Gå til innhold

Er Premium White reklamen til Sophie Elise en parodi?

mjauritz

Anbefalte innlegg

Har ikke sett den før den kom på Tven nå. Dette kan vel ikke være seriøst? Isåfall, hva i alle dager for noe ræl er dette?

Det er det mest useriøse jeg noensinne har sett. Er det en parodi eller er dette ment som en faktisk reklame?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurte på det samme selv, den er utrolig dårlig.

Dumt av henne å vise at hun går til tannlegen for å bleke tenner (Joakims video), når hun samtidig prøver å pushe hjemmebleking (som ikke virker!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo noe av det samme med SkinRepair som hun roser opp i skyene, men det som egentlig gjorde huden hennes bedre var jo tabletter og krem hun fikk resept på fra legen. Husker hun skrev/kommenterte det for en god stund siden, men nå sier hun at det kun var SkinRepair som gjorde jobben. Money talks🙄

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Smørøye skrev:

Det blir jo noe av det samme med SkinRepair som hun roser opp i skyene, men det som egentlig gjorde huden hennes bedre var jo tabletter og krem hun fikk resept på fra legen. Husker hun skrev/kommenterte det for en god stund siden, men nå sier hun at det kun var SkinRepair som gjorde jobben. Money talks🙄

Jeg tviler ikke et gram på at hun bleker tennene sine hos tannlegen og får godt betalt for å snakke bra om dette produktet - det håper jeg de fleste forstår, men jeg bare klarte ikke skjønne om reklamen var seriøs? Den var så dårlig lagd på alle måter at jeg rett og slett lurer på om det er en parodi av noe slag?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, mjauritz skrev:

Jeg tviler ikke et gram på at hun bleker tennene sine hos tannlegen og får godt betalt for å snakke bra om dette produktet - det håper jeg de fleste forstår, men jeg bare klarte ikke skjønne om reklamen var seriøs? Den var så dårlig lagd på alle måter at jeg rett og slett lurer på om det er en parodi av noe slag?

Hvem har laget den - og har de latt henne være med på å bestemme innhold - eller er de ute etter å drite henne ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
På 4.2.2017 den 22.51, mjauritz skrev:

Jeg deles mellom å håpe det er en parodi SE er med på selv - og å håpe den er "seriøs" for SE men ikke for produsenten av reklamen🙈

Men herlig land; den er virkelig elendig!! Syns hun flopper veldig for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo på en måte en parodi allerede, hele dama. Da blir det veldig vanskelig å ta henne på alvor uansett hva det gjelder.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er det noen som har erfaring med å bruke miswak tyggepinner? Ser at www.miswak.no har begynt å tilby disse, men kjenner ingen som har brukt dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fillefjong skrev:

Er det noen som har erfaring med å bruke miswak tyggepinner? Ser at www.miswak.no har begynt å tilby disse, men kjenner ingen som har brukt dem selv.

Jeg har kjøpt de på ebay men aldri brukt.... 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...