Gå til innhold

Jeg kan ikke skille mellom drøm og virkelighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan umulig vite hva virkelig utmattelse er.

Kan du beskrive din utmattelse?

Anonymkode: a1de6...bc3

Det gidder jeg ikke. Jeg har blitt diagnostisert av to legeer. Så vidt jeg vet trenger jeg ikke å bevise noe for deg.

Anonymkode: 137dd...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og dette nevnte du ikke i hovedinnlegget fordi...?

Anonymkode: a1de6...bc3

Ehm.. Kanskje fordi jeg ikke har tenkt på sammenhengen før?

Anonymkode: 137dd...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) jeg er nok ganske sikker på at jeg ikke er sinnslidende selv, men tenkte det var innafor å høre om det fantes andre drømmere som meg ;) som jeg svarte en tidligere her oppe, så kommer jeg til å nevne det for legen neste gang jeg er der, men ser i grunnen ikke på det som noe kritisk per i dag. Det kan også sies at jeg har hatt et par stressende år med 100% stilling, skole 2 kvelder (ala fire timer per kveld) og en  sykdom som innebærer utmattelse. Har hatt noen tanker om at det kanskje kan komme når jeg er veldig stresset eller sliten :) 

Anonymkode: 137dd...ef4

Underbevisstheten din kan gi deg veeeeldig mange svar.. den kan til og med fortelle deg om du er på rett eller feil vei i henhold til karriere også videre.. men den kan være vanskelig og forstå uten kart og kompass... 😜 Og andres erfaringer...  lykke til videre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig ikke meningen og fremstå som en trøstende far, å si så så lille venn, dette går bra.... 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger da ikke å være så frekk og heselig mot brukere som er hjelpsomme mot deg ts!

Anonymkode: a1de6...bc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O-M skrev:

Underbevisstheten din kan gi deg veeeeldig mange svar.. den kan til og med fortelle deg om du er på rett eller feil vei i henhold til karriere også videre.. men den kan være vanskelig og forstå uten kart og kompass... 😜 Og andres erfaringer...  lykke til videre...

Takk :) 

Anonymkode: 137dd...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger da ikke å være så frekk og heselig mot brukere som er hjelpsomme mot deg ts!

Anonymkode: a1de6...bc3

Svarer med samme mynt hele veien jeg :)

Anonymkode: 137dd...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at det ikke er noe alvorlig da ts, ettersom du ikke har planlagt å komme deg raskt til lege.

Anonymkode: a1de6...bc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ofte slite med å skille mellom drøm og virkelighet. Men det har en ganske så enkel forklaring. Angst. 
For meg så er det å gruble frem og tilbake, se for meg utallige versjoner av virkeligheten etc normalt. Altså det å være sikker på at jeg sa noe dumt i en samtale. Det å gå igjennom vær minste detalj av en hendelse. Enten så sitter jeg her med panikk...


Men jeg tror, du kan ha et annet problem. Eller det kan være noe lignende.
Jeg drømmer ganske sterkt og tydelig, alltid gjort det. Husker mye av drømmene mine. Men det er to type drømmer. De som føles ekte, som er realistiske, også har du de som ikke gir noen tvil. De om drager, vampyrer og alt annet utenkelig. 
Jeg går ikke rundt å tror at det finnes drager, bare fordi jeg drømmer om det.

Anonymkode: 404f6...999

Takk for ett godt og utfyllende svar :) Jeg kjenner meg igjen i noe av det du skriver. Ikke alt, men ingen er jo like! Jeg har, som du, alltid drømt sterkt og tydelig. Jeg snakker og går mye i søvne også. Jeg vet ikke med deg, men jeg sover veldig mye. For å fungere på jobb med noen timer ekstra med mat, avslapping og venner, så trenger jeg 12 timer søvn på natten. Det er stort sett det jeg sover i hverdagen, bor tsett fra de dagene jeg er på skolen. Sover du mye?

Anonymkode: 137dd...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger da ikke å være så frekk og heselig mot brukere som er hjelpsomme mot deg ts!

Anonymkode: a1de6...bc3

Kan du forresten gi meg ett eksempel på der jeg har vært frekk og heselig?

Anonymkode: 137dd...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du kan greie å øve opp litt selvinnsikt ts?

Anonymkode: a1de6...bc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...