Gå til innhold

Hva er din IQ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok mensatesten for litt siden og fikk en score på 132. Dette skulle vissnok være bland de 2% av befolkningen som er målt noe som ikke kan stemme. Så har du tatt en slik testog hva fikk du?

Anonymkode: 33b93...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier få 120ish på mensa sin test. Ganske gjennomsnittlig. Pleier få 135ish om jeg husker korrekt på den til illustrert vitenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

147 og det er noe dritt. Det beste er å være normal. TRO MEG! Jeg ser de samme problemene hos min sønn som jeg hadde på skolen.

Anonymkode: 9c2f2...34d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg trodde. Tror de må oppdatere den statistikken sin. Da har jeg ingenting å bekymre meg for:laugh:

Anonymkode: 33b93...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss har vel tatt noen slike tester på nett så vi scorer nok noe høyere på dem enn vi ville gjort om vi ble testet uten noe erfaring med slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en seriøs Mensa-test: 137. På nettbaserte tester (= mer eller mindre seriøse Mensa-tester): fra 134 til 145. Mensa-tester måler ikke "hele" intelligensen, bare deler av den, som f.eks evnen til å se mønstre, korrelasjoner, følger, regneferdighet og abstrakte tankeveier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, applestories skrev:

De fleste av oss har vel tatt noen slike tester på nett så vi scorer nok noe høyere på dem enn vi ville gjort om vi ble testet uten noe erfaring med slikt.

Du får noe høyere score på nett-testen ja.

Anonymkode: 9c2f2...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok mensatesten for litt siden og fikk en score på 132. Dette skulle vissnok være bland de 2% av befolkningen som er målt noe som ikke kan stemme. Så har du tatt en slik testog hva fikk du?

Anonymkode: 33b93...651

Scoret fullt på den samme testen.. samt det finnes et spm som er uten korrekt svar.. som gir halvt poeng..  har ikke funnet løsningen på det enda.. 😜

Anonymkode: deee8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snittet er 100, standardavviket 15. Hva enkeltpersoner har er lite interessant, hvis du vil ha noe å sammenligne deg med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gud skrev:

Snittet er 100, standardavviket 15. Hva enkeltpersoner har er lite interessant, hvis du vil ha noe å sammenligne deg med.

Gjesp.... 

Anonymkode: deee8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gjesp.... 

Anonymkode: deee8...21c

Depresjon, bipolar og autisme er ok i samfunnet. Vi som sliter med høy IQ blir gjort narr av og sett ned på...Fantastisk :D
Dere er utrolig uopplyste. Dere tror vi leker en "min hest er høyere enn din"-lek, men faktum er at vi faller utenfor samfunnet.

Anonymkode: 9c2f2...34d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Depresjon, bipolar og autisme er ok i samfunnet. Vi som sliter med høy IQ blir gjort narr av og sett ned på...Fantastisk :D
Dere er utrolig uopplyste. Dere tror vi leker en "min hest er høyere enn din"-lek, men faktum er at vi faller utenfor samfunnet.

Anonymkode: 9c2f2...34d

Siden du siterte meg, går jeg utifrå at jeg leker "min hest er høyere enn din" lek eller omtaler du meg som en av de deprimerte..  jeg begynner faktisk å bli jævlig lei av å bli kalt deprimert.. 

Anonymkode: deee8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else-Britt
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var det jeg trodde. Tror de må oppdatere den statistikken sin. Da har jeg ingenting å bekymre meg for:laugh:

Anonymkode: 33b93...651

Thug life :smoke:

Endret av Else-Britt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Siden du siterte meg, går jeg utifrå at jeg leker "min hest er høyere enn din" lek eller omtaler du meg som en av de deprimerte..  jeg begynner faktisk å bli jævlig lei av å bli kalt deprimert.. 

Anonymkode: deee8...21c

Åja, nei det var egentlig en samling til dere alle. Jeg kjenner deg ikke så jeg har ingen forutsetninger for å uttale meg om din sinnstilstand.

Anonymkode: 9c2f2...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok mensatesten for litt siden og fikk en score på 132. Dette skulle vissnok være bland de 2% av befolkningen som er målt noe som ikke kan stemme. Så har du tatt en slik testog hva fikk du?

Tror det må være en feil her, ja.

Anonymkode: 096f5...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åja, nei det var egentlig en samling til dere alle. Jeg kjenner deg ikke så jeg har ingen forutsetninger for å uttale meg om din sinnstilstand.

Anonymkode: 9c2f2...34d

Eksen, moren min, søsteren min. Naboene, omtaler meg som deprimert. De mener jeg er deprimert, fordi jeg ikke finner gleden i å jobbe med en heeeelt alminnelig jobb som gir alminnelig lønn, og heller ønsker å være kreativ og går den litt mer krevende veien. har som sagt scoret så høyt det lar seg gjøre på den iq-testen...  å det er ikke noe jeg har skrytt av til noen da det er helt knakende likegyldig...  faen ikke rart man blir deprimert av folks enkle løsninger på ens egen situasjon.. for det enkle er ofte det beste.. 😂 Eeeeeeh nei... 

Anonymkode: deee8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...