Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Nå er alt tungt😭 Jeg vil ikke på jobb. Jeg vil bare sitte hjemme å grine. Vi venter på ICSI og i mellomtiden prøver vi hjemme. Forrige syklus hadde vi en kjemisk. Denne syklusen prøver vi med Lutinus og uten Ovitrelle og testene er negative. Mensen skal komme om to dager. Kjenner ingenting i magen og følelsen om at det ikke har gått står sterkt. Dette er veldig vondt. Før hadde jeg ikke noe imot å få mensen fordi jeg var innstilt på at det tok lang tid. Det er bare det at det viser seg at biologisk sett har vi dårlig tid. Det er en fæl nyhet å få😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg ❤ jeg vet ikke hva jeg skal si annet enn at jeg føler med deg og at jeg håper dere lykkes snart. Kan ikke forestille meg hvordan dere har det etter så mange aborter og i tillegg har tidspresset 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Så vanskelig dette skal være da, enkelte ganger. Du har min dypeste medfølelse - jeg tenker ofte på deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, tweet skrev:

:klem:

 

19 timer siden, lillemeg90 skrev:

Kjære deg ❤ jeg vet ikke hva jeg skal si annet enn at jeg føler med deg og at jeg håper dere lykkes snart. Kan ikke forestille meg hvordan dere har det etter så mange aborter og i tillegg har tidspresset 😥

 

12 timer siden, Blondie65 skrev:

Så vanskelig dette skal være da, enkelte ganger. Du har min dypeste medfølelse - jeg tenker ofte på deg.

:klem:

Takk jenter☺️ Støtten deres føles så godt❤️ Godt at dere fortsatt er med meg på denne uendelige reisen som har strukket seg over 4 år nå😅

 

Tok test i dag og det kan skimtes en strek. 9 dpo. Har vært øm i livmoråmrådet siste døgnet, nå begynner det å gi seg. I går tenkte jeg å ikke fortsette på Lutinus for å unngå å utsette ICSI unødig, men jeg fortsetter og tester i morgen også. Regner med en kjemisk akkurat som  de to siste. Som bevist er faren for to sperm i samme egg overhengende stor. Dette er hvertfall en bekreftelse på at jeg fortsatt kan bli gravid til tross for fertilitetsklinikkens spådom.

Veldig fornøyd med at Lutealfasen har blitt to dager lenger med Q10 Ubiqinol. Istedet for positiv ELtest dag 17 så kom den nå på dag 15. Det kan være naturlige variasjoner da men😅 Håper den har gjort eggene mine mer følsomme for stimulering, det kan være en forklaring på at de modnes raskere og da slippes raskere. 

Jeg er også veldig fornøyd med resultatet av toxoplasmoseprøven. Det viser seg at jeg er immun mot denne parasitten etter å tydeligvis ha vært infisert med denne tidligere i livet. Veldig betryggende i og med at vi har katt med kattedo inne. Jeg er med andre ord immun for kattebæsj💩😆

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Blondie65 skrev:

Hurra for alt som er positivt og peker - om enn svakt - i rett retning!

Sant☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er graviditetstestens teststrek synlig for vanlige folk. Den er sterkere, men ultrasvak, kan ikke få den med på bilde, 10 dpo. Kunne skimte at noe var i ferd med å dukke opp etter 2 minutter. Kjenner det i magen også. Det er ikke så vondt som sist syklus. Ømheten som dukket opp nøyaktig 9:45 8 dpo har blitt til mensmurringer i dag tidlig. Selvom ømheten forsvant i går tidlig så kjente jeg at det «var noe der». Det kjentes ikke helt stille som det vanligvis gjør. Underlivet føles varmt som rett før mensen. Må bare fortsette på Lutinus. Spent på testen i morgen tidlig. Sterkere test i morgen er fortsatt ingen garanti. IKM er fortsatt om fire dager. Og uansett er grensen for kjemisk på 5 uker. ForTsetter testen å stige frem til IKM vil jeg be om blodprøve for å se om stigningen er normal. Er den ikke det slutter jeg på Lutinus med en gang. Utsetter ikke ICSI lenger enn nødvendig. Nå kjenner jeg meg mer klar for barn enn noen gang. Etter to dager med positiv test, 3+3 er allerede morsfølelsen kommet😂 Hcg er under 10. Det ser jeg etter erfaring med Ovitrelle der hcg har vært 11-13 og har da vært sterkere enn streken er nå.

