Gå til innhold

"Bedre i senga"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Si du er på byen og og møter en kompis som du vet du er jevngod med i senga når det kommer til utholdenhet, hoftebevegelser, lite egoistisk osv. Men han har en større penis enn deg (den eneste forskjellen) og du er gjennomsnittlig. Og han sier som følger "jeg er bedre enn deg i senga". Hva ville din respons vært da? Hva ville du sagt som motargument til dette? 

Anonymkode: edd25...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damer er forskjellige og har forskjellige preferanser i senga. Jeg har vett nok til å forstå at damer er individer som foretrekker forskjellige penisstørrelser. :laugh:

Anonymkode: 26d63...7f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror bra sex er en teknikk er du en lost case.

Anonymkode: 1a2b9...030

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si du er på byen og og møter en kompis som du vet du er jevngod med i senga når det kommer til utholdenhet, hoftebevegelser, lite egoistisk osv. Men han har en større penis enn deg (den eneste forskjellen) og du er gjennomsnittlig. Og han sier som følger "jeg er bedre enn deg i senga". Hva ville din respons vært da? Hva ville du sagt som motargument til dette? 

Anonymkode: edd25...c16

Absurd problemstilling da dere er to forskjellige individer, og dama allerede bare ved å se og snakke med dere vil reagere forskjellig på dere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke huske at vi har hatt sex, så jeg var nok så full at det gikk utover prestasjonen *trekker litt likegyldig på skuldrene*

Anonymkode: e547b...edc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt eh okei tro hva du vil men har or for I helvete forteller du meg det er det viktig for deg å påpeke. Om du er så opptatt av å være best meld deg på et talent show og om du er så opptatt av å dele private ting som sex med en kompis er det vel på tide å oppsøke swingers klubb så du kan dele med noen som faktisk bryr seg om det. 

Anonymkode: 579f8...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du hvordan din kompis er i senga og at dere er like "gode" Den informasjonen vil ikke jg ha om mine venner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er den større bedre. Ikke så mye du får gjort med det annet enn å akseptere realiteten. 

Anonymkode: e1914...44c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
9 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Jevngode hoftebevegelser. :ler: 

:edie:

I det minste har de hoftebevegelser. Eller ... hmm ... det var vel egentlig ikke presisert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si du er på byen og og møter en kompis som du vet du er jevngod med i senga når det kommer til utholdenhet, hoftebevegelser, lite egoistisk osv. Men han har en større penis enn deg (den eneste forskjellen) og du er gjennomsnittlig. Og han sier som følger "jeg er bedre enn deg i senga". Hva ville din respons vært da? Hva ville du sagt som motargument til dette? 

Anonymkode: edd25...c16

Jeg omgås ikke slike, så det vil aldri bli en problemstilling uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Overrasket skrev:

:edie:

I det minste har de hoftebevegelser. Eller ... hmm ... det var vel egentlig ikke presisert. 

Jeg synes jeg ser meg selv studere hoftebevegelsene til en kompis eller ei venninne mens de har sex, og notere og sammenligne bevegelsene med mine egne hoftebevegelser. :P 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl

Ser for meg at det har blitt arrangert noe slags olympiske leker i sex her. Dessverre for Ts taper han i lengde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
5 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Jeg synes jeg ser meg selv studere hoftebevegelsene til en kompis eller ei venninne mens de har sex, og notere og sammenligne bevegelsene med mine egne hoftebevegelser. :P 

Nå merker jeg at "å skyte fra hofta" fikk en heeelt ny mening. :trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er alt for mange lignende tråder om dette. penisstørrelse har lite å si så lenge din er så lenge din er ekstremt liten, alle damer og menn har forskjellige preferanser. at noen har et par cm lengre pikk betyr ikke bedre i sengen, mange med iger kuk som sikekrt suger i sengen. mellom deg og din kompis så vet ingen av dere hvordan dere er i sengen. så det kan han ikke si. og spiller det noen rolle egentlig ? hvem som er best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" en kompis som du vet du er jevngod med i senga når det kommer til utholdenhet, hoftebevegelser, lite egoistisk osv "

...Dette er litt av en påstand. Hva har dere gjort? Filmet at dere har tatt samme oppblåsbare Barbara med hjernesensorer som trigges av "for min egen skyld" eller "for dukkens skyld"? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er det vel bare en respons som egner seg til å finne ut av dette: Lage et spørreskjema damene kan fylle ut i etterkant og ha sex med så mange at utvalgene blir representative. Når undersøkelsen er ferdig, så kan du jo forberede argumenter basert på resultatet. 

..og jeg skulle ønske dette var et tøysesvar, men jeg skjønner ikke at dere skal kunne diskutere dere frem til hvem som er best i sengen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si du er på byen og og møter en kompis som du vet du er jevngod med i senga når det kommer til utholdenhet, hoftebevegelser, lite egoistisk osv. Men han har en større penis enn deg (den eneste forskjellen) og du er gjennomsnittlig. Og han sier som følger "jeg er bedre enn deg i senga". Hva ville din respons vært da? Hva ville du sagt som motargument til dette? 

Anonymkode: edd25...c16

Kult. Bra for deg. Kos deg :)

Er det verdens undergang at noen har større penis enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...