Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

I fare for digresjon men det avhenger veldig av hvilke støtteordninger du har totalt. Selvsagt lønner det seg ikke å være avhengig av nav, ei heller tror jeg noen får barn for å tjene penger. Samtidig kan du fint leve av det du får i stønad fra nav (aap, leiebidrag osv) totalt sett.

Det er jeg enig i, men kvalifiserer ikke til å være rik :) Som ble skrevet over her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Kristanna skrev:

Det er jeg enig i, men kvalifiserer ikke til å være rik :) Som ble skrevet over her. 

Neida, rik er øyet som ser. Flere her i tråden mener åpenbart at fordi man kjøper mye leker og klær så er man rik. 🙂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Neida, rik er øyet som ser. Flere her i tråden mener åpenbart at fordi man kjøper mye leker og klær så er man rik. 🙂

Hvis man kjøper mye dyre klær og mange leker så er man vel strengt tatt rik? Eller veldig dårlig på å styre økonomien.

Mener ikke at de som ikke er rike skal gå nakne og leke med ekorn, men det er en vesentlig forskjell på et moderat antall leker og feks den adventskalenderen hun serverte barna i fjor.

Gammel artikkel, men likevel: http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article8672729.ece
(Hun kjøper jo fremdeles i aller høyeste grad merkeklær og dyre leker).

Har man råd til det så er man rik :) Eller, burde i det minste være rik for å ta seg råd til slikt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, mjauritz skrev:

Hvis man kjøper mye dyre klær og mange leker så er man vel strengt tatt rik? Eller veldig dårlig på å styre økonomien.

Mener ikke at de som ikke er rike skal gå nakne og leke med ekorn, men det er en vesentlig forskjell på et moderat antall leker og feks den adventskalenderen hun serverte barna i fjor.

Gammel artikkel, men likevel: http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article8672729.ece
(Hun kjøper jo fremdeles i aller høyeste grad merkeklær og dyre leker).

Har man råd til det så er man rik :) Eller, burde i det minste være rik for å ta seg råd til slikt.

Tror du ikke hun får mye av det sponset? Si at en Gantbody koster 500,- kroner og hun får den av eks babyshop, så betaler hun 25% altså 150,- kroner. (Hvis hun betaler skatten som hun skal). 

Da koster det vel ikke mye mer enn umerkede klær?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ny Bruker skrev:

Hun avkreftet et par dager senere om at de var sammen. De bare sammarbeider godt og finner på ting med barna sammen.

For da er det normalt å kline å legge det ut på bloggen for å skape spekulasjoner ? Not😩😫

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Vinglass skrev:

For da er det normalt å kline å legge det ut på bloggen for å skape spekulasjoner ? Not😩😫

For henee er det visst det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, og svar til dette.
/lillesky (mod)

edit: slettet innlegg som var svar til innlegg som ble skrevet mens jeg modererte.

Endret av lillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Huff, kjipt at hun venninnen ikke kunne stille opp som barnevakt, men ganske trist at hun er så avhengig av venninner som barnevakt.

skjønner jo hun er skuffet da...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Puny skrev:

Huff, kjipt at hun venninnen ikke kunne stille opp som barnevakt, men ganske trist at hun er så avhengig av venninner som barnevakt.

skjønner jo hun er skuffet da...

Ikke så rart uten familie rundt seg og med kun 1 av 3 barnefedre i bildet..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Ikke så rart uten familie rundt seg og med kun 1 av 3 barnefedre i bildet..

Nettopp! Det er det som er trist da. Nå har ikke jeg barn, men får nå ganske snart og kan ikke se for meg en situasjon der jeg skulle være så avhengig av 'venninner'. 

Vanskelig situasjon å være i, for på en måte så burde man kunne stole på folk, samtidig som hun kanskje forventer mye av en venninne...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Puny skrev:

Nettopp! Det er det som er trist da. Nå har ikke jeg barn, men får nå ganske snart og kan ikke se for meg en situasjon der jeg skulle være så avhengig av 'venninner'. 

Vanskelig situasjon å være i, for på en måte så burde man kunne stole på folk, samtidig som hun kanskje forventer mye av en venninne...

Forsovet enig.

Men alt i alt synes jeg hun gjør en god jobb med ungene,alene!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Forsovet enig.

Men alt i alt synes jeg hun gjør en god jobb med ungene,alene!

Helt enig. Hadde unnet henne en barnefri kveld altså!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Puny skrev:

Helt enig. Hadde unnet henne en barnefri kveld altså!

Absolutt! 

:)

 

Håper det ordner/ordnet seg på ett vis..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal mene im denne saken men om dette er ei veninne som har sagt nei før så ville jeg vel spurt noen andre kunne passet barnet.

Vi har to barn på 13 og 17 år og null familie i nærheten. Vi har kanskje vært ute på fest 5 ganger iløpet av de åra. Så det er mange som har det slik. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner egentlig godt at folk trekker seg unna bloggere som venner, når det viser seg at de har en forkjærlighet til å henge ut både nære og fjerne som ikke oppfører seg som de vil. Hun lager en hel rant om sviket, for så å avslutte med at hun ikke vil henge ut noen? Excuse me! Dette kunne hun tatt på privaten. Jeg unner henne også en kveld med barnefri, men slik hun oppfører seg mot andre, så mister en fort den sympatien.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lapper skrev:

Vet ikke helt hva jeg skal mene im denne saken men om dette er ei veninne som har sagt nei før så ville jeg vel spurt noen andre kunne passet barnet.

Vi har to barn på 13 og 17 år og null familie i nærheten. Vi har kanskje vært ute på fest 5 ganger iløpet av de åra. Så det er mange som har det slik. 

Hvorfor det, når den eldste er ca 12 kan den passe på den yngste i noen timer hvis de er noenlunde ansvarlige unger?   

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe mer info om bloggeren? Er hun sammen med far nr 2 igjen eller tilbringer de bare mye tid sammen? 

Imponert over det at hun kommer seg igjennom dagene alene uten noe hjelp fra fedrene 1 og 3(far nr 2 hjelper til med sitt barn) og familie. Hun har selvfølgelig ikke noe valg, men det imponerer meg uansett. 

Noen som har noe tilleggsinfo om bloggeren?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mystix skrev:

Hvorfor det, når den eldste er ca 12 kan den passe på den yngste i noen timer hvis de er noenlunde ansvarlige unger?   

Nå snakket jeg ikke akkurat om nå.. Nå klarer de,seg fint alene en kveld. Nå tenkte jeg på når de var på alder med rannveig sine

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...