Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

På 28.7.2018 den 9.54, Blondie65 skrev:

God ferie :klemmer:

 

På 28.7.2018 den 10.01, Tyah skrev:

God ferie @snehvit88 :hjerte:

 

21 timer siden, bondekone skrev:

God ferie! Håper det klaffer fort med ivf ☺

Takk jenter😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Gravid2018 skrev:

Ny følger her ❤️❤️

Hei så hyggelig❤️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+6. På ettermiddagen i dag startet menssmertene og nå sent i kveld har det startet å blø. Endelig, nå føler jeg vi nærmer oss en vellykket graviditet. Det skal bli den neste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, snehvit88 skrev:

4+6. På ettermiddagen i dag startet menssmertene og nå sent i kveld har det startet å blø. Endelig, nå føler jeg vi nærmer oss en vellykket graviditet. Det skal bli den neste!

Så bra at kroppen ordnet opp selv denne gangen og at det ikke ble masse ekstra styr. 

Når skal dere igang med ivf? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rucula skrev:

Så bra at kroppen ordnet opp selv denne gangen og at det ikke ble masse ekstra styr. 

Når skal dere igang med ivf? 

Det stoppet å blø ikke lenge etter jeg la meg i går. Men på dopapiret er det masse friskt blod. Kjennes ut som smertene er på vei tilbake igjen nå. Så det kommer igang igjen. 

Venter på at legen skal ringe og fortelle hva resultatet av blodprøven er. Vil vite det selvom det ikke har noe å si nå. Er nysgjerrig.

Vi vet ikke når vi skal igang med ivf. Det var planlagt i september. Men så ble jeg gravid. Og nå vet vi ikke om det fortsatt blir september pga det. Ringer Porsgrunn 1 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det startet å blø igjen, men skulle ønske det var mer.

Fikk telefon fra lege nå.

Fra å være hcg på 104 på onsdag så var hcg sunket til 28 på lørdag. Så det har sunket raskt. Da gjorde jeg hvertfall ikke noe galt med å slutte på medisinene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, lillemeg90 skrev:

❤❤

😘

10 timer siden, #Sunrise skrev:

Ny følger her :)❤️

Så hyggelig☺️😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg synes det er så trist at du mister. Har du blitt sjekket for leiden mutasjon? Har en venninne som har det, og hun har mistet mange ganger. Men fordi hun vet hvorfor, har hun fått medisiner under svangerskap som har gjort at hun har to levendefødte barn. (Hun har mistet 11 ganger) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, atropos skrev:

Huff, jeg synes det er så trist at du mister. Har du blitt sjekket for leiden mutasjon? Har en venninne som har det, og hun har mistet mange ganger. Men fordi hun vet hvorfor, har hun fått medisiner under svangerskap som har gjort at hun har to levendefødte barn. (Hun har mistet 11 ganger) 

Har testet positivt på et antistoff som heter noe som anti-kardiolipid .... Husker ikke helt. Den lager små blodpropper. 

Neste svangerskap skal jeg bruke to typer blodfortynnende. Og nå skal vi ta ivf så gyn kan velge ut det beste. Så kanskje vi slipper en enda kjemisk eller blæremola igjen🙈

Må bare ha mensen en gang først. Den skal komme om 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, snehvit88 skrev:

Har testet positivt på et antistoff som heter noe som anti-kardiolipid .... Husker ikke helt. Den lager små blodpropper. 

Neste svangerskap skal jeg bruke to typer blodfortynnende. Og nå skal vi ta ivf så gyn kan velge ut det beste. Så kanskje vi slipper en enda kjemisk eller blæremola igjen🙈

Må bare ha mensen en gang først. Den skal komme om 2 uker.

Det høres ut som noe av det samme. Venninnen min måtte også ta blodfortynnende. Håper det klaffer for deg denne gangen ❤️ Jeg har mistet en gang, og det var jammen påkjenning nok. Å miste igjen og igjen klarer jeg nesten ikke sette meg inn i. Alt hell og lykke ønsker jeg deg 😘 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.8.2018 den 19.01, atropos skrev:

Det høres ut som noe av det samme. Venninnen min måtte også ta blodfortynnende. Håper det klaffer for deg denne gangen ❤️ Jeg har mistet en gang, og det var jammen påkjenning nok. Å miste igjen og igjen klarer jeg nesten ikke sette meg inn i. Alt hell og lykke ønsker jeg deg 😘 

Takk😘

På 12.8.2018 den 20.05, tutta23 skrev:

Gleder meg til å følge dere i prosessen med ivf 🤗 nå må det bare klaffe for dere!!! 

Det er veldig spennende nå😊

 

Vi hadde et lite uhell nå. Mannen misforsto meg og hoppet derfor ikke av i svingen. Er på dag 17 i syklusen i dag. Har ikke testet men hvis denne syklusen er som de to forrige så skulle ELtesten vært positiv i dag. Så akkurat nå er min mest fruktbare periode. Regner med at mensen kommer om 9 dager, og kanskje vi får en kjemisk. Jeg kommer til å ta graviditetstester og kanskje begynner på medisiner hvis den blir positiv. Men regner ikke med det. Lutealfasen er for kort og nå satser vi på ivf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, lillemeg90 skrev:

Hvordan går det med deg? 😊

Det går fint:) Starter med hormoner neste uke. Gruer meg til bivirkninger. Mer har jeg ikke lyst til å si akkurat nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, snehvit88 skrev:

Det går fint:) Starter med hormoner neste uke. Gruer meg til bivirkninger. Mer har jeg ikke lyst til å si akkurat nå:)

Lykke til! Håper du får lite bivirkninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...