Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Haha, den sammenligningen med å sitte vedsiden av et par som råkliner😂 skjønner godt hva du mener😂

Trist det ikke ble innsett denne mnd, krysser fingrene for neste gang! Mener jeg husker at dere hører til porsgrunn, er det riktig? Grunnen til jeg spør er fordi det er der vi og blir henvist til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Tyah skrev:
 

Synd det ikke ble innsett denne måneden. Men så bra at de finner årsakene sånn at de kan hjelpe dere bedre fremover. Masse lykke til med IVF/ICSI, heier på dere :hjerte:

Mange takk❤️

4 timer siden, tweet skrev:
 

Så deilig med svar! Spent på å høre hvordan det går etterhvert. Lykke til ❤️

Takk😘

2 timer siden, Rucula skrev:
 

Så spennende! Også herlig at dere har fått noe  svar! Nå er dere i gode hender :)

Dette går veien, det er jeg helt sikker på ❤️

Har en god følelse❤️

44 minutter siden, bondekone skrev:
 

Haha, den sammenligningen med å sitte vedsiden av et par som råkliner😂 skjønner godt hva du mener😂

Trist det ikke ble innsett denne mnd, krysser fingrene for neste gang! Mener jeg husker at dere hører til porsgrunn, er det riktig? Grunnen til jeg spør er fordi det er der vi og blir henvist til.

Det er Porsgrunn😊 Veldig flinke og hyggelige der! Man føler seg godt ivaretatt og sett. Veldig lett å få kontakt med gjennom Crypho

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2018 den 13.29, Tyah skrev:
 

Synd det ikke ble innsett denne måneden. Men så bra at de finner årsakene sånn at de kan hjelpe dere bedre fremover. Masse lykke til med IVF/ICSI, heier på dere :hjerte:

 

På 25.10.2018 den 13.50, tweet skrev:
 

Så deilig med svar! Spent på å høre hvordan det går etterhvert. Lykke til ❤️

 

På 25.10.2018 den 14.55, Rucula skrev:
 

Så spennende! Også herlig at dere har fått noe  svar! Nå er dere i gode hender :)

Dette går veien, det er jeg helt sikker på ❤️

 

Takk søte dere😘❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte alle! Egget som først ikke kunne brukes tok seg opp og ble satt inn på dag 3. Jeg var helt sikker på at egget hadde stoppet utviklingen og tok sorgene på forskudd. Satt inn egg delt i 7 celler på dag 3. 

Men det har ikke resultert i noe. 12 dager etter befruktning er testen negativ. Nå skriver jeg her for å se om det kan hjelpe. For nå sitter en sterk stygg følelse i kroppen som sier at jeg kommer aldri til å bli gravid igjen. Jeg kommer aldri til å få barn. Prøvesvarene viste at vi har dårlig tid. Og jeg er så ute av meg, det må være en blanding av hele denne prosessen og hormonene for på denne måten har det aldri vært før. Alt sitter sånn på utsiden på en måte. Jeg klikker på innsiden ved spørsmål om sykemeldingen. Jeg er der at om det blir nevnt må jeg gå ut av rommet, for det er så sårt at jeg får bare lyst å klore øynene ut på den som nevner eller spør om sykmeldingen jeg hadde. En person som spurte kommer jeg alltid til å hate nå i etterkant, pga måten han tok det opp og måten han reagerte på da jeg sa ifra at det ikke er greit å spørre andre om hvorfor de var sykmeldt. Jeg må virkelig si jeg beundrer ivf’prøvere som går igjennom denne prosessen igjen og igjen. Nå har jeg i tre dager fantasert om å ta livet mitt. Håper det bare er hormontilskuddene som gjør det.

Og jeg vil gjerne finne igjen motivasjon til ny runde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, snehvit88 skrev:
 

Jeg lurte alle! Egget som først ikke kunne brukes tok seg opp og ble satt inn på dag 3. Jeg var helt sikker på at egget hadde stoppet utviklingen og tok sorgene på forskudd. Satt inn egg delt i 7 celler på dag 3. 

