Gå til innhold

hvordan få link fast til albumet mitt?


Charmina

Anbefalte innlegg

Hørtes nok litt rotete ut men - hvordan klarer jeg å få link til bildene i albumet mitt sånn som det er link til dagboka mi? Er helt grønn når det gjelder datagreier og er bare så kry for endelig klarte jeg å laste opp et bilde iallefall!

Håper noen forstår hva jeg mener??????????????

Klems Charmina

:babyjente:

Martine 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar - men dumme meg :oops: skjønner ennå ikke dette!!!! Hvordan får jeg fatt i mitt bilde til å gjøre dette? Går inn i albumet mitt og ser bildet mitt der,men hvordan kan jeg få det videre til linken?Hva er koden? Dette forsto du sikkert ikke noe av,men vet ikke hvordan jeg skal forklare det :flau:

Klem Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da bruker du nøyaktig det Chiquita har skrevet, bare at du skifter ut der det står "Valgfri tekst" med "Charminas bilder".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du at det skal stå Charminas bilder med rosa, så bruker du denne koden

Charminas bilder

Jeg har funnet frem ditt album og lagt inn riktig kode.

For å finne adressen til ditt album, så går du inn i ditt album, og så ser du i adressefeltet i nettleseren din hva adressen er.

Om du nå kopierer det jeg har lagt inn, og går inn i profilen og limer det inn i signaturen, så blir det riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[url:http//album.kvinneguiden.no/showgallery.php?catt=500&ppuser=544]

Det er lettere om du markerer teksten, kopierer den, og limer den inn. Feil skjer veldig fort når du skriver hele greia manuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du at det skal stå Charminas bilder med rosa, så bruker du denne koden

Charminas bilder

Jeg har funnet frem ditt album og lagt inn riktig kode.

For å finne adressen til ditt album, så går du inn i ditt album, og så ser du i adressefeltet i nettleseren din hva adressen er.

Om du nå kopierer det jeg har lagt inn, og går inn i profilen og limer det inn i signaturen, så blir det riktig

ok nå forsto jeg iallefall hvordan jeg finner adressen til albumet (ikke værst bare det altså kremt).......men hvordan kopierer jeg???? :oops:

Klems Charmina (litt flau ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er enige i allefall, Druscilla :wink:

Charmina - du er ikke den første som har spurt om dette, så det er ingen grunn til å være flau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker musa.

Klikk med vvenstre museknapp forran det du vil markere. Hold ned knappen, og "dra" markøren frem til du ikke ønsker å markere noe mer.

Du vil da se at det du har markert blir blått/svart.

Så kan du trykke Ctrl+C for å kopiere.

For å lime inn igjen, så setter du markøren til musa der du ønsker å lime inn, og klikker en gang slik at markøren blir stående og "blinke".

Så kan du trykke Ctrl+V og det du har markert blir limt inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...