Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Hmmmmm....tok en g-test 4:30 negativ, urin var ikke så konsentrert. Motsto tørsten og drakk ikke, la meg igjen. Testet kl 6 med to tester av samme urin. Denne gangen var urinen konsentrert. Begge negative.

Men la merke til i går da jeg gjorde min daglige underlivsvask at på utsiden er det mykt og hovent og inni skjeden er det skikkelig trangt! Har aldri hatt det før! Tilogmed ikke mens jeg har vært gravid! Hva er dette for noe? Prøver å kjenne etter om det er sårt. Tror kanskje det er litt sårt... ikke sikkert... det kan jo isåfall være crinone... Hvis test fortsatt er negativ fredag eller lørdag er det nok best å slutte på crinone og se om hevelsen gir seg. Noen som har opplevd det før?

Jeg er ikke skuffet over negativ test:) har disse som er superduperfølsomme. Dette kan jo ha vært kjemisk? Evt skyggestrek, men vi var begge så sikre på at streken i går var rosa. Har gått denne måneden med en frykt for unormal graviditet. De underlivssmertene og pressfølelsen som kom så tidlig følte jeg ble så feil... Kanskje det ikke har vært et egg i det hele tatt, eller det har vært et der som rimelig raskt har blitt avvist. Håper på en måte på sistnevnte. Vil veldig gjerne at kroppen klarer å skille friskt og ikke friskt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bestemt meg for at dette er siste dag med Crinone. Tester frem til mensen kommer just in case. 

Google sier jeg er emosjonelt stresset:P Det er nok ikke så sunt for meg og kroppen med en graviditet nå. Så stressa som jeg er så vil jeg ikke tro kroppen vil bli gravid heller. Så tenker å belage meg på at dette kan ta tid. Heller bli frisk og rask.

Føler jeg ikke klarer å fungere som jeg vil i hverdagen med alle plikter og krav som stilles i jobb foreksempel. På jobb må jeg hente frem energi lang innefra når jeg skal prestere. Ser så absolutt ikke blid ut på utsiden, har ikke overskudd til å legge på maska. Å den maska er så innmari viktig!!!! For det kan av og til være kjempeirriterende kunder! Istedet for "kunden har rett" så setter jeg dem på plass og nok er nok, ikke forsøk å tøye grenser eller start å kødd og kverulere med meg nå! Rusler hjem med tåra i øyekroken, er så sliten.

Søker mirakelkur for stressmestring!:link: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, snehvit88 skrev:

Har bestemt meg for at dette er siste dag med Crinone. Tester frem til mensen kommer just in case. 

Google sier jeg er emosjonelt stresset:P Det er nok ikke så sunt for meg og kroppen med en graviditet nå. Så stressa som jeg er så vil jeg ikke tro kroppen vil bli gravid heller. Så tenker å belage meg på at dette kan ta tid. Heller bli frisk og rask.

Føler jeg ikke klarer å fungere som jeg vil i hverdagen med alle plikter og krav som stilles i jobb foreksempel. På jobb må jeg hente frem energi lang innefra når jeg skal prestere. Ser så absolutt ikke blid ut på utsiden, har ikke overskudd til å legge på maska. Å den maska er så innmari viktig!!!! For det kan av og til være kjempeirriterende kunder! Istedet for "kunden har rett" så setter jeg dem på plass og nok er nok, ikke forsøk å tøye grenser eller start å kødd og kverulere med meg nå! Rusler hjem med tåra i øyekroken, er så sliten.

Søker mirakelkur for stressmestring!:link: 

Jeg synes overhode ikke det er rart at du er litt "frynsete"  etter alt du har vært igjennom.  Det tror jeg jaggu de fleste hadde vært. :klem:

Hva tenker du om å snakke med en profesjonell om dette? Bare for å få sortert tankene litt? Har du fortalt fastlegen hvordan du føler det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ruccula skrev:

Jeg synes overhode ikke det er rart at du er litt "frynsete"  etter alt du har vært igjennom.  Det tror jeg jaggu de fleste hadde vært. :klem:

Hva tenker du om å snakke med en profesjonell om dette? Bare for å få sortert tankene litt? Har du fortalt fastlegen hvordan du føler det nå?

Bestilte legetime i dag for å snakke med legen tirsdag 28 mars. Tenker å snakke om profesjonell hjelp da:) 

2 timer siden, tr.heimspia83 skrev:

:troest:

Ta deg en liten pause du! Det fortjener du! 

Takk:lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg har kommet over den mentale krisa. Fra å ha stresset hjerne på høygir og følelser som raste, så kjente jeg fra i går at det har stilnet oppi hodet og følelsene har roet seg. Føler mer en sorg. Tankene er mer fokusert på meg selv og min helse, viktigste nå er å ta vare på seg selv. Ellers tror jeg faktisk ikke jeg blir gravid. Merker at hjernen er sånn passe utmattet. Spesielt i går da jeg skulle holde kurs og overlot det til en annen fordi jeg ikke klarte å tenke. 

Min nye plan er å få kartlagt eggløsning uten så store forventninger om å bli gravid. Planen er å ikke har forventninger:PSpørs når tia kommer. Vil se om EL faktisk er når jeg tror. Mistenker at sexlyst forsvinner dagen før EL. 

