Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Godis skrev (5 minutter siden):

Har vært så bekymret, og tolket i verste retning at du ikke har vært innlogget siden timen. Så godt at det viste seg et friskt lite hjerte 💞 Og angående rolig baby, kanskje det er en skikkelig livsnyter inni der 🤩

Det tok litt tid å oppdatere🙈 Det er så mange jeg snakker med om dette, åpenheten hjelper, og vi har overnattingsbesøk av familie og en spinnvill liten jente så når jeg endelig får fred så går det rett i søvnen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snehvit88 skrev (Akkurat nå):

Det tok litt tid å oppdatere🙈 Det er så mange jeg snakker med om dette, åpenheten hjelper, og vi har overnattingsbesøk av familie og en spinnvill liten jente så når jeg endelig får fred så går det rett i søvnen😂

Klok vurdering 😅 Godt å lese oppdateringen i alle fall 😍 Når skal du ha neste ultralyd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (Akkurat nå):

Klok vurdering 😅 Godt å lese oppdateringen i alle fall 😍 Når skal du ha neste ultralyd? 

Allerede i morgen😄 Håper det blir litt mer samtale og trygging på den timen. Og nøyere gjennomgang. Hun i går var kjapp og det var vanskelig å kommunisere, hun er russisk så det ble knotete og litt rotete😅

Veldig deilig å vite at det er en levende baby i magen. Spiser potetgull med god samvittighet😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snehvit88 skrev (5 timer siden):

Allerede i morgen😄 Håper det blir litt mer samtale og trygging på den timen. Og nøyere gjennomgang. Hun i går var kjapp og det var vanskelig å kommunisere, hun er russisk så det ble knotete og litt rotete😅

Veldig deilig å vite at det er en levende baby i magen. Spiser potetgull med god samvittighet😂

Så bra med ny time i morgen, krysser fingrene for tydelig gjennomgang og gode svar! Nyt potetgull så lenge 😄

Endret av Godis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Så bra at det fortsatt er en sprell levende krabat der inne.

Du må ikke finne på å føle deg presset til å oppdatere oss her inne, vi kan vente vi. Jeg er glad for at du deler og det er en spennende reise å være med på, men det virkelige liv kommer først og foran alt deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13+2

Ultralyd i dag viste et friskt foster og det var ikke noe synlig hematom. Nå har det også stoppet å blø. Jeg prøveR å ta det rolig vel vitende om at hematomet kan komme tilbake. Klarer ikke slappe av selv om dagens ul var oppløftende.

Gyn sa først at jeg skulle komme tilbake om to uker. Men da tok jeg frem ultralydbildene av hematomet fra 11+0 og 12+0. Da studerte han dem nøye og sa så at jeg skulle komme tilbake om en uke. Veldig glad for det😋 

Kjenner meg roligere, men nervene tar seg nok opp i helgen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+3

Dårlige nyheter😪 I går fant gynekologen to nye hematomer. Disse ligger inne i fosterhulen rett utenfor fostersekken. Jeg googlet dette og det ser ut til at det er en sjelden type blødning med dårlige prognoser. Gynekologen virket ikke bekymret fordi disse var små, men jeg kjenner jeg blir dratt lenger og lenger ned jo mer jeg tenker på det fordi sannsynligvis er de voksende. Jeg blir kastet ut av systemet også, får ingen oppfølging av dette (ultralyder fort å følge utviklingen) fordi det fortsatt er tidlig i graviditeten. Jeg fikk beskjed om å ta kontakt ved smerter eller blødning fordi jeg må legges inn hvis dette ender i spontanabort. Neste ultralyd er oul og det er fire uker til. Det spørs om jeg kommer så langt. 
 

Hvorfor oss? Hvorfor skal det være så vanskelig for oss? Det føles som vi er plukket ut som kandidater som skal oppleve alt vondt. Attpåtil vil ikke sykehuset følge dette opp. Jeg føler meg som ubetydelig søppel, ikke verdt å få hjelp eller støtte av det offentlige fordi det er viktigst for dem er å spare på ressurser. Og nå føler jeg meg bare som en belastning for de rundt meg. Sitter alene i stua å gråter så stille jeg klarer fordi samboer og datter sover. Plutselig ble det så reelt at dette kan gå skikkelig galt. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Å Snehvit. Ord blir fattige når man ikke vet hva man skal si til trøst. Så da blir det en stor :klem: i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, Snehvit? Du har kommet deg til uke 15. Det i seg selv tyder på at babyen du bærer er sterk og motstandsdyktig og frisk. Hadde dette vært en graviditet som var dømt til å mislykkes, hadde det sannsynligvis allerede skjedd. Men babyen lever og vokser som den skal. Du må holde fast i det, og ikke tenke det verste. Kroppen og sinnet henger sammen, og tenker du negative tanker blir det vanskeligere for kroppen å gjøre jobben sin. Tenk positivt, at dette skal gå bra! Hvil så mye du kan, gjør ting som gir deg ro og energi, og ha tillit til at kroppen din er i stand til å bære frem denne babyen. ❤️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, forstår at dette føles som skikkelig motgang og at alt går i mot deg :troest:

Men jeg kan ikke annet enn å tro at dersom gynekologen/sykehuset ikke vil følge deg nærmere opp, så må det være fordi de ikke er skikkelig bekymret..!? Og det må jo egentlig være en bra ting 🤞 Håper absolutt det er en fighter du har i magen og at den holder seg fast fremover.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille spøkelsesleser her, men ville titte innom for sende deg lykkeønskinger og en virtuell klem. Det er hjerterått å lese alt du har gått i gjennom og fortsatt reiser deg opp igjen gang på gang. Håper virkelig at det går riktig vei for dere denne gangen, selv om det ser noe grått ut.. 💗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har fulgt med deg lenge i det stille, men nå vil jeg bare si at jeg håper det går bra med deg! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg håper virkelig at intet nytt er godt nytt💜 

så rart at du ikke blir fulgt opp bedre med tanke på hvilken historie du kommer med. Du burde jo bli fulgt opp ekstra bare pga den psykiske belastningen du har vært igjennom. 
Sender deg varme tanker uansett utfall 💞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+1

Hei dere som har vært så utrolige å legge igjen spor her i den tiden jeg har vært stille. 
 

Først vil jeg si at alt er bra. Det er en aktiv gutt i magen og foreløpig ikke nye blødninger.

Det har vært en tung tid og jeg har ikke orket å skrive her, det er grunnen til stillheten. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt er bra med den lille i magen :klem: Håper siste halvdel av svangerskapet blir mindre tungt enn første 💙

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Godt å høre at alt er bra med den lille i magen :klem: Håper siste halvdel av svangerskapet blir mindre tungt enn første 💙

😘❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...