Gå til innhold

Fredagskveld: Hva har du på deg akkurat i kveld?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slapper av på sofaen i kveld i en svart singlet og et par jeans som er så lange at jeg ikke trenger sokker

Anonymkode: 58b8d...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Svart nattkjole i ull og silke fra nøstebarn, blå ulltights samme merke og mammas hjemmelagde ullsokker  i restegarn fargegalskap :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart plisseskjørt med blomstermønster som rekker til anklene, tynn strikket genser i farge som matcher én av blomstene. Nudie-sko i beige skinn og håret i en klype som matcher håret. 

Anonymkode: 872b1...580

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

Svart Adidas hettegenser med røde striper, rød Puma treningsjakke under, grå Nike joggebukse og Championsokker med fire røde striper over buksa. Daffedidaffdaff! Heeeeeelg!

Anonymkode: e03c1...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleece bukse (marineblå Kari Traa), ullsokker og ulltrøye fra Devold. Og varmeteppe. Litt lei denne kulden. Senere blir det en rosa bikini med blomster og en blå fluffy badekåpe for jeg skal i boblebadet.

Anonymkode: c600d...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart bukse, brun genser og lyseblå ullsokker. Ikke den stiligste kombinasjonen, men varmt og mykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

😂 Nå, flere uker etter, samme Adidas hettegenser som over, og under den en mørkeblå og hvit Umbrogenser med tilhørende joggebukse på bena. Samme sokkene er på men over de hvite fra Nike. Daffidaff og fredag igjen. 

Anonymkode: e03c1...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Onepiece jeg fikk fra tante barna min til jul i fjor. Hvordan noen på 2 og 4 år kan finner noe så bra til meg, er ett under :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Sent, men siden jeg har på den samme Adidas hettegenseren nok en fredag, så hvorfor ikke. Nå med rød Nike hettegenser under og grå Nike joggebukse. 

Anonymkode: e03c1...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...