Men det har ikke resultert i noe. 12 dager etter befruktning er testen negativ. Nå skriver jeg her for å se om det kan hjelpe. For nå sitter en sterk stygg følelse i kroppen som sier at jeg kommer aldri til å bli gravid igjen. Jeg kommer aldri til å få barn. Prøvesvarene viste at vi har dårlig tid. Og jeg er så ute av meg, det må være en blanding av hele denne prosessen og hormonene for på denne måten har det aldri vært før. Alt sitter sånn på utsiden på en måte. Jeg klikker på innsiden ved spørsmål om sykemeldingen. Jeg er der at om det blir nevnt må jeg gå ut av rommet, for det er så sårt at jeg får bare lyst å klore øynene ut på den som nevner eller spør om sykmeldingen jeg hadde. En person som spurte kommer jeg alltid til å hate nå i etterkant, pga måten han tok det opp og måten han reagerte på da jeg sa ifra at det ikke er greit å spørre andre om hvorfor de var sykmeldt. Jeg må virkelig si jeg beundrer ivf’prøvere som går igjennom denne prosessen igjen og igjen. Nå har jeg i tre dager fantasert om å ta livet mitt. Håper det bare er hormontilskuddene som gjør det.

Og jeg vil gjerne finne igjen motivasjon til ny runde!

Ååh @snehvit88 :icon_frown: Dette var trist lesing. Så trist at dette forsøket ikke gikk. Og jeg er helt enig med deg, det er ikke greit å spørre andre hvorfor en er sykemeldt, og i tillegg reagerer negativt når du sier ifra. Dårlig oppførsel!

Du beundrer andre ivf prøvere? Jeg beundrer deg! Du er så sterk, og har gått igjennom så mye. Men for å være ærlig ble jeg litt bekymret for deg nå, har du noen å snakke med om disse fantasiene..?

Håper du finner ny motivasjon til ny runde, og at du har god støtte rundt deg :hjerte: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Uff, så vondt å lese om hvordan du har det. Kom hit inn og vreng av deg - vi er mange her med brede skuldre til å gråte på. 

Det er klart det er vondt når alt ser så vanvittig håpløst ut. Jeg sender deg en stor klem :klem: og håper du har noen rundt deg som kan gi deg en ordentlig klem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varme klemmer til deg ❤ du er sterk! Jeg håper du snart sitter der med en positiv test igjen, og at det er gangen det skal holde helt i mål, enten det blir ivf eller icsi.

Hold on be strong! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2018 den 8.59, Tyah skrev:
 

Ååh @snehvit88 :icon_frown: Dette var trist lesing. Så trist at dette forsøket ikke gikk. Og jeg er helt enig med deg, det er ikke greit å spørre andre hvorfor en er sykemeldt, og i tillegg reagerer negativt når du sier ifra. Dårlig oppførsel!

Du beundrer andre ivf prøvere? Jeg beundrer deg! Du er så sterk, og har gått igjennom så mye. Men for å være ærlig ble jeg litt bekymret for deg nå, har du noen å snakke med om disse fantasiene..?

Håper du finner ny motivasjon til ny runde, og at du har god støtte rundt deg :hjerte: 

takk❤️ Jeg har kjæresten. Han kom til unnsetning rett fra jobb da han så meldingen jeg sendte. På ettermiddagen dro vi på date og hadde det veldig fint sammen😍

På 3.11.2018 den 10.01, Blondie65 skrev:
 

Uff, så vondt å lese om hvordan du har det. Kom hit inn og vreng av deg - vi er mange her med brede skuldre til å gråte på. 

Det er klart det er vondt når alt ser så vanvittig håpløst ut. Jeg sender deg en stor klem :klem: og håper du har noen rundt deg som kan gi deg en ordentlig klem også.

Det virker håpløst😥 Takk for klem❤️

På 3.11.2018 den 10.46, atropos skrev:
 

❤️ Så dumt det ikke gikk denne gangen. Men ikke gi opp! :klem:

Skal ikke gi opp😚

18 timer siden, tutta23 skrev:
 

Varme klemmer til deg ❤ du er sterk! Jeg håper du snart sitter der med en positiv test igjen, og at det er gangen det skal holde helt i mål, enten det blir ivf eller icsi.

Hold on be strong! 

Håper det. Takk for klem❤️

18 timer siden, Rucula skrev:
 

Hold ut kjære deg! Jeg forstår at det er beintøft! Stor klem!! 

