Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må le jeg altså. Hun virker som en veldig flink og tilstedeværende mamma, og at hun har 3 barn med ulike fedre bryr jeg meg ikke noe med. Men alle de snappene av lår med underliv i fokus, riktignok pakket inn i en pitteliten bikinitruse skjønner jeg ikkeno av. Mulig jeg har blitt gammal, men. Hva er greia? Ser mye sånn på insta og, men liksom... hun er "offentlig" og både foreldre og lærere kan jo se snappene henne. Hadde liksom følt meg litt rar om jeg visste at pedleder og foreldrene til kompisene til ungene mine så venusberget mitt i verdens minste bikinitruse et par ganger om dagen...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, erane skrev:

Må le jeg altså. Hun virker som en veldig flink og tilstedeværende mamma, og at hun har 3 barn med ulike fedre bryr jeg meg ikke noe med. Men alle de snappene av lår med underliv i fokus, riktignok pakket inn i en pitteliten bikinitruse skjønner jeg ikkeno av. Mulig jeg har blitt gammal, men. Hva er greia? Ser mye sånn på insta og, men liksom... hun er "offentlig" og både foreldre og lærere kan jo se snappene henne. Hadde liksom følt meg litt rar om jeg visste at pedleder og foreldrene til kompisene til ungene mine så venusberget mitt i verdens minste bikinitruse et par ganger om dagen...

Det er i overkant mye lår og underliv, det er jeg enig i, men på en annen side, ser jeg mange som henter i barnehage osv, med joggebukse/tights der man viser camel-toe. jeg ser mødre med bustete,fett og ugredd hår som leverer på morgenen. Jeg ser mødre i shorts/skjørt med svarte,lange hår på leggene. Vet ikke hva som er verst at andre foreldre/lærere/pedledere ser, begge tilfellene er på grensen til kleint, men noen mødre driter i hvordan de ser ut, og andre liker å føle seg sexy, og vise sine feminine sider. Det Rannveig gjør er ikke feil, og det er på lik linje med de som driter i hva andre mener, hennes eget valg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Summ skrev:

Det er i overkant mye lår og underliv, det er jeg enig i, men på en annen side, ser jeg mange som henter i barnehage osv, med joggebukse/tights der man viser camel-toe. jeg ser mødre med bustete,fett og ugredd hår som leverer på morgenen. Jeg ser mødre i shorts/skjørt med svarte,lange hår på leggene. Vet ikke hva som er verst at andre foreldre/lærere/pedledere ser, begge tilfellene er på grensen til kleint, men noen mødre driter i hvordan de ser ut, og andre liker å føle seg sexy, og vise sine feminine sider. Det Rannveig gjør er ikke feil, og det er på lik linje med de som driter i hva andre mener, hennes eget valg. 

Mener ikke at det er feil, jeg bare lar meg undre over det 🙂 Folk får gjøre som dem vil, selv prøver jeg så se relativt normal ut når jeg leverer. Hiver på meg en kjole og grer håret om jeg holder på i bikini hjemme på fridagene mine på sommerstid :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The ceiling lamp
På 5.6.2018 den 19.23, Summ skrev:

Det er i overkant mye lår og underliv, det er jeg enig i, men på en annen side, ser jeg mange som henter i barnehage osv, med joggebukse/tights der man viser camel-toe. jeg ser mødre med bustete,fett og ugredd hår som leverer på morgenen. Jeg ser mødre i shorts/skjørt med svarte,lange hår på leggene. Vet ikke hva som er verst at andre foreldre/lærere/pedledere ser, begge tilfellene er på grensen til kleint, men noen mødre driter i hvordan de ser ut, og andre liker å føle seg sexy, og vise sine feminine sider. Det Rannveig gjør er ikke feil, og det er på lik linje med de som driter i hva andre mener, hennes eget valg. 

Synes du virkelig at de uthevede tingene er på grensen til kleint? Det er helt naturlige ting som ikke kan sammenlignes med det Ranvei driver med.

Når det er sagt må Ranvei bare drive med det hun gjør for min del. Det jeg mener kan bli "feil", er kombinasjonen med barnebilder, morsrolle og den sexy, utfordrende stilen. Samtidig synes jeg, etter å ha fulgt bloggen i mange år, at Ranvei ser ut til å være er genuint god og dyktig mor som setter barna foran det meste annet.

