Gå til innhold

Hva er din IQ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, da ligger feilen hos meg og mine bias. Jeg har hatt noen harde måneder med motstand og drama som har gjort at jeg tolker ting mer negativt enn de er ment. Beklager at det gikk utover deg. Noen ganger har man kjipe perioder i livet sitt og opplever mye negativt fra omgivelsene. Jeg tabbet meg ut der

Anonymkode: 50edd...d2a

Det går ikke utover meg... vi har en dialog.. kall det en avstand relasjon... du har for lengst satt deg i respekt. Og jeg lytter  til deg...  ikke for å heve meg selv.. men fordi du har noe viktig å fortelle meg, (nei, jeg håner ikke følelsene dine eller tankene dine)   Jeg lytter...  og konverserer som en form for sparringspartner/skyggebokser  og du får utløp for frustrasjonen og tankene dine...

Anonymkode: deee8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går ikke utover meg... vi har en dialog.. kall det en avstand relasjon... du har for lengst satt deg i respekt. Og jeg lytter  til deg...  ikke for å heve meg selv.. men fordi du har noe viktig å fortelle meg, (nei, jeg håner ikke følelsene dine eller tankene dine)   Jeg lytter...  og konverserer som en form for sparringspartner/skyggebokser  og du får utløp for frustrasjonen og tankene dine...

Anonymkode: deee8...21c

Sorry, men de eneste gangene jeg har hørt slike ting er når noen har prøvd å manipulere meg. Jeg stoler ikke på deg og tror ikke at du er genuin

Anonymkode: 50edd...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, det er helt opp til deg selv...  da håper jeg du finner løsningen i flaska. Nei det var heller ikke en "diss".. eventuelt med noen andre mennesker her på forumet.. men vit at jeg ikke undervurderer deg...  og dersom jeg gjorde det, hva så? Da hadde dubhatt en stor fordell.. det er bedre å bli undervurdert og klare noe en å bli overvurdert og feile...

Anonymkode: deee8...21c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsninga i flaska? Jeg velger å bli full en gang i uka fordi jeg liker følelsen. Det er ikke å flykte, det handler om å velge en følelse jeg liker. Det er noe jeg velger å prioritere til tross for de negative helseeffektene.

Jeg har andre helseproblemer som gjør at jeg er ufør. Jeg er vant til at mennesker undervurderer meg.

Anonymkode: 50edd...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har tatt både nett og live test, er det store avvik?

Anonymkode: 20250...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Løsninga i flaska? Jeg velger å bli full en gang i uka fordi jeg liker følelsen. Det er ikke å flykte, det handler om å velge en følelse jeg liker. Det er noe jeg velger å prioritere til tross for de negative helseeffektene.

Jeg har andre helseproblemer som gjør at jeg er ufør. Jeg er vant til at mennesker undervurderer meg.

Anonymkode: 50edd...d2a

Jeg går på sosialen å tjener 60 000 eller no i året... har drikki alkohol nesten vær dag i ett år.. men skjeldent blitt full... drakk fordi det var hyggelig...  graver meg ned i kunstneriske prosjekter fordi jeg har høy interesse for faget. Så høy at det stjeler mesteparten av tiden min.. ønsker ikke å jobbe med noe annet...  mine fem cent... men om jeg sier jeg har det tøft, tja, ytterst skjeldent...

Anonymkode: deee8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg går på sosialen å tjener 60 000 eller no i året... har drikki alkohol nesten vær dag i ett år.. men skjeldent blitt full... drakk fordi det var hyggelig...  graver meg ned i kunstneriske prosjekter fordi jeg har høy interesse for faget. Så høy at det stjeler mesteparten av tiden min.. ønsker ikke å jobbe med noe annet...  mine fem cent... men om jeg sier jeg har det tøft, tja, ytterst skjeldent...

Anonymkode: deee8...21c

Går på AAP, blir kanskje ufør. Drikker 1 gang i uka. Håper å bli ufør så jeg kan få nok penger til å begynne med en hobby.

Anonymkode: 50edd...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Går på AAP, blir kanskje ufør. Drikker 1 gang i uka. Håper å bli ufør så jeg kan få nok penger til å begynne med en hobby.

Anonymkode: 50edd...d2a

Er det nå jeg skal si, jeg ikke stoler på deg og at du manipulerer meg? Eller var det deilig å få sagt det...

Anonymkode: deee8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det nå jeg skal si, jeg ikke stoler på deg og at du manipulerer meg? Eller var det deilig å få sagt det...

Anonymkode: deee8...21c

Haha, du er like paranoid som meg. Det er visst det man kan se frem til når man scorer høyt på en IQ test

Jeg prøver aldri manipulere noen. Jeg scorer høyt på IQ tester og gjør det dårlig i livet, for å si det slik. Men jeg er veldig obs på mennesker som prøver å bruke meg, for jeg har møtt mange av de. Det er vanskelig å dømme mennesker på nett fordi du ikke kan lese ansikt og kroppspråk

Det er sant at jeg går på AAP. Jeg er veldig smart, samtidig er jeg veldig tilbakestående.

Anonymkode: 50edd...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er gjerne det vi er...  slightly stupid... jeg har ikke noe imot å manipulere , ikke noe i mot å være pittelitt egoistisk og hevngjerrig heller..  men jeg er ikke ett rasshøl,, paranoid, da vet jeg det ikke selv...    men hei. Vi har kommet til jorda vi kan like gjerne gjøre noe vi har lyst til mens vi er her...  akkurat nå hadde jeg lyst til å preike litt med deg. For jeg ante at du var en bra person...   lykke til videre, å ikke straff deg sjæl så mye... med mindre du gjør det dor å finne ut hvem som er oppriktig gode da😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

Anonymkode: deee8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje en unøyaktig sammenlignelse. Poenget var bare at dersom den ene er veldig intelligent vil den se gjennom den som er mindre intelligent. Den vil forutse oppførsel, tanker, følelser. Den vil vite hva den med mindre intelligens trenger av anerkjennelse og reaksjoner. Men dersom den som er mest intelligent prøver å dele emosjonelle problemer vil den ofte føle at den får overfladiske svar tilbake. Den smarteste vil ikke få ny innsikt eller et nytt perspektiv på ting og vil ikke føle seg hjulpet. Derfor føler man etterhvert at man er den "voksne" i en relasjon.

Anonymkode: 50edd...d2a

Jeg hører hva du sier men er ikke enig i at det er et stort problem, og i hvert fall ikke så stort at det ville vært bedre å ha helt gjennomsnittlig IQ. Jeg mener fordelene med å ha noe høyere er så store at de veier opp og vel så det.

Jeg savner forresten sjelden ny innsikt og nytt perspektiv når det gjelder emosjonelle ting. Misliker å involvere andre i sånt, og søker og finner alltid svarene selv. Det som eventuelt trengs er støtte, humor eller avledning før jeg har kommet fram til dem. Min beste venn scorer 30 poeng lavere enn meg, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg sjelden tenker over det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de testene man tar på nettet skal man ta med en stor bøtte salt, da de fleste får langt over gjennomsnittet der...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonasmann

Jeg fikk 129 på mensa testen, så jeg kunne akkurat ikke bli med :laugh: Det er bare figurer og former da, så de er annerledes enn vanlige IQ tester. Har ikke et like bra ordforåd og hukommelse.

Endret av Jonasmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg sjekket var den rundt 140-150. Ikke at det kan sies at jeg er villig til å fremstår intelligent for andre (har ikke testet iq siden ungdommen derimot, så kan trygt si at med min mentale tilstand, er det sannsynlig at resultatet er ganske annerledes i dag, spesielt med tanke på hukommelse problemene). 

Endret av Drakan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brydd meg om min IQ før noen ba meg teste. Tok et par tester og scoret 140 på disse to testene:

https://mensa.dk/sites/default/files/iqtest.html
http://sifter.org/iqtest/

Var litt i tvil om det var bra, så jeg tok en testen på den norske mensasiden. 132 scoret jeg. 

Blir deppa hele jævla tiden. Blir deprimert av hvordan mennesker oppfører seg mot hverandre og hvordan samfunnet holder på. At ingen stopper det vanstyret som foregår. At ingen ser at slik vi holder på ikke er bærekraftig er for meg uutholdelig. Alt er kjedelig. Har tatt en mastergrad i teknologi på strak arm (har B i snitt) og har aldri jobbet med skole. Venta på at det skulle bli en utfordring da jeg begynte å studere, ble aldri noe utfordring. Har drukket, onanert og spilt dataspill gjennom hele studieturen. Sittet masse på KG og så lest om alt mulig annet enn skole. Det er faen ingen utfordring igjen i samfunnet.

Sittet og lest meg opp på alt fra historie, religion, samfunnsvitenskap, politikk, økonomi, filosofi, psykologi osv. Lista er lang. Det å sjekke damer er så utrolig kjedelig. Det blir for lett. Det å snakke med folk gir meg egentlig veldig lite. Bruker tiden min på å hjelpe til i lokalmiljøet, jobbe på frivilligsentralen og hjelpe barn med lekser, og under studietiden brutke jeg tiden på å fikse opp i studentkroa/jobbe i studentdemokratiet. 

Nekter å jobbe som ingeniør for det gir meg så innmari lite. Driter i penger. Jobber som vasker på et av byens videregående skoler.

Anonymkode: 12a30...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*studietiden skulle det selvsagt stå. Ble jo noen studieturer også med påfølgende fyll.

Kan jo legge til at jeg har vurdert å finne måter å drepe hjerneceller på. Tyngre rusmidler har jeg også vurdert. Det å tenke suger. Det å huske alt en leser og ser suger så jævlig. 

Skulle ønske jeg bare var helt vanlig. Skulle ønske jeg var som alle andre.

Anonymkode: 12a30...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...