Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Nå er klokken 4, og får ikke sove😊 Magen er full av sommerfugler og litt bekymring. Måtte på do kl 3 så det ble test da😉 Den viser det samme som den i går ettermiddag. Svak svak strek, men tydeligere enn den fra morgenen i går. Det er 12 timer mellom den fra ettermiddagen i går og den jeg tok nå. Kamera klarer ikke fokusere så det blir ikke bilde. Skal teste igjen i ettermiddag/kveld. Tar første dose med Crinone for å være safe. Kjenner en smerte i magen, som tidligere graviditeter. Men det kan også være innbilning eller pms😊

Med 12 timers mellomrom, burde testen vært sterkere nå? 

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, celujo skrev:

Snikleser som titter innom og krysser fingrene for deg! :hug:

Takk😊 Gøy med sniklesere😄😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er testene.

Nr 1 var i går kl 6.

Nr 2 var i går Kl 15.

Nr 3 var i dag Kl 3

Nr 4 var i dag Kl 12.

Synes nummer 4 er sterkere enn nummer 2. Det er ca ett døgn mellom disse...

Eller...? 

 

Screenshot_2017-04-12-12-30-28.png

Screenshot_2017-04-12-12-28-34.png

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Jeg kan jo ikke skjønne annet enn at de testene er positive! Vil ikke gi deg forhåpninger, for jeg er ingen ekspert, men de strekene er jo rosa!! :laugh:

Jeg synes det er veldig vanskelig å se en strek på test 1, men test 2-4 er det tydelig en strek på :)

Endret av Dragoste
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dragoste skrev:

Jeg kan jo ikke skjønne annet enn at de testene er positive! Vil ikke gi deg positive forhåpninger, for jeg er ingen ekspert, men de strekene er jo rosa!! :laugh:

Jeg synes det er veldig vanskelig å se en strek på test 1, men test 2-4 er det tydelig en strek på :)

❤️

1 time siden, Sinsiew skrev:

Jeg ser også strek på 2, 3 og 4 :jepp:

Krysser fingre og tær for deg! 

❤️

 

 

Håper😋 Blir veldig stresset av det😊 Legen har sagt han skal deltidssykmelde meg så jeg ikke stresser så på jobb. For stress mener han kan være en indirekte årsak. Så nå er jeg stresset fordi jeg ikke skal være stresset😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, ikke godt :( 

Haha, veit det ikke hjelper, men pust med magen, sleng beina på bordet og nyt livet^^

Spiren sitter til slutt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Sinsiew skrev:

Uff, ikke godt :( 

Haha, veit det ikke hjelper, men pust med magen, sleng beina på bordet og nyt livet^^

Spiren sitter til slutt :)

Slenger dem på bordet, ok😉 Skal snakke med lederen min, som vet om situasjonen og er klar for å hjelpe😊 For en herlig leder jeg har😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt så forferdelig testetøs! Tester to ganger om dagen😂 Begynner å bli i tvil for jeg trooooor kaaaanskje testen var litt mer tydelig i går ettermiddag enn den var kl 6 i dag. Sitter med lommelykta å stirrer på strekene for å se om det er en mikroskopisk forskjell😂 Hva hvis det er kjemisk... Kanskje den glipper nå. 11 dpo og 3 dager igjen til IKM. Hvis TR kommer så blir den uansett forsinket pga Crinone. Klarer ikke vente med disse testene. Nå vurderer jeg til og med å holde meg i 4 timer for å teste igjen😂 Bør jo vente er par dager men... Har aldri vært så ivrig før. Tidligere har jeg ventet til TR ikke kom, men nå må jeg teste tidlig pga Crinone skulle jeg begynne å ta ved første positive graviditetstest. Vil ikke ta noen sjanser heller. Og alderen tar meg igjen, snart 30. Føler meg aldeles ikke så gammel.  Ble gravid da jeg var 27 første gangen.                                                   Og med tanken om at det var et tilsynelatende friskt foster sist som kanskje hadde overlevd med Crinone. Sørger eller angrer ikke på det, det hjelper ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest litt rundt om disse Babyplan testene. Konklusjonen blir at det er mye falske positive, til og med med rosafarge. Ifølge produsenten slår den ut på høy pH verdi i urinen. Mulig det er det jeg har😋

Sammen ligner 9 og 11 DPo, de er like sterke/svake. Etter at 11 DPO testen ha tørket så har de samme styrken... det er vel derfor de skal leses av innen en viss tid😉

 

Testet igjen nå 12:45, for å se at streken dukker opp innenfor tiden, og at pinnen kun er i urin i 3 sek og den dyppes under maxstreken.  

På 1 min og 10 sek kommer streken frem, og blir bittelitt tydeligere frem til 2 min. Den er jo såvidt synlig... men trenger ikke å studere den i forskjellig lys for å se den

 

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dragoste skrev:

Gratulerer så mye!! :yvonne: Krysser fingrene for at spiren sitter godt de neste månedene! :hjerte:

Håper❤️ IKM er i morgen. Men Crinone utsetter en eventuell mens. Så får fortsatt avvente litt til😊 Det er prosentvis/statistisk sett stor sjanse for å miste enda tror jeg😊 Foreløpig tillater jeg meg selv å være glad😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Meley skrev:

Å så spennende 😃 lykke til å gratulerer :yvonne:

Tusen takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
8 minutter siden, snehvit88 skrev:

Håper❤️ IKM er i morgen. Men Crinone utsetter en eventuell mens. Så får fortsatt avvente litt til😊 Det er prosentvis/statistisk sett stor sjanse for å miste enda tror jeg😊 Foreløpig tillater jeg meg selv å være glad😊

Synes absolutt du kan tillate deg å være glad ja, sjangsen er jo større for at det går bra! 😊

Termin blir i midta av desember da eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, tweet skrev:

Gratulerer så mye! :bolledeig: Hvordan går det nå? :) 

Er så nervøs! Fikk en liten delvis sykmelding. Tok en tur innom sykehuset for å ta hcg prøve fordi gynekologen ville ha graviditeten "bekreftet med tall". 

Og fastlegen sier noe sånt som at han ikke turte si gratulerer og at jeg må innstille meg på at det går galt denne gangen også! Jeg tenkte WTF!!!! Her er jeg innstilt på at dette skal gå fint med Crinone så sier han det! Og gyn som vil ha blodprøve, tviler han på om testen jeg sendte bilde av faktisk er positiv da eller??! Han ba ikke om blodprøve sist...

Nei nå er jeg innstilt på å ikke stresse og spise jevnlig og sunt. Og håper på at hcg testen er normal. Var veldig nervøs tidligere i dag for om den skulle vise seg å være unormalt lav. Det er jo en mulighet for det. Sender Mail til Gyn igjen i morgen for å få resultatet av prøven. 

I tillegg har jeg laget enda en teori på hvorfor jeg har mistet og hvorfor Crinone skal hjelpe. Men det skriver jeg en annen gang😊 Akkurat nå kaller andre plikter😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...