Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Kristanna skrev:

At hun lar han være en del av livet til S syns jeg er raust etter hans oppførsel de første årene. 

Men at hun innleder et kjærlighetsforhold har jeg problemer med å forstå. Etter det store sviket, både ovenfor datteren og hun selv. 

Nå har vel vi bare hørt historien fra en side og alle saker har minst to sider (+sannheten kanskje), og slik hun har fremstilt han så syns jeg det er like rart at han vil innlede et kjærlighetsforhold med henne. De er nok rimelig likestilte de to der.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Veslefrikk skrev:

Nå har vel vi bare hørt historien fra en side og alle saker har minst to sider (+sannheten kanskje), og slik hun har fremstilt han så syns jeg det er like rart at han vil innlede et kjærlighetsforhold med henne. De er nok rimelig likestilte de to der.  

Absolutt, like rart begge veier! 

Identifiserer meg mest med Rannveig, og det høres helt fjernt ut for meg og innlede et kjærlighetsforhold til en som ikke hadde villet hatt noe med sitt eget barn å gjøre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller aldri klart å tilgi en som først ikke ville vite av sitt eget barn. Men det er bra han har snudd på flisa. Jeg syns det er stort av Rannveig å tilgi ham det der og jeg håper det virkelig er kjærlighet i det forholdet, at han ikke bare er ute etter kroppen hennes og at hun ikke bare "tar" han fordi hun er ensom. Håper også at det som ble skrevet om han som ble slettet ikke stemmer, både for Rannveig og barnas skyld. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Veslefrikk skrev:

Nå har vel vi bare hørt historien fra en side og alle saker har minst to sider (+sannheten kanskje), og slik hun har fremstilt han så syns jeg det er like rart at han vil innlede et kjærlighetsforhold med henne. De er nok rimelig likestilte de to der.  

Vi vet vel enda ikke dette? Kanskje er det bare for klikk? Hun har jo mange ganger hintet sterkt til at hun og faren til mellomste har funnet tilbake til hverandre, men så har de bare hengt sammen for barnets skyld. Er vel ikke veldig unaturlig at de henger mye sammen når barnet skal vendes til han. 

Men hvem vet....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 12.21, tittogtei skrev:

Dette må være bloggeren som eksponerer barna sine verre enn noen andre. Har hun i hele tatt vært til stede uten gjennom skjermen på mobilen🙄

Hun er helt ekstrem. Alt skal ut på snap. Den nye kavaleren virker allerede nokså lei den evinnelige filmingen hennes (jfr snap).

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det er vel riktig? En sikrer da barna sine

Beltestol er fra 15 kg og en bør helst være 4 år

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å gå med bunad uten hverken søljer eller bunadsko til? Ser ganske mangelfult ut.. Er ikke noe bunadspoliti, men ser ikke akkurat ut som noen av skjortene der i hjemmet var i nærheten av et strykejern før nasjonaldagen..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2018 den 9.54, Nicco skrev:

Det er da papaen til minste hu har vært med i helgen😊

Er det så mye å smile for ? Hva skjer med verden sier jeg bare... hun har slengt så mye dritt om barnefaren til minste og plutselig så er de liksom sammen igjen og han angret seg ?! Synes jeg hører den for ofte ass... de er like ustabile begge to og burde vært fratatt retten til å formere seg, det er ikke sunt for en unge å vokse opp med sånne foreldre... hvorfor bli sammen med noen som har såret deg sier jeg bare ... synes alle er så himla desperate for tiden og alle går inn i forhold og eller tar tilbake eksen ...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Orly skrev:

Beltestol er fra 15 kg og en bør helst være 4 år

Minste i beltestol og med beltet UNDER armen.. at det går an å være så kunnskapsløs og sette barna sine i så stor fare klarer jeg ikke å begripe. Enda verre er det at hun faktisk har følgere som hun kan påvirke til å gjøre det samme..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mymlen_ skrev:

Hva er greia med å gå med bunad uten hverken søljer eller bunadsko til? Ser ganske mangelfult ut.. Er ikke noe bunadspoliti, men ser ikke akkurat ut som noen av skjortene der i hjemmet var i nærheten av et strykejern før nasjonaldagen..

Hun har bommet totalt med alt som heter bunadskikk. Det ser sjusketet ut.

DEN snusleppen og den stygge snusboksen i lommen på kjæreseten, er så borti hampen at jeg nesten ikke har ord.

Lurer på om hun har laget innlegget for å provosere

Endret av Honey Dew
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The ceiling lamp
3 timer siden, Skorstein skrev:

Er det så mye å smile for ? Hva skjer med verden sier jeg bare... hun har slengt så mye dritt om barnefaren til minste og plutselig så er de liksom sammen igjen og han angret seg ?! Synes jeg hører den for ofte ass... de er like ustabile begge to og burde vært fratatt retten til å formere seg, det er ikke sunt for en unge å vokse opp med sånne foreldre... hvorfor bli sammen med noen som har såret deg sier jeg bare ... synes alle er så himla desperate for tiden og alle går inn i forhold og eller tar tilbake eksen ...

Helt ærlig synes jeg det er flott at hun evner å tilgi - og til og med forsøker seg på et forhold til barnefaren. Jeg ser ikke en eneste grunn til at det skulle være feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke helt dette.. Hun ble uplanlagt gravid med en som hadde unger og dame fra før, og nå har han forlatt den dama til fordel for rannveig? Stakkars eksen hvis det stemmer :icon_frown:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jo også være han som ble forlatt, da passer det jo fint å kunne spasere rett inn i en annen familie.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest chiki

Er det min familie som er unormale, eller er det normalt å være på mcdonalds så ofte som dei er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, chiki said:

Er det min familie som er unormale, eller er det normalt å være på mcdonalds så ofte som dei er? 

Hvor ofte mener du de er på MC Donalds? Jeg syntes mc d var kjempestas når jeg var liten, så mulig ungene får velge middag en gang i blandt og velger det? Ser ærlig ikke hvorfor det er noe å henge seg opp i. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, chiki skrev:

Er det min familie som er unormale, eller er det normalt å være på mcdonalds så ofte som dei er? 

Rannveig lager sunne lunsj og matpakker og middager tilsynelatende hver dag. Utifra snapchat spiser de ikke på McDonald's/BK en gang i uken engang. 

Jeg jobbet på McDonald's i mange år, og jeg så ofte stamkunder som kunne spise der 3-4ganger pr uke. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...