Håpet er sterkere i dag men da er fallhøyden også høyere.

Endret av snehvit88
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Min test var også for svak til å bli fotografert på 10 dpo. Håper at spira sitter godt ❤️ 

Nå har ikke jeg vært gjennom like mye som deg, men min erfaring med kjemisk er i alle fall at strekene kommer litt senere og at de er ultrasvake, så det kan jo være at tidlig strek er et godt tegn. Ønsker deg masse lykke til i alle fall! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 7.01, Missyme2 skrev:

❤️❤️❤️❤️

😘

På 10.1.2019 den 9.47, KaBom skrev:

Så spennende! Min test var også for svak til å bli fotografert på 10 dpo. Håper at spira sitter godt ❤️ 

Nå har ikke jeg vært gjennom like mye som deg, men min erfaring med kjemisk er i alle fall at strekene kommer litt senere og at de er ultrasvake, så det kan jo være at tidlig strek er et godt tegn. Ønsker deg masse lykke til i alle fall! 

Mange takk😘 Det hadde vært deilig med sterkt strek som spratt med en gang

På 10.1.2019 den 10.02, lillemeg90 skrev:

Krysser fingrene ❤

Takk😘

På 10.1.2019 den 16.14, Blondie65 skrev:

Her krysses alt som kan krysses for at det er normal HCG stigning og at det nå går veien. :pls:

 

Takk😘😘

 

 

11dpo.

Testen på morgenen i dag viste ingen stigning siste døgnet. Jeg satt Lutinus kl 6 men endte med å ta den ut igjen en time senere da jeg angret. Vil ha mensen så fort som mulig. Kjente murringer i magen hele dagen og håpet det var kroppen som jobbet for mensen. 

Testet klokken 17 og ble skikkelig overrasket da testen viste økning. Måtte bare sette en ny Lutinus med en gang etter å ha gått hele dagen uten. Ble så glad og spent! Følte at dette må være et slikt mirakelsvangerskap! Nå har jeg fått roet litt og begynt å tenke på  at streken er enda svak og det er enda tidlig.

Har jo sett tydelig stigning på testene på de forrige kjemiske også. Men det var på hcg-støtte. Det føles annerledes når det er min egen kropp som produserer hcg. I desember var også streken sterkest 11 dpo før den avtok 12 dpo. Håpet er så lite igjen at jeg vet ikke om jeg bryr meg om å teste i morgen en gang. Vil gjerne ha en dag hvor jeg bare gjør ting jeg liker og gir f i hele greia. Og ikke bruker krefter på å deppe over skuffende test.

Klarer ikke tenke på meg selv som gravid selv når testen er positiv og symptomene er tydelige. Har jo opplevd det før at det betyr ikke nødvendigvis at det holder mer enn noen få dager.

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det lykkes for deg denne gangen! :)

Er det greit om jeg spør om en ting jeg ikke vet hva er? Hva er "kjemisk"? Og hvorfor kalles det for det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Million skrev:

Håper det lykkes for deg denne gangen! :)

Er det greit om jeg spør om en ting jeg ikke vet hva er? Hva er "kjemisk"? Og hvorfor kalles det for det?

 

Takk😊

Det er når man spontanaborterer før det har gått 5 uker. Den lille har streifet livmoren og faller ut igjen med mensen. Vet ikke hvorfor det kalles for kjemisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, snehvit88 skrev:

Takk😊

Det er når man spontanaborterer før det har gått 5 uker. Den lille har streifet livmoren og faller ut igjen med mensen. Vet ikke hvorfor det kalles for kjemisk. 

Det kalles kjemisk fordi graviditeten bare kan påvises kjemisk, altså med blodprøve eller urinprøve. Etter 5+0 kan man begynne å se ting på UL :)

Krysser alt jeg har for at dette er mirakelspiren ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

5 timer siden, Gravid2018 skrev:

Håper den sitter nå og at 2019 blir deres år! :hjerte:

Takk😘 det håper vi

4 timer siden, lillemeg90 skrev:

Hvordan går det i dag? :)

Har ikke testet i dag. Venter med å teste til i morgen tidlig. Da vil det nok være tydelig om jeg skal fortsette på Lutinus eller ikke. Kjenner murringer ol hele tiden. Korte stunder er det rolig i magen og derfor var det en hard morgen med krangling og grining😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har! Men husk at man ikke alltid ser det så tydelig på testene om HCG stiger eller ikke :) jeg hadde ikke jevn stigning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...