Takk for klem❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2018 den 15.59, lillemeg90 skrev:
 

Screenshot_20181103-155213.jpg

Vakkert😘 takk❤️ 

Så overveldende mye støtte å få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Fy søren så sårt alt føles nå.

Jeg er redd for å bruke opp de offentlige forsøkene så fort så vi vil prøve hjemme frem til over nyttår. Har lite tro på at vi blir gravide selv, selv med støttemedisiner. Egget skal jo modnes og slippes også. Det er ikke sikkert det skjer.

Men nå når jeg vet at det står dårlig til med AMH og fsh og eggene er slepphendte og tar inn flere sperm så får jeg en angst for å aldri bli gravid igjen. Vi har dårlig tid! Det er så stressende😭

Hva hvis stresset hindrer eggløsning. Har kontaktet en god fertilitetsakupunktør, men hun ville ikke hjelpe meg... hun foreslo yoga som jeg kan bruke hjemme når stresset kommer. Det ble enda mer sårt å få er sånt avslag. Så jeg har prøvd igjen, og håper hun sier ja. 

Jeg ønsker å ha kontakt med folk, samtidig som jeg ikke vil... spurte en person om noe som jeg ikke visste var så personlig at h*n ikke ville svare. H*n ignorerte meg og jeg ble lei meg for at jeg spurte, sa unnskyld og fikk ikke svar. Og så ligger jeg her å synes synd på meg selv🧐

 

Ikke minst, angsten for å aldri bli gravid igjen😔

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Jeg har lest litt her nå, og vil bare sende en oppmuntrende melding💗 Jeg vet hvordan du har det, i stor grad - har vært gjennom både flere IVF (vellykket, har en sønn💙, og mislykkete pluss MA/exu). Jeg vet hvor slitsom prosessen med IVF og hormoner er for psyken, det er skikkelig tungt noen ganger! Men ikke gi opp, de aller fleste lykkes, selv om veien kan være tyngre for noen. Og jeg slutter ikke å forundre meg over hvordan kollegaer og andre ikke tenker seg om før de spør om «kommer det barn snart hos dere», hvorfor har du vært borte fra jobb noen dager» osv. Men det er bare tankeløshet, de fleste mener det godt. Sender deg en god klem og ønsker lykke til 💗 Bare spør om jeg kan svare på noe, har jo litt IVF-erfaring! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå beklager jeg om jeg spør hensynsløst her. så beklager om du blir såra av det jeg spør om nå :) 

Hvis du ikke skulle kunne bli gravid, vil det da være en mulighet for å reise til utlandet å få satt inn egg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 18.11.2018 den 21.39, lillemeg90 skrev:

Klem ❤ 

Hvorfor avslo akupunktøren deg? 🤔

Hun mente jeg kanskje ikke trengte det fordi det jeg trenger er å stresse ned. Så hun foreslo en type yoga med teknikker jeg kan bruke når jeg blir stresset.

Hun har tatt meg inn og får behandling nå.

På 22.11.2018 den 7.27, Waldfee skrev:

Hei! Jeg har lest litt her nå, og vil bare sende en oppmuntrende melding💗 Jeg vet hvordan du har det, i stor grad - har vært gjennom både flere IVF (vellykket, har en sønn💙, og mislykkete pluss MA/exu). Jeg vet hvor slitsom prosessen med IVF og hormoner er for psyken, det er skikkelig tungt noen ganger! Men ikke gi opp, de aller fleste lykkes, selv om veien kan være tyngre for noen. Og jeg slutter ikke å forundre meg over hvordan kollegaer og andre ikke tenker seg om før de spør om «kommer det barn snart hos dere», hvorfor har du vært borte fra jobb noen dager» osv. Men det er bare tankeløshet, de fleste mener det godt. Sender deg en god klem og ønsker lykke til 💗 Bare spør om jeg kan svare på noe, har jo litt IVF-erfaring! 

Takk😘 Så fint å høre en god historie. Jeg sender deg kanskje PM senere når anledningen byr seg.

På 23.11.2018 den 6.50, Blondie65 skrev:

Stor klem til deg @snehvit88 :klemmer:

Takk @Blondie65 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...