Ryddet for persondebatt. Edie, mod.

Endret av The ceiling lamp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Summ skrev:

Det er i overkant mye lår og underliv, det er jeg enig i, men på en annen side, ser jeg mange som henter i barnehage osv, med joggebukse/tights der man viser camel-toe. jeg ser mødre med bustete,fett og ugredd hår som leverer på morgenen. Jeg ser mødre i shorts/skjørt med svarte,lange hår på leggene. Vet ikke hva som er verst at andre foreldre/lærere/pedledere ser, begge tilfellene er på grensen til kleint, men noen mødre driter i hvordan de ser ut, og andre liker å føle seg sexy, og vise sine feminine sider. Det Rannveig gjør er ikke feil, og det er på lik linje med de som driter i hva andre mener, hennes eget valg. 

Dette er jo ikke sammenlignbart med mindre disse menneskene filmer seg selv og med vilje legger ut på snap for tusenvis å se? Om man henter barn i barnehagen med bustete hår oppsøker man jo ikke akkurat oppmerksomhet?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, The ceiling lamp skrev:

Synes du virkelig at de uthevede tingene er på grensen til kleint? Det er helt naturlige ting som ikke kan sammenlignes med det Ranvei driver med.

Når det er sagt må Ranvei bare drive med det hun gjør for min del. Det jeg mener kan bli "feil", er kombinasjonen med barnebilder, morsrolle og den sexy, utfordrende stilen. Samtidig synes jeg, etter å ha fulgt bloggen i mange år, at Ranvei ser ut til å være er genuint god og dyktig mor som setter barna foran det meste annet. 

Ja, jeg syns det er kleint og merkelig å gå slik offentlig. På lik linje som det er kleint å ta bilde nedover magen av underliv og lår.. 

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dumt at hun har lagt bort dialekta si og snakker nå «oslospråk» (vet ikke helt hva jeg skal kalle den talemåten hun har lagt seg til) 

Ryddet for persondebatt. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mye lår og kropp...håper hun har vett til å kle seg anstendig på jobb i bhg!!!

Endret av Moongirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, MalloryK skrev:

Skjedde det noe mer ang taushetspliken og de bildene hun postet?

Hva var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, persondebatt og medisintips samt svar til dette.

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som hun har det fint i livet sitt nå og det er jo bra å se. 

Men hun kunne kanskje vært litt mer nøye på sladding. Innlegget når de er på badestranda feks, vet ikke om jeg hadde likt å være hun dama i bakgrunnen der som står med rød stringbikini og rumpa rett mot kamera 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun la ut bilde på insta nå; "going back to your ex, is like reheating mcd fries", er det trøbbel i paradis? Eller har hun valgt veldig feil bilde å legge ut?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Summ skrev:

Hun la ut bilde på insta nå; "going back to your ex, is like reheating mcd fries", er det trøbbel i paradis? Eller har hun valgt veldig feil bilde å legge ut?

Tenkte det samme. Og måtte rett inn her😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, hobbykokken skrev:

Tenkte det samme. Og måtte rett inn her😅

Haha jeg å! 

Men regner nok med at hun syntes bildet var morsomt, og ikke tenkte seg helt om. Evt ville skape spekulasjoner

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snapstory "første skritt i utredning, føles BRA! #ENDELIG". Filmer at et barn går bortover og sier "Vi må ikke være der så innmari lenge", hun svarer tilbake "Neida, vi skal på skolen etterpå".

Jeg kommenterer IKKE barna, jeg SPEKULERER IKKE i hva hun mener med "utredning" (som kan bety alt mellom himmel og jord), jeg vil bare kommentere eksponeringsnivået. Dette syntes jeg slår vortermiddelreklamen til Birth langt ned i støvlene 😨

Endret av honoluluu
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmende hvordan hun snikfilmer barna sine daglig, uten at barna er klar over det. At hun har samvittighet. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er veldig ubehagelig med nakent underliv, bare skjult av snusen, midt blant filmer og bilder av barna. Hun er en av de bloggerne med størst fokus på kropp. Ikke lenge siden hun snakket om at hun hadde gått opp ett par kilo, og da begynte hun på slankepiller dager etter

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...