2017 Ja, når er finalen? Det er jo bakvendtuke neste uke, var det ikke? Trodde det pleide å være 10 uker jeg. Anonymkode: 39876...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #510 Del Skrevet 10. mai 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunde har sjekket inn 3 ganger. Ellers er det vel ikke så mange som har kommet inn igjen ? Ho soph. Har vært mye mer av det tidligere om årene. At gamle får sjanse på sjanse. Kevin likte jeg også godt men han er en drittsekk. Og bruker nå bare Tele. Han vil ikke stå med henne. Hvis Tele skipper ut Sofie så er ho den neste og forhåpentligvis forstår ho det før ho tar valget. Anonymkode: 14a43...a3a Det jeg mente var at jeg føler det har kommet inn så få nye. Og jeg synes det er så kjedelig at folk skal få så mange sjanser, når noen bare får en. Anonymkode: 39876...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #511 Del Skrevet 10. mai 2017 Er jo helt latterlig at dere har sittet på dette forumet gjennom hele sesongen og klaget over at ingen spiller, og når de først gjør det er det også feil, bare fordi det går utover noen av deres favoritter? Jeg personlig heiet på Kevin helt til han begynte å spille med Morten og at han aksepterte at Sofie bare plutselig valgte å sette han i fare til fordel for Morten.. Heier personlig på Lunde og Kevin. Det at de nå går i mot sine egne er jo faktisk det mest spennende som har skjedd i sesongen frem til nå. Grunde er prima underholdning, så håper han blir med i juryen ihvertfall. Veldig sikker på at Sofie ikke vinner ettersom hun hele tiden på blogg nevner at hun er lei av ph og gleder seg til det er over. Anonymkode: fceee...93a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #512 Del Skrevet 10. mai 2017 En annen ting jeg reagerer på er måten Morten, Andrea og Sofie reagerer på at folk prøver å spille de ut? Altsååå, har disse ukene med bare badeferie fått de til å glemme hva de egentlig har meldt seg på? OG SPESIELT (!!) mtp at de flere ganger har prøvd å spille ut andre. Morten hater spillet så fort det ikke går hans vei, noe det forsåvidt ikke har gjort gjennom hele sesongen. Alle han allierer seg med ryker jo, Sofie next. Anonymkode: fceee...93a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 10. mai 2017 #513 Del Skrevet 10. mai 2017 Noe sier meg at Tele ikke kommer til å sende ut Sofie imorgen alikevel.. Hun går vel på krokodilletårene og pratet til Sofie og Andrea tenker eg.. Håper det kommer fram der inne at kevin og de var med på å stemme på Tele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #514 Del Skrevet 10. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo helt latterlig at dere har sittet på dette forumet gjennom hele sesongen og klaget over at ingen spiller, og når de først gjør det er det også feil, bare fordi det går utover noen av deres favoritter? Jeg personlig heiet på Kevin helt til han begynte å spille med Morten og at han aksepterte at Sofie bare plutselig valgte å sette han i fare til fordel for Morten.. Heier personlig på Lunde og Kevin. Det at de nå går i mot sine egne er jo faktisk det mest spennende som har skjedd i sesongen frem til nå. Grunde er prima underholdning, så håper han blir med i juryen ihvertfall. Veldig sikker på at Sofie ikke vinner ettersom hun hele tiden på blogg nevner at hun er lei av ph og gleder seg til det er over. Anonymkode: fceee...93a HAHA, helt enig!! Anonymkode: 39876...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 10. mai 2017 #515 Del Skrevet 10. mai 2017 Liker at Kevin spiller skikkelig, han er jo på ph for å spille, og man må jo til slutt være litt slu om det skal gå din vei der inne. Grune er som noen andre nevner her prima underholdning! Håper han blir der til finalen, syns han er en artig type. Liker Lunde og Henote og. Men dumt Henote sa til Andrea og Sofie at Lunde ville stemme på Teele osv. Aleks var så søt i gårsdagens episode når han var så glad for at han hadde spilt denne dagen Jeg er såå spent på morgendagens episode! Håper virkelig ikke Teele backer ut! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #516 Del Skrevet 10. mai 2017 Håper Kevin vinner!! Helst med Henote eller Lunde. Sofie har gjort en mye dårligere figur i det siste, men syns Andrea er den det "haster" å få ut. Hun bidrar til lite underholdning, har begynt å være uhyggelig mot de nye (kommentaren ang Ida, oppførsel mot Teele) og alt for trygg på seg selv. Sofie er i hvert fall litt hyggeligere, og kan bidra med evt sengekos med Morten fremover. Anonymkode: 50ae5...2c9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 10. mai 2017 #517 Del Skrevet 10. mai 2017 Hadde sansen for Kevin i starten, og har det fremdeles. Det er faktisk lov å være litt slu når man er på PH. Det eneste er at jeg ikke heeelt skjønner hvordan hans posisjon blir tryggere ved å sende ut Sofie? Kan hende jeg har missa noe. Skjønner at hun velger Morten over Kevin, men hvis Morten plutselig skulle ryke ville hun jo være ledig igjen. Var det noen som la merke til at Sofie kastet Andrea under bussen i slutten av episoden da hun pratet med Kevin? At det ikke var hun som var den største spilleren. Det var det Andrea som var. Og dette var noe de andre jentene burde vite om. Kan hende det ikke er helt ordrett, men tror det var noe sånn. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 10. mai 2017 #518 Del Skrevet 10. mai 2017 Jeg håper virkelig ikke Sofie går ut, hun er min favoritt. Håper de sender ut Andrea! Det er morsomt at de har begynt å spille, men er liksom fortsatt kjedelig. Grunde burde vinne, han er den morsomste 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #519 Del Skrevet 10. mai 2017 Så ekkel og ufin Andrea var i kveldens episode. Greit at det er kjipt at de får motgang, men altså... Æsj Anonymkode: 39876...307 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #520 Del Skrevet 10. mai 2017 Henote virker til å være en ganske svak person. Ja, hun er følsom. Men hun er farlig å ha med på laget, da hun ikke klarer å holde masken. Er faktisk ganske sikker på at hun innrømmer alt i morgen Anonymkode: 56780...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå