Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Har forresten virkelig begynt å titte på kjoler også... men er redd for å jinxe de ved å vise de frem... Ja, vet jeg er barnslig! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har forresten virkelig begynt å titte på kjoler også... men er redd for å jinxe de ved å vise de frem... Ja, vet jeg er barnslig!  :oops:

Hehe.... Det bringer lykke å vise fram kjolen sin her på KG altså, berre så du veit det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten virkelig begynt å titte på kjoler også... men er redd for å jinxe de ved å vise de frem... Ja, vet jeg er barnslig!  :oops:

Det er brudgommen som i følge overtroen ikke skal se kjolen før bryllupet... Tror ikke det er noe å være redd for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få gjestelister og div. litt på plass og i oversikt!

Vi sliter litt selv, dvs. vi er nødt til å foreta en liten sortering snart, for det blir fort for mange og for mye penger...

MEN - over til kjolene du har lagt ut bilde av.

De var jo lekre alle sammen, på hvre sin måte - men jeg likte nok personlig kjole én og kjole tre best, hvis jeg skal si noe...

Men alle tre var spesielle, ikke noen typisk standard kjoler! Fine snitt, og annerledes design!:) Den tredje kjolen var råstilig!!! Veldig enkel, emn allikevel annerledes, elegant og detaljert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Toria!

Godt å få litt tilbakemeldinger!

Jeg er veldig glad i kjolene og liker at de ikke ligner alle andre! Så får vi se når jeg prøver, skal helst ned noen kilo før jeg setter igang med prøvinga, men jeg har jo god tid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hyggelig, tomias:)

Dessuten - det er akkurat det - å finne en kjole som ikke er "som alle andre"!!!

Selv om det viktigste er at man finner den kjolen man selv føler seg mest vel i, og ikke må tenke på alle rundt det, så er det jo ikke noe moro med en kjole som det går tolv av på dusinet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem var helt min smak, men av de tre liker jeg definitivt nr. 2 aller best. Den var elegant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte nr 1 godt! Jeg er enig i at det er viktig å finne en kjole men føler seg fin og vel i, men synes ikke det spiller noen rolle om mange har den samme kjolen som meg. Tror ikke gjestene skal i SÅ mange bryllup neste år at de legger merke til at det er mange som har akkurat den kjolen det året... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTT ÅR!!!

36_15_20.gif

De beste ønsker!!!

Takk for melding forresten :wink: Jeg sender deg en PM tilbake når jeg kommer hjem - har feiret jul i Oslo med familien, men skal sørover til i kveld, så har et stykke å kjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med tilbakemelding på kjoler! Får se om jeg prøver noen kjoler når jeg skal til Køben om tre uker. Skal egentlig ned for å se på kjoler til min kjæres søster som gifter seg i September, men kanskje jeg får prøvd en kjole eller to selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tenkt litt på brudepiker. Jeg er egentlig ikke så veldig opptatt av det, men min lillesøster på 7 år kunne nok gjerne tenke seg en fin kjole. Har pratet litt med min kjære og det ser ut som vi kommer til å satse på 3 brudepiker. Tittet litt på brudepike kjoler på nettet i dag og fant en jeg synes er helt nydelig. Skal legge ut bilde etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig nydelig liten brudepikekjole!

Det er utrolig mange nydelige kjoler ute på markede, så ei heller her er det igrunnen så lett å ta noen endelig avgjørelse. Men jeg tror det er veldig smart å vente til man har funnet brudekjolen, så det står litt i stil til hverandre, i det minste fargemessig...

Har selv noen kjoler i kikkerten, men har lagt det litt på is enn så lenge - kanskje Køben gir noen klarsignaler?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir spennende å se hva Køben har å by på. Drar ned dit 14. januar, gleder meg veldig til det.

Skal til England på onsdag, men kommer nok ikke til å se særlig på kjoler. Til gjengjeld skal jeg spare noen kroner på innkjøp av brude magasiner mens jeg er der borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2005! Tenk at jeg skal gifte meg neste år! :-)

Gleder meg til å få fastlagt budsjett og bestilt lokale, føler at jeg ikke riktig får satt i gang med noe annet før det er gjort.

En ting skal ihvertfall prioriteres fremover, å få fart på kroppen og komme i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tiden flyr... Og plutselig så står du der, i din fineste stas!!!

Bare 7 måneder, 2 uker og 3 dager til jeg selv står der - og det er 365 dager mindre enn hva det var for et år siden - et år som har gått fortere enn svint!!!

Jeg tar kontakt jeg vettu, neste gang jeg er i Oslo og det passer seg sånn! :wink:

Ønsker deg en herlig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg og min kommende svigerinne på Norway Designs å se på papir, men der var det stengt pga varetelling. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...