Gå til innhold

Gigolo. Noe dere damer kunne tenkt dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette tror jeg ikke det er noe marked for uansett. Det er ikke sånn at kvinner trenger å betale for sex. Alle kvinner som ønsker det kan få seg pikk gratis når som helst omtrent 

Anonymkode: ad230...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.2.2017 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Hei :)

Jeg er en 26 år gammel kar som er tilbake på skolebenken igjen. I den sammenheng kunne jeg trengt litt ekstra penger som ikke innebærer så mye jobb utenom studiene, så jeg vurderer å begynne å jobbe som gigolo (mannlig prostituert). Men finnes det egentlig noe marked for dette med kvinner som kundebase? Jeg vet med meg selv at jeg ser langt over gjennomsnittlig bra ut, og får mye mer oppmeksomhet fra jentene på universitet enn hva jeg ser er normalt for andre menn. Jeg har en naturlig libido som overgår det meste, og kan prestere med hvem som helst når som helst. Bryr meg overhodet ikke om kvinner utseende eller noe sånn. Så lenge du er kåt og villig, så syns jeg du er flott. Jeg er også flink med mennesker, og en god lytter. Har alltid vært en "people pleaser" (på godt og vondt), så jeg vet hva jeg skal si og hvordan jeg skal te meg for å få mennesker rundt meg til å føle seg vel. Mine evt. fremtidige kunder kommer alltid til å føle seg både verdsatt og begjært, uansett alder, fasong, personlighet, selvbilde o.s.v. 

Er dette en tjeneste som kunne vært interessant for noen av dere kvinner sånn rent hypotetisk sett?

Anonymkode: df865...caf

Ble nysgjerrig. Send bilde av deg på pm? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 13.2.2017 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Hei :)

Jeg er en 26 år gammel kar som er tilbake på skolebenken igjen. I den sammenheng kunne jeg trengt litt ekstra penger som ikke innebærer så mye jobb utenom studiene, så jeg vurderer å begynne å jobbe som gigolo (mannlig prostituert). Men finnes det egentlig noe marked for dette med kvinner som kundebase? Jeg vet med meg selv at jeg ser langt over gjennomsnittlig bra ut, og får mye mer oppmeksomhet fra jentene på universitet enn hva jeg ser er normalt for andre menn. Jeg har en naturlig libido som overgår det meste, og kan prestere med hvem som helst når som helst. Bryr meg overhodet ikke om kvinner utseende eller noe sånn. Så lenge du er kåt og villig, så syns jeg du er flott. Jeg er også flink med mennesker, og en god lytter. Har alltid vært en "people pleaser" (på godt og vondt), så jeg vet hva jeg skal si og hvordan jeg skal te meg for å få mennesker rundt meg til å føle seg vel. Mine evt. fremtidige kunder kommer alltid til å føle seg både verdsatt og begjært, uansett alder, fasong, personlighet, selvbilde o.s.v. 

Er dette en tjeneste som kunne vært interessant for noen av dere kvinner sånn rent hypotetisk sett?

Anonymkode: df865...caf

Hei,

Jeg ser som forventet at det er mye forskjellige svar og meninger her. Jeg jobber selv med dette og startet også når jeg studerte. Jeg vet av erfaring at det er et marked der ute, men ikke veldig stort siden det er noe mer skjult enn for kvinner som selger sex. Det er dessverre fortsatt en del fordommer hos kvinner til å betale. 

Av min erfaring så er det ikke i utgangspunktet sex de ønsker å kjøpe, men selskapet og diskresjon. Det å være i fokus for nytelse, enten det bare er en drink, en deilig erotisk massasje eller annet mykt og intimt. Når kvinner betaler så er de (som regel) garantert diskresjon og seriøsitet. Det betyr at de ikke trenger å være redd for å bli kontaktet i etterkant, noe som ikke er uvanlig hvis du sjekker på nett eller på byen. 

Så om du fortsatt ønsker dette, så forsøk....

Klem Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Gigolo hvorfor ikke ? Lever i et ekteskap uten sex😢 kunne godt ha tenkt meg det, tenker at de kan sine saker og bra er det. Og man trenger heller ikke å være tykk, stygg el for å kunne få gleden av sex, orgasme ol. Vi har alle et behov men det kan ikke koste all verden av penger for da kan det fort bli dyrt. Ja til gigolo😍

Anonymkode: b7c6c...154

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 25.9.2018 den 21.18, AnonymBruker skrev:
 

Gigolo hvorfor ikke ? Lever i et ekteskap uten sex😢 kunne godt ha tenkt meg det, tenker at de kan sine saker og bra er det. Og man trenger heller ikke å være tykk, stygg el for å kunne få gleden av sex, orgasme ol. Vi har alle et behov men det kan ikke koste all verden av penger for da kan det fort bli dyrt. Ja til gigolo😍

Anonymkode: b7c6c...154

Så bra! :) 

Det du skriver er helt i tråd med mine erfaringer, så absolutt ikke noe å tvile på om man har lyst.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en som jobbet som gigolo (en bekjent av en venninne), men var nok mest menn som var interessert. Så du må nok være åpen for å gå begge veiene. 

Jeg har aldri hatt noen problemer med å få meg ett ligg, jeg kjenner flere sykelig overvektige kvinner som heller ikke har problemer med å få seg et ligg. Vet om «mindre pene» som er på grensen til «litt tilbakestående» (man merker at de ikke er 100% i hodet liksom), som heller ikke har problemer med å få seg et ligg. Konkurransen din er papirløse afrikanere som gjør det gratis 😅😅😅😅😅 ikke rasistisk ment i det hele tatt, men det er hva jeg har observert og vet sikkert at er greia. Ser det masse i kretsen til noen av de rundt meg til å vite at det stemmer 🙈 

Anonymkode: 62283...068

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Dersom jeg er singel og horny vil jeg enten ha gratis sex fra noen jeg kjenner og stoler på, eller så ordner jeg saken selv med sexleketøy.

Anonymkode: c4490...425

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det kunne jeg aldri tenkt meg. Betale noen for å ville være litt sammen med meg? Jeg vil være med noen jeg har følelser for og som har følelser for meg :) Samma hvor ensom jeg hadde vært, hadde jeg valgt ensomhet gladelig over en gigolo. 

Anonymkode: 0909a...5c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...