Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

4 timer siden, J.. skrev:

Siste innlegg - Gravid og lykkelig..

Jeg tror rett å slett ikke på henne.

Hvem i all verden sitter gravid og lykkelig midt i (enda) ett samlivsbrudd med nr 4 i magen..

Lykke er jo bare en liten bris av en følelse,når noe veldig bra,viktig og fint skjer.

BabyDaddy x 4/samlivsbrudd/måtte finne ny bopel uten fast inntekt gir neppe grunnlag til lykke..

I følge bloggen kan det virke som om det er x3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, J.. skrev:

Siste innlegg - Gravid og lykkelig..

Jeg tror rett å slett ikke på henne.

Hvem i all verden sitter gravid og lykkelig midt i (enda) ett samlivsbrudd med nr 4 i magen..

Lykke er jo bare en liten bris av en følelse,når noe veldig bra,viktig og fint skjer.

BabyDaddy x 4/samlivsbrudd/måtte finne ny bopel uten fast inntekt gir neppe grunnlag til lykke..

Enig. Men hun kan vel ikke skrive annet. Dette har hun valgt 100% selv, og hun vet vel hva som hadde kommet av kommentarer om hun hadde "klaget".  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Clara80 skrev:

Enig. Men hun kan vel ikke skrive annet. Dette har hun valgt 100% selv, og hun vet vel hva som hadde kommet av kommentarer om hun hadde "klaget".  

Skjønner hva du mener,men sutuasjonen er jo så gjennomsiktig,så det hjelper ikke å si noe annet engang..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, J.. skrev:

Skjønner hva du mener,men sutuasjonen er jo så gjennomsiktig,så det hjelper ikke å si noe annet engang..

Enig. Det å beholde en og to ganger istedenfor abort, står det respekt av. Men når man må ta det valget 5 ganger, da har man ikke lenger fortjent respekt, da er man bare umoden og mindre klok.. 

Og uansett, når man allerede har tatt abort en gang, så er det idiotisk og prøve å gjenvinne respekt, ved å beholde en gang til... 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, konkelimonke skrev:

Faktisk litt spent på om ranveig fortsetter med utdannelse etter nr 4. 

AR mener jo det bare er tull og unødig men jeg har på en følelse av at R på sikt innser verdien og mulighetene i en utdannelse og jobb. 

Jeg tipper hun slutter med blogg når hun nærmer seg målet.

 

men på en annen måte så skjønner jeg at 4 unger alene er en «umulig»oppgave 🤷🏻‍♀️

Skjønner ikke hvordan man kan mene at skole ikke lønner seg... 

men tommel opp for Rannveig! Med 2 barn, skole og jobb, er jeg så utslitt om kveldene at jeg ikke orker veldig mye.. men hun har snart 4!! Herregud for ei dame! Men det kan jo ikke være mulig i lengden? Økonomi og energi kan jo umulig strekke til...

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Vi minner om at det ikke er lov å omtale barn ved navn.

Sitat

På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Bruk av barns navn er ikke tillatt. Omtale av barns utseende, helse eller generelt barns livsførsel er ikke tillatt. 

Perelandra, mod.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2019 den 15.16, Summ skrev:

Enig. Det å beholde en og to ganger istedenfor abort, står det respekt av. Men når man må ta det valget 5 ganger, da har man ikke lenger fortjent respekt, da er man bare umoden og mindre klok.. 

Og uansett, når man allerede har tatt abort en gang, så er det idiotisk og prøve å gjenvinne respekt, ved å beholde en gang til... 

Dette synes jeg var utrolig merkelig argumentert. Men vi får bare være uenige. 

Jeg skjønner meg hverken på bloggere, de som har så mange ustabile forhold som ender i barn eller de som legger ut bilder og info om barna sine. Men når det er sagt: Jeg synes det virker som om hun er en god mor - hun lager sunn mat, har rutiner, holder huset rent og hyggelig, forsøker å ta seg en utdannelse og følger opp barna. Tilfeldigvis sto jeg foran henne i en kø i en matbutikk en gang og overhørte hvordan hun kommuniserte med barna sine, og jeg må si hun virket både oppmerksom og flink. 

Det er mye som kan kritiseres, men jeg synes at hun burde få ros for det hun er god på også. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at hun ikke skal ta eksamen til våren! Kanskje hun utsetter eksamen, og tar de senere. Sikkert lurt det, når hun sitter i den situasjonen hun er i.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Pøbelkråka skrev:

Nå har hun flytta igjen. 

Hun må jo være lei.. skjønner ikke hvorfor hun pakker ut engang... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså hun har 3 barnefedre, men har jo god kontakt med alle og har rutiner på når barnefar skal ha barna så tror det går helt fint for henne og vite at barn nr 1 har helg 1-2 i mnd med barnet og uke 2-3 har barnefar barn nr 2 

 

altså så tror hun har et fint system med barnefedrene så tror ikke det er så stor "krise" som flere av dere skal ha det til her inne.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, EnBruker skrev:

altså hun har 3 barnefedre, men har jo god kontakt med alle og har rutiner på når barnefar skal ha barna så tror det går helt fint for henne og vite at barn nr 1 har helg 1-2 i mnd med barnet og uke 2-3 har barnefar barn nr 2 

 

altså så tror hun har et fint system med barnefedrene så tror ikke det er så stor "krise" som flere av dere skal ha det til her inne.

 

Nei det er skikkelig optimalt med en søskenflokk som er spredd for alle vinder, ørten par besteforeldre osv...høres ut som et mareritt spør du meg.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clara80 skrev:

Nei det er skikkelig optimalt med en søskenflokk som er spredd for alle vinder, ørten par besteforeldre osv...høres ut som et mareritt spør du meg.

Omtrent som Espen Eckbos «det kunne vært verre» serie, blir stressa av å holde følge med han🤣

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2019 den 8.54, Den røde fare skrev:

Omtrent som Espen Eckbos «det kunne vært verre» serie, blir stressa av å holde følge med han🤣

Akkurat det jeg tenkte også😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...