Gå til innhold

Koseklær, men hva med mannen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, jeg hører mange menn ikke bryr seg. Jeg er en av de som ikke liker å se kjæresten i olabukser eller joggebukser hjemme. Jeg liker damer i skjørt eller kjole. Ikke noe pes eller pynting. Jeg bare liker å se kvinnebein. For de damene jeg har vært sammen med er dette helt ok.

Anonymkode: 48001...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok :) Så lenge damene du er sammen med også liker det slik er det da ikke noe problem.

Anonymkode: 16881...1ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell henne hva du liker og gi komplimenter når hun viser beina, kanskje hun tar hintet og bruker de klærne oftere :) Ellers kan du jo kjøpe litt til henne som "fine" koseklær, f.eks pysj-kjole (mer laidback) og litt mer sexy nattøy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen går i dress og hvit skjorte hele dagen. Når han kommer hjem og er småbarsnpappa så er det lite forenelig med dress, slips og hvite skjorter. 

Da har ha ulike fritidsplagg i form av finere joggebukser og gensere. Skal vi ut og spise middag, noe vi gjerne gjør ukentlig,  så kan vi begge pynte oss, i tillegg til at barna får kjoler på. 

Hverdagen er for travel og kort til å gå i finklær hjemme. 

Anonymkode: d8564...217

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

Da regner jeg med at du går i dress?

Ja, det hender hvis vi pynter oss. Nå ser jeg ingen sammenheng mellom å bruke skjørt og å pynte seg.

Anonymkode: 48001...27f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det hender hvis vi pynter oss. Nå ser jeg ingen sammenheng mellom å bruke skjørt og å pynte seg.

Anonymkode: 48001...27f

Jo, skal hun pynte seg for deg hjemme så må jo du gjøre det samme. Det går jo begge veier.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Finnes massevis av komfortable skjørt eller kjoler, så dette høres ganske uproblematisk ut. Regner da med at du ikke dasser rundt ustelt og lurvete selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg hører mange menn ikke bryr seg. Jeg er en av de som ikke liker å se kjæresten i olabukser eller joggebukser hjemme. Jeg liker damer i skjørt eller kjole. Ikke noe pes eller pynting. Jeg bare liker å se kvinnebein. For de damene jeg har vært sammen med er dette helt ok.

Anonymkode: 48001...27f

Litt kaldt å gå i bare legger. Jeg kan gå i nattkjole av og til men jeg fryser ofte på beina så foretrekker kosebukse og tykke labber 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Silfen skrev:

Jo, skal hun pynte seg for deg hjemme så må jo du gjøre det samme. Det går jo begge veier.

Hvorfor kaller du det "pynting" hvis damer ikke bruker bukse? Hvorfor koble dette opp mot dress? Er det ikke mer naturlig å tenke på hvordan kjæresten ønsker å se mannen hjemme.

Anonymkode: 48001...27f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kaller du det "pynting" hvis damer ikke bruker bukse? Hvorfor koble dette opp mot dress? Er det ikke mer naturlig å tenke på hvordan kjæresten ønsker å se mannen hjemme.

Anonymkode: 48001...27f

Fordi han kobler det mot komfortabilitet. Jeg går stort sett med kjoler,men ikke pokker om jeg hadde giddet det fordi noen skulle nekte meg en dag i joggis. Da får han stille opp i tilsvarende, noe som er dressbukse og skjorte.

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kaller du det "pynting" hvis damer ikke bruker bukse? Hvorfor koble dette opp mot dress? Er det ikke mer naturlig å tenke på hvordan kjæresten ønsker å se mannen hjemme.

Anonymkode: 48001...27f

De fleste damer går oftest i bukse

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Silfen skrev:

Fordi han kobler det mot komfortabilitet. Jeg går stort sett med kjoler,men ikke pokker om jeg hadde giddet det fordi noen skulle nekte meg en dag i joggis. Da får han stille opp i tilsvarende, noe som er dressbukse og skjorte.

 

TS sier ikke at han nekter noen noe som helst etter hva jeg kan se, han bare uttrykker en preferanse. 

Anonymkode: f1215...0ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva? Ikke jeans heller? Man ser jo virkelig konturene av kvinneben i trange jeans. Aldri hørt om noen som misliker det :P 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arktis skrev:

Hva? Ikke jeans heller? Man ser jo virkelig konturene av kvinneben i trange jeans. Aldri hørt om noen som misliker det :P 

Jeg liker hud. Alternativt med tynne nylons, men da beveger vi oss litt mer mot pynting. Damer har godt av luft i underlivet, og hjemme kan jo gjerne trusen droppes. Vinn vinn. Kos for meg, kos for henne og sundt.

Anonymkode: 48001...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk kona er nesten på sitt mest sexy i koseklær jeg. spesielt synes jeg en stor collegegenser eller overtrekksjakke er sexy på henne. Liker at hun ser avslappet og ikke så tiljålet ut. Vi ble også sammen på 90-tallet på ungdomsskolen, så det minner meg om henne den gangen. Kanskje det er medvirkende. Kona til min bestevenn er alltid perfekt kledd også hjemme, det ser litt slitsomt ut. 

Når barna er avgårde på noe en helg og vi kan krype opp i sofaen i kosejoggedressene sammen, og det er slike litt harry utgaver fra barnas fotball og håndballag, så ser vi en film og prater løst og fast om siste ukes hendelser mens hun ligger inntill meg. Ukas høydepunkt, de ukene det er mulig. 

Anonymkode: 6644e...9e6

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er kanskje rar, men en mann i pysj bukse, noe så sexy. Og at vi en søndag, bare er hjemme i pysjbuksene våres, koser oss i sofaen hele dagen, film, kakao og masse sex. Og de mennene jeg har vært sammen med, har da alltid likt meg i pysj buksa mi. Ellers bruker jeg alltid kjole, og på sommeren går jeg stort sett i det dagen lang. Men på vinteren, skifter jeg til pysjbukse da jeg kommer hjem. For å gå i kjole uten noe under nå, selv om jeg er hjemme blir for kaldt.

Anonymkode: d1794...b3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en frysepinne som liker god innetemperatur. Mannen har vent seg til stuetemperatur på 24-25 grader nå, og det er med bukser på meg. Skulle jeg ha gått rundt truseløs i korte skjørt hele tiden hjemme og sett film og kost meg truseløs i korte skjørt i sofaen så hadde det blitt rens på den sofaen hyppig (utflod ahoy) og jeg hadde måttet skru opp tempen ennå mer, samt kombinert skjørtet med lange ermer og raggsokker. Jeg føler meg ikke spesielt sexy i pologenser og strikkesokker og hadde følt jeg måtte dra ned skjørtet og passet på hvordan jeg satt. Resultet er en svært lite avslappet meg som ikke hadde følt jeg kunne være meg selv i eget hjem. 

Men jeg liker å gå tynnkledd og så snart varmen tillater så dingler jeg rundt i tynne jerseykjoler hjemme. Eller shorts og singlet. 

Valg er fine greier. Jeg vet at mannen liker å se meg i stad ups, men hadde han bedt meg erstatte kosebuksa med den på fast for å tekkes ham, da hadde jeg ledd og sagt at han har gifta seg med feil dame. 

Anonymkode: ef98c...77c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Jeg går som regel i bare undertøyet hjemme, så lenge jeg ikke har besøk da :fnise: Eventuelt en shorts og topp. Liker å ha det varmt, men noen ganger blir det litt for varmt - selv for meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå streber vel ikke (de fleste) kvinner etter å være en utstillingdukke for mannen sin heller da. Helt greit at du liker kvinnebein, men det som betyr noe er jo hva kvinnen liker å gå med. I januarmåned liker vel de fleste å bruke litt varmere klær og ikke bare bein. 

Anonymkode: 24250...ada

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...