Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp

snehvit88

Anbefalte innlegg

snehvit88 skrev (11 timer siden):

4+3

I dag kom gårsdagens blodprøvesvar. 
4+2 lå hcg på 1400. Det kan tilsvare tidligere graviditeter som ble til embryo vi kunne se med bankende hjerte på tul.

Dette gjorde dagen lettere.

6+1 og 8+2 blir det TUL. 
Det blir nok TUL etter 10 og 12 og 14 uker også😜 

Så spennende og kjekt å høre at dere er i gang igjen med så godt resultat 💕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bokdamen skrev (På 5.3.2021 den 23.04):

Så spennende og kjekt å høre at dere er i gang igjen med så godt resultat 💕

Takk🥰

Jill skrev (På 6.3.2021 den 0.41):

Gratulerer. Håper det går bra. 🤗

Takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+6

Alt har føltes bra. Jeg er alltid okkupert enten med barn eller jobb og magen «jobber». Helt til jeg oppdaget at i dag har pressingen i magen stoppet. Det kan være ingenting eller det kan ha gått galt. Jeg prøver å ikke fokusere på det og holder meg opptatt. Heldigvis ser det ut som at det kan bli en hard legging i kveld. Vesla vil ingenting og roer seg ikke. Da blir det ikke tid til vonde tanker i kveld😆

Endret av snehvit88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snehvit88 skrev (På 7.3.2021 den 18.15):

4+6

Alt har føltes bra. Jeg er alltid okkupert enten med barn eller jobb og magen «jobber». Helt til jeg oppdaget at i dag har pressingen i magen stoppet. Det kan være ingenting eller det kan ha gått galt. Jeg prøver å ikke fokusere på det og holder meg opptatt. Heldigvis ser det ut som at det kan bli en hard legging i kveld. Vesla vil ingenting og roer seg ikke. Da blir det ikke tid til vonde tanker i kveld😆

Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden 💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (10 timer siden):

Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden 💜 

Tusen takk🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+1

I dag skal jeg ta ny hcg hos legen. Siden det er før kl 12 så håper jeg å få svaret i dag. Da blir det å plotte inn verdien i hcgkalkulator med en gang, med mindre svaret viser klart liten eller ingen økning. Om nøyaktig en uke skal jeg på TUL. Det er veldig tidlig men jeg vil se om det i det hele tatt er noe der og om det er noen vits i å fortsette på Lutinus. 
Jeg har null kontroll over dette og det tankesettet stiller jeg meg inn på når nervøsiteten tar over. Da blir alt mye bedre. Vi har en nydelig jente som opptar all tiden vår😂 Så vi har allerede det vi ønsker oss. Et barn til blir en bonus☺️ 
Det er helt utrolig at dette er 11 gangen jeg er gravid. Med min flaks er det ca 10% sjanse for at det går bra. Sånn er det bare. Vi har allerede vært veldig heldige i 2019 med jenta vår❤️

Tiden går så tregt!!

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+2

Nå er jeg så redd. Jeg våknet kl 4 og vonde tanker spinner rundt i hodet. Resultatet av blodprøven jeg tok i går kommer i dag. Tenk om det er dårlige verdier😟 Jeg kjenner jo ikke noe i magen, ingen press, tyngdefølelse eller murringer. Dette er fjerde dagen uten.
Kjenner på arbeidspresset på jobb. Det er ikke plass der for å få en psykisk knekk, bli borte fra jobb, ikke klare å konsentrere meg, gråte, ikke kunne fokusere på mitt fordi jeg må ta meg av andre mennesker. 
Tenk om jeg misterTenk om jeg allerede har mistet, at det har sluttet å utvikle segDenne dagen kommer virkelig til å blir tortur. 
Tenk om resultatet er dårlig og jeg må være resten av dagen på jobb. Fra 8-20. Holde foredrag for en gjeng 16 åringer... Hvis jeg drar hjem og blir borte resten av uka så blir det konsekvenser flere uker frem i tid. Det går ut over så mange mennesker! Både kunder, elever, kollegaer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis resultatet er dårlig. Kan jeg avbryte arbeidsdagen eller må jeg lide meg gjennom flere timer😳
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Tenker på deg i dag :hug: Håper du får kjempefine verdier på prøven!

Takk😊 Verdien er 7203.

Fortsatt helt ødelagt innvendig😅

image.thumb.png.645d977b92b154e7eb7285bc7cd6da82.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som verdiene er fine utfra det jeg leser 💜 forstår bekymringen din fullt ut likevel 😟 er vondt å ikke vite. Du skulle på TUL 6+1? Det et heldigvis ikke så enormt lenge til, håper du får mer ro etter den. 

Ps: ser du spurte litt tidligere om vi er til utredning mtp hab.abort, og inntil videre så får jeg kun oppfølging hos gynekolog 🤗 (vi har prøvd i litt over 1,5år, så er usikker på hva ev. veien blir videre om vi ikke lykkes denne gangen). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (22 timer siden):

Det ser ut som verdiene er fine utfra det jeg leser 💜 forstår bekymringen din fullt ut likevel 😟 er vondt å ikke vite. Du skulle på TUL 6+1? Det et heldigvis ikke så enormt lenge til, håper du får mer ro etter den. 

Ps: ser du spurte litt tidligere om vi er til utredning mtp hab.abort, og inntil videre så får jeg kun oppfølging hos gynekolog 🤗 (vi har prøvd i litt over 1,5år, så er usikker på hva ev. veien blir videre om vi ikke lykkes denne gangen). 

Fem dager til TUL🙈 
Heier på deg og den lille spira❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+3

Er usigelig trøtt. Sover godt når jeg sover men våkner veldig tidlig. I morgen tar jeg kort dag på jobb og drar hjem å legger meg😴

Symptomer: trøtt og det er det. Merker ikke noe annet. Press i magen og svimmelhet er borte. Jeg tar blodprøve igjen i morgen og har legetime mandag. Akkurat nå tar jeg alt med knusende ro og håper ikke panikken tar meg før tirsdag når jeg er hos gyn.

Endret av snehvit88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ha verdens sterkeste psyke! Jeg legger meg i støvet. Jeg håper veien til søsken går lettere enn veien til nr en.💜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

atropos skrev (På 11.3.2021 den 9.26):

Du må ha verdens sterkeste psyke! Jeg legger meg i støvet. Jeg håper veien til søsken går lettere enn veien til nr en.💜

Takk😘

Det spørs litt nå. Har begynt å blø rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0

Nå har jeg så noia. Blodprøven tatt fredag er fin. På 18.000 et eller annet. Men jeg har litt blødninger i dag. Det er friskt og rødt. I morgen skal jeg til Gyn. Så får vi se hvordan det går.

Endret av snehvit88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Snehivt88!

Vil bare si at jeg lest i dagboken din og det var utrolig følelsesladet ❤️ Du har vært gjennom så utrolig mye, og det står virkelig respekt av alt du har opplevd! Ord blir så altfor fattige.

Ble oppriktig glad på deres vegne da jeg leste at du har fått en datter! Grautlerer så masse 😍 Ser at du nå er gravid igjen, og vil bare ønske deg lykke til med graviditeten! HCG-stigningen virker jo å være kjempefin, men forstår godt at du blir redd når du opplever blødninger. Hvordan har det gått hos gynekologen i dag? Krysser alt jeg har for deg og spira i magen:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (1 time siden):

Hei Snehivt88!

Vil bare si at jeg lest i dagboken din og det var utrolig følelsesladet ❤️ Du har vært gjennom så utrolig mye, og det står virkelig respekt av alt du har opplevd! Ord blir så altfor fattige.

Ble oppriktig glad på deres vegne da jeg leste at du har fått en datter! Grautlerer så masse 😍 Ser at du nå er gravid igjen, og vil bare ønske deg lykke til med graviditeten! HCG-stigningen virker jo å være kjempefin, men forstår godt at du blir redd når du opplever blødninger. Hvordan har det gått hos gynekologen i dag? Krysser alt jeg har for deg og spira i magen:hug: 

Takk som tar deg tid til å lese☺️ Sent i går kveld ringte smitteteamet oss og fortalte om smitte i barnehagen. Derfor fikk jeg ikke dratt på TUL i dag. Vi sitter i karantene frem til en evt negativ test. Når vi vet mer bestiller jeg ny TUL.

Det kom en skremmende sms fra legen i dag. Jeg har lavt stoffskifte og nyheten fra legen er at det har sunket raskt på to uker. Det er alt for lavt og lavt stoffskifte kan føre til SA. Blødningen har stoppet men jeg må si jeg er fryktelig stresset nå. 
Stoffskiftemedisin er økt. Jeg håper det ikke ble for sent😳 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne å lest litt i dagboka du. Husker deg godt fra du prøvde på jenta som kom i 2019. Og nå er det altså et ønske om småsøsken. Jeg håper dette skal bli din neste fullgåtte graviditet 🤞 Stoffskiftet kan vel påvirkes av graviditeten, så det er veldig fint at det ble oppdaget at det har sunket. Håper medisinene hjelper raskt. ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (1 time siden):

Har vært inne å lest litt i dagboka du. Husker deg godt fra du prøvde på jenta som kom i 2019. Og nå er det altså et ønske om småsøsken. Jeg håper dette skal bli din neste fullgåtte graviditet 🤞 Stoffskiftet kan vel påvirkes av graviditeten, så det er veldig fint at det ble oppdaget at det har sunket. Håper medisinene hjelper raskt. ❤️

Takk Godis😘

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...