Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

Ekstrem eksponering av mindreårige, blandet med (lettkledd) kropp og snusbokser på Snap.

Ikke imponerende oppførsel i mine øyne, selv om hun ellers virker som en flink mamma.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har inntrykk av at alt må oppleves gjennom en mobilskjerm. Ting har ikke skjedd før det har blitt snappet og vist frem for hele Norge. Kan man ikke bare være i øyeblikket og nyte det, i stedenfor å absolutt måtte dra frem telefonen?! Trist for de rundt henne også, å kommunisere med en kameralinse trøkka oppi trynet hele tiden.

Endret av Hattifnatten
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Picketfence

Noen som vet hva som er poenget med disse punktuminnleggene hennes, som hun publiserer og fjerner en eller to ganger per uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Picketfence skrev:

Noen som vet hva som er poenget med disse punktuminnleggene hennes, som hun publiserer og fjerner en eller to ganger per uke?

Sikkert for at folk ikke skal kunne se om hun har pubilisert innlegg via blogg.no

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sitter å tar seg øl på tur i hunderfossen med barna? Det er en skikkelig u-ting syntes jeg.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bambi1995 skrev:

sitter å tar seg øl på tur i hunderfossen med barna? Det er en skikkelig u-ting syntes jeg.  

Har de øl der??? Jeg har aldri sett øl der, i denne varmen skjønner jeg ekstremt godt behovet for en øl i fornøyelsespark 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Orly skrev:

Hva heter hun på snap?

 

Endret av silje1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Orly skrev:

Hva heter hun på snap?

Ranvei charlotte heitmann 

trudde jeg var i en annen tråd på forrige sitering 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, silje1989 skrev:

Ranvei charlotte heitmann 

trudde jeg var i en annen tråd på forrige sitering 😂

Hm finner henne ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 16.7.2018 den 8.54, EiJente skrev:

Er ikke som om hun sitter og heller nedpå med en seks-pakning. Å se sine foreldre ta EN (!) pils i sola er det nå ingen barn som har tatt skade av. 

Neida, men i en fornøyelsespark med barna så velger hun å drikke øl? For meg er det helt uforståelig. Syns ikke alko og barn skal høre sammen i det hele tatt, uansett hvor lite det er. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 16.41, Takida skrev:

Har de øl der??? Jeg har aldri sett øl der, i denne varmen skjønner jeg ekstremt godt behovet for en øl i fornøyelsespark 

Tydeligvis, hun la ut bilde av en corona med bilde fra parken og geotag. Evnt smuglet med seg litt, haha.

finnes da vittig mye annet å drikke enn alkohol når det er varmt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det bildet, og jeg greide ikke å se at det var fra noen fornøyelsespark, altså. Jeg oppfattet at det var lagt ut før. Etter corona-bildet lå et bilde av datteren på vei inn i fornøyelsesparken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chiki

I bilen hvor hun skriver at hun er fyllesyk og nan lever kun en gang. Bak sitter toåringen fremovervent med selene så løse at de henger nedforbi skulderen... 

Hun og faren til yngste er kjærester nå skriver hun på snap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...