AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg skal ta buss i dag, for første gang på herrens mange år. Har lastet ned appen VKT (siden jeg bor i Vestfold selvsagt ) Hvordan fungerer dette i praksis? Jeg kjøper billett på appen og så viser jeg mobilskjermen med bilde av dette bare til bussjåføren? Eller er det noe mer jeg må gjøre? Føler meg skikkelig dum, men forrige gang jeg tok buss så betalte man enten med mynt, månedskort eller klippekort 😜 Anonymkode: 463ef...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 1. februar 2017 #2 Del Skrevet 1. februar 2017 Bare å vise skjermbildet av billetten Buss-sjåførene blir bare glad for at de slipper å fikle med vekslepenger og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Del Skrevet 1. februar 2017 Takk 👍 Det høres jo veldig enkelt ut for oss brukere også da Anonymkode: 463ef...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 1. februar 2017 #4 Del Skrevet 1. februar 2017 Det er litt billigere enn å kjøpe billett på bussen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1. februar 2017 #5 Del Skrevet 1. februar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ta buss i dag, for første gang på herrens mange år. Har lastet ned appen VKT (siden jeg bor i Vestfold selvsagt ) Hvordan fungerer dette i praksis? Jeg kjøper billett på appen og så viser jeg mobilskjermen med bilde av dette bare til bussjåføren? Eller er det noe mer jeg må gjøre? Føler meg skikkelig dum, men forrige gang jeg tok buss så betalte man enten med mynt, månedskort eller klippekort 😜 Anonymkode: 463ef...0a8 Det er en egen verifiserings funksjon når du har kjøpt i appen, du aktiverer den like før du går på og så viser det til sjåføren. Screenshot er bare tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #6 Del Skrevet 1. februar 2017 33 minutter siden, tdm900 skrev: Det er en egen verifiserings funksjon når du har kjøpt i appen, du aktiverer den like før du går på og så viser det til sjåføren. Screenshot er bare tull Jeg mente ikke å ta screenshot, men vise skjermen med billetten Anonymkode: 463ef...0a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 1. februar 2017 #7 Del Skrevet 1. februar 2017 I sånne apper må man stort sett alltid legge inn betalingskort, så bare sjekk at det er gjort før du står der, så er det akkurat så enkelt som du beskriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #8 Del Skrevet 1. februar 2017 2 timer siden, Ananas. skrev: I sånne apper må man stort sett alltid legge inn betalingskort, så bare sjekk at det er gjort før du står der, så er det akkurat så enkelt som du beskriver Ja! Det passet jeg på å gjøre med en gang etter en liten forglemmelse når jeg skulle begynne å bruke EasyPark-appen Anonymkode: 463ef...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1. februar 2017 #9 Del Skrevet 1. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente ikke å ta screenshot, men vise skjermen med billetten Anonymkode: 463ef...0a8 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå