Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

:-) PÅ Norway Designs har de mye fint. Vi har valgt å handle inn derfra til innbydelser, bordkort og bordplanoversikt. Ble helt inspirert av å gå der... :roll::roll::roll: Det er imidlertid litt dumt, i allefall for min del, at det er laaaaangt dit - så besøket ble unnagjort allerede i sommer som var. De kunne gjerne hatt filialer flere steder i landet eller drevet med eks. salg over internett... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Godt nytt år Tomias :)

Det var noen nydelige kjoler du har plukket ut. Av de 3 så likte jeg nr 1 best.

Det er morsomt å kikke på internet for det er jo så utrolig mye flott å velge mellom. Gled deg til å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg og min kommende svigerinne på Norway Designs å se på papir' date=' men der var det stengt pga varetelling. :-([/quote']

Uff så kjedelig, de drev å telte og rydda i blomsterbutikken i dag også heldigvis hadde de ikke stengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve igjen med Norway Designs i dag. Vi reiser til England i morgen for å besøke hun vi bodde sammen med i Australia. Hun er kjempeflink til å lage kort så skal ta med et lite utvalg papir og se på det sammen med henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve igjen med Norway Designs i dag. Vi reiser til England i morgen for å besøke hun vi bodde sammen med i Australia. Hun er kjempeflink til å lage kort så skal ta med et lite utvalg papir og se på det sammen med henne

Hvor i Oslo er det egentlig Norway Designs holder til?

Jeg har hørt så mye om det, men aldri fått summet meg og funnet ut av hvor det ligger...

God tur til England, forresten! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i Stortingsgata 28, like ved Saga Kino. Bare å si fra hvis du vil ha selskap når du går dit... tror aldri jeg blir lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger i Stortingsgata 28' date=' like ved Saga Kino. Bare å si fra hvis du vil ha selskap når du går dit... tror aldri jeg blir lei![/quote']

Ja, det var det - jeg er ikke typen som blir så lett lei av slikt jeg heller! *hihi*

Så ikke se bort i fra at du blir med meg på en titt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er på jakt etter fint papir kan du prøve Steffens (i Kongensgt. 4) eller Bikuben (2. etg der) på Strømmen. :) Der har de veldig masse lekkert papir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen Tomias!

Som alle andre har jeg også en favoritt blandt kjolene. Nummer én. Liker den rene, elegante psinsessestilen. Har jo valgt en slik selv.

Du må oppdatere oss om hvordan det går med slottsvalget!

Det er ikke lenge til du gifter deg, og enda kortere til jeg skal gå opp kirkegulvet :o ! Har bryllupspause. Det er deilig. Heldigvis er vi en gjeng på tre i "bryllupspikene", og de holder meg litt i ørene. Skal prøve å lage ferdig serviettringene denne uken. Går jo bare hjemme sammen med vovsen nå... Han er så søt!

Hold oss oppdatert på kjoler og andre valg!

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og du, hvor gammel er du og hvor bor du? Du trenger ikke svare om du ikke vil...

Maarten og jeg studerte også i Australia (Sydney) i 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Er bare inne og titter litt jeg. Moro å lese om hvordan andres forlovelsestid arter seg.. Må si du har gjort mye på kort tid ja :ler: Moro det for oss kommende bruder!

Av kjolene likte jeg også best nr.1. Dersom du velger en av disse får du hvertfall en kjole som ikke mange andra har. Likte spesielt godt båthalsutringingen på kjole 1. Den var flott! :Nikke:

Ser nok innom snart igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe Norway Designs i dag heller, får se om jeg rekker innom i morgen før vi reiser!

Gleder meg til å møte hannemor og Huldra etterhvert!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke noe Norway Designs i dag heller, får se om jeg rekker innom i morgen før vi reiser!

Gleder meg til å møte hannemor og Huldra etterhvert!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ikke noen tur?!!

Nei nei - det er ikke alltid det strekker til med tid...

Men hvis du ikke rekker det før Englandstur, kan det jo hende vi kan stikke innom sammen når du kommer hjem igjen!? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Kjenner du og Toria hverandre? Hun vil henge seg på et treff hun også, og det blir jo koselig med en hel "bunch"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lythande og jeg prøvde å lage treff i sommer, men da var det ingen som var interesserte. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg posterte på ditt bryllup og flere svarte. Vi er tre som har holdt sammen siden i høst. Vi har hatt flaks, for det er jo ikke alle som "klikker" som vi har gjort. Ikke sant, Huldra!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...