Gå til innhold
suckers

Rannveig Heitmann

Anbefalte innlegg

Summ
4 timer siden, J.. skrev:

Siste innlegg - Gravid og lykkelig..

Jeg tror rett å slett ikke på henne.

Hvem i all verden sitter gravid og lykkelig midt i (enda) ett samlivsbrudd med nr 4 i magen..

Lykke er jo bare en liten bris av en følelse,når noe veldig bra,viktig og fint skjer.

BabyDaddy x 4/samlivsbrudd/måtte finne ny bopel uten fast inntekt gir neppe grunnlag til lykke..

I følge bloggen kan det virke som om det er x3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clara80
10 timer siden, J.. skrev:

Siste innlegg - Gravid og lykkelig..

Jeg tror rett å slett ikke på henne.

Hvem i all verden sitter gravid og lykkelig midt i (enda) ett samlivsbrudd med nr 4 i magen..

Lykke er jo bare en liten bris av en følelse,når noe veldig bra,viktig og fint skjer.

BabyDaddy x 4/samlivsbrudd/måtte finne ny bopel uten fast inntekt gir neppe grunnlag til lykke..

Enig. Men hun kan vel ikke skrive annet. Dette har hun valgt 100% selv, og hun vet vel hva som hadde kommet av kommentarer om hun hadde "klaget".  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
J..
25 minutter siden, Clara80 skrev:

Enig. Men hun kan vel ikke skrive annet. Dette har hun valgt 100% selv, og hun vet vel hva som hadde kommet av kommentarer om hun hadde "klaget".  

Skjønner hva du mener,men sutuasjonen er jo så gjennomsiktig,så det hjelper ikke å si noe annet engang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Summ
7 timer siden, J.. skrev:

Skjønner hva du mener,men sutuasjonen er jo så gjennomsiktig,så det hjelper ikke å si noe annet engang..

Enig. Det å beholde en og to ganger istedenfor abort, står det respekt av. Men når man må ta det valget 5 ganger, da har man ikke lenger fortjent respekt, da er man bare umoden og mindre klok.. 

Og uansett, når man allerede har tatt abort en gang, så er det idiotisk og prøve å gjenvinne respekt, ved å beholde en gang til... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Edie

Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Edie, adm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
konkelimonke

Faktisk litt spent på om ranveig fortsetter med utdannelse etter nr 4. 

AR mener jo det bare er tull og unødig men jeg har på en følelse av at R på sikt innser verdien og mulighetene i en utdannelse og jobb. 

Jeg tipper hun slutter med blogg når hun nærmer seg målet.

men på en annen måte så skjønner jeg at 4 unger alene er en «umulig»oppgave 🤷🏻‍♀️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Summ
1 time siden, konkelimonke skrev:

Faktisk litt spent på om ranveig fortsetter med utdannelse etter nr 4. 

AR mener jo det bare er tull og unødig men jeg har på en følelse av at R på sikt innser verdien og mulighetene i en utdannelse og jobb. 

Jeg tipper hun slutter med blogg når hun nærmer seg målet.

men på en annen måte så skjønner jeg at 4 unger alene er en «umulig»oppgave 🤷🏻‍♀️

Skjønner ikke hvordan man kan mene at skole ikke lønner seg... 

men tommel opp for Rannveig! Med 2 barn, skole og jobb, er jeg så utslitt om kveldene at jeg ikke orker veldig mye.. men hun har snart 4!! Herregud for ei dame! Men det kan jo ikke være mulig i lengden? Økonomi og energi kan jo umulig strekke til...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pæddan

Hadde fått jenter i dag, hadde navnene blitt Selma, Clara, Martha og Constanse ❤

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perelandra

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Vi minner om at det ikke er lov å omtale barn ved navn.

Sitat

På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Bruk av barns navn er ikke tillatt. Omtale av barns utseende, helse eller generelt barns livsførsel er ikke tillatt. 

Perelandra, mod.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ellevill
På 6.2.2019 den 15.16, Summ skrev:

Enig. Det å beholde en og to ganger istedenfor abort, står det respekt av. Men når man må ta det valget 5 ganger, da har man ikke lenger fortjent respekt, da er man bare umoden og mindre klok.. 

Og uansett, når man allerede har tatt abort en gang, så er det idiotisk og prøve å gjenvinne respekt, ved å beholde en gang til... 

Dette synes jeg var utrolig merkelig argumentert. Men vi får bare være uenige. 

Jeg skjønner meg hverken på bloggere, de som har så mange ustabile forhold som ender i barn eller de som legger ut bilder og info om barna sine. Men når det er sagt: Jeg synes det virker som om hun er en god mor - hun lager sunn mat, har rutiner, holder huset rent og hyggelig, forsøker å ta seg en utdannelse og følger opp barna. Tilfeldigvis sto jeg foran henne i en kø i en matbutikk en gang og overhørte hvordan hun kommuniserte med barna sine, og jeg må si hun virket både oppmerksom og flink. 

Det er mye som kan kritiseres, men jeg synes at hun burde få ros for det hun er god på også. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnus

Virker som at hun ikke skal ta eksamen til våren! Kanskje hun utsetter eksamen, og tar de senere. Sikkert lurt det, når hun sitter i den situasjonen hun er i.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her