Venter på mensen nå. Siste Crinone ble tatt på torsdag. En dose Crinone skal visst virke i 3 dager. Vil tro det blir mensen i dag eller i morgen. Det stikker litt i livmora. Som om den blir poka av en smørkniv elns:fnise: Syklusen har gått forferdelig sakte! Til vanlig før vi startet å prøve så følte jeg nesten at jeg hadde mensen konstant:fnise:

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg våryr! I morgen blir det ut å ta en drink i sola😉 Har hatt noen morsomme dager på jobb og blitt kjent med interessante mennesker😊

Tenker lite på å bli gravid. Er for opptatt med sommerfuglene som sitrer i brystet😊 Solen skinner hver dag!

Men for oppdateringens skyld er på dag 4 i syklus. 

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, snehvit88 skrev:

Nå er jeg våryr! I morgen blir det ut å ta en drink i sola😉 Har hatt noen morsomme dager på jobb og blitt kjent med interessante mennesker😊

Tenker lite på å bli gravid. Er for opptatt med sommerfuglene som sitrer i brystet😊 Solen skinner hver dag!

Men for oppdateringens skyld er på dag 4 i syklus. 

Happy dager for mannen også da :nigo:

KOS deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Akkurat nå er livet ganske deilig😊 Det er sol og ikke kaldt. Har startet å trene for å bli fin for mannen, så øker selvtilliten litt😉 I disse dager skal rumpa peke oppover, ikke henge nedover... Må ta seg sammen😉

Dag 14 i syklusen og vi har sex hver 3 dag siden mensen sluttet, sist i går. Har faktisk lyst oftere men sparer på kruttet så blir det enda bedre når det først skjer😋 Han er veldig glad hehe😊 Passe på å ta en runde mandag eller tirsdag og så ikke tenke mer på det. EL kan alltids være forsinket. 

Man kan ikke tvinge kroppen til å bli gravid. Det klaffer når det klaffer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo 7, dag 21 i syklus. Tatt første test i dag. Ikke fordi jeg forventer å være gravid, bare i tilfelle jeg er det så Crinone kan startes med så tidlig som mulig. Tester, legger den på nattbordet og sovner igjen😉

Sånn ellers har jeg drukket alkohol 1 gang... på torsdag var det. Som sagt, regner med å ikke være gravid. Dette er pp 2, tidligere har vi blitt gravide på pp1 og pp2. Men denne gangen bør det gå litt lenger tid😉 Kan ikke skje så lett 5 ganger! 

Det er veldig lett å innbille seg ting. Som i går kjente jeg murringer. Dagen før hadde vi hatt sex uten at jeg var helt klar, da kommer disse murringene dagen etter ofte. I dag er murringene sterkere, men i går trente jeg ganske hardt. Så det er nok stølhet egentlig. Tanken på å teste positivt denne mnd får meg til å gråte. Syns bare litt synd på meg selv:alice:

Å synes synd på seg selv og gråte føles ganske bra faktisk. Føler seg så ren i sjela etterpå😋

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag viser g-testen strek som såvidt kan skimtes, akkurat som forrige måned. Det gir så falske forhåpninger, og jeg vil ikke være glad "i tilfelle". Tenk å bli skuffet inmorgen igjen... Tar test i ettermiddag, ellers må tålmodigheten bare være der til i morgen. Det er vanskelig å se om det er rosa eller grå strek. Babyplan sin ekstra sensitive rosa g-test, kan denne vise skyggestrek? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, tweet skrev:

Snikleser melder seg! Legge til bilde? :) 

Klarer ikke ta bilde denne gangen, streken er så svak. Men dette er fra forrige måned. Tror de er like. Hadde ultraskarp kamera på forrige mobilen😊 Tror den er grå denne gangen... Den på bilde er rosa, hvis du klarer å se den😋 Men sist var testene negative etter den på bildet. 

Fortsatt mulighet for å være gravid selvom testen er negativ i morgen😊 Så holder motet oppe

IMG_1476.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, snehvit88 skrev:

Klarer ikke ta bilde denne gangen, streken er så svak. Men dette er fra forrige måned. Tror de er like. Hadde ultraskarp kamera på forrige mobilen😊 Tror den er grå denne gangen... Den på bilde er rosa, hvis du klarer å se den😋 Men sist var testene negative etter den på bildet. 

Fortsatt mulighet for å være gravid selvom testen er negativ i morgen😊 Så holder motet oppe

IMG_1476.JPG

Trenger ikke myse for å se den heller, selv om den er veldig svak. All grunn til å holde motet oppe, ja! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dragoste skrev:

Krysser fingrene for deg! :laugh:

Håper❤️ Blir skuffet i morgen hvis den er negativ da... men er ikke så langt i syklus enda. Man kan teste svak positiv etter IKM også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, tweet skrev:

Trenger ikke myse for å se den heller, selv om den er veldig svak. All grunn til å holde motet oppe, ja! :) 

Dette er ikke den fra i dag da😊 Dette er forrige måned og da testa jeg neg dagen etter og fikk tilslutt mensen.

Utålmodig for i morgen. Hvis jeg har konsentrert urin nå så tester jeg igjen når typen er ferdig på do😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa igjen nå. Streken er litt mer synlig. Nå er jeg kjempestressa😳 Fortsatt så svak at det kanskje blir som forrige